Mitnick served five years in prison, of which four and a half years were pre-trial, and eight months were in solitary confinement.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.
Dan zou maddoxx toch op zn minst 9 a 10 moeten krijgen.
De vraag heb jij broers? vind ik niet relevant voor dit topic. Als je geintresseerd ben in mijn prive leven dan mag je me wel PMen hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die psychoses, das gewoon aandachttrekkerij!!111
Niet zeuren en je lekker laten misbruiken. Ik hoop dat jij later nog een dochter krijgt ofzo. Heb je broers?.
OOh, en om nog even extra mijn punt te maken ;quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnick![]()
!!!!
Ik heb groot respect voor hackers ja. Lees The Mentor's Last words maar ns. Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je iets illigaals mag doen IETS tegen de wet wat dus niet mag om ergens een fout aan te kunnen tonen en daar dan respect voor moet krijgen ofzoiets?
k.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).
Maddox heeft een broncode gejat, ingebroken op een systeem, willens en wetens misbruik gemaakt van CC gegevens, valve afgeperst, Activision benadeeld, en ook nog eens die cc gegevens gejat.
En dat heeft niks te maken met het feit dat valve's beveiliging brak was. Zoals al eerder is gezegd in dit topic is hij niet door de deur (wachtwoord) binnen gekomen. Meneer heeft willens en wetens ingebroken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Mitnick served five years in prison, of which four and a half years were pre-trial, and eight months were in solitary confinement.
Maar 9 a 10 jaar is ook goed, toch omdat hij als doel had om er een hoop geld mee te kunnen verdienen
1995-2003 = bij mij 8 jaarquote:Mitnick werd in februari 1995 door de FBI gearresteerd op verdenking van onder meer computerinbraak en het illegaal kopieren van software. Zijn voorarrest duurt nu al meer dan drie jaar, wat uitzonderlijk lang is voor een verdachte die niet gewelddadig of vuurwapengevaarlijk is in een land waar meervoudige moordenaars zonder problemen op borgtocht vrij worden gelaten. Mitnick heeft tijdens zijn hackpogingen nooit iets kapot gemaakt en ook geen misbruik gemaakt van de credit card nummers die hij onderweg tegen kwam.
Vanaf 2003 is hij weer vrij en werkt hij als adviseur in de beveiligingsbranche.
De aanvalstechniek die Mitnick gebruikte, heet tegenwoordig Social engineering.
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, en om nog even extra mijn punt te maken ;
Hij had ook nadat valve niet op zn mail had gereageerd valve per post of per telefoon op de hoogte kunnen stellen. Ik zou respect voor hem hebben gehad als hij binnen was gekomen, en verder niks had gedaan. Niet de broncode had gejat, niet de CC gegevens, niets. Enkel valve op de hoogte had gesteld.
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).
Maddox heeft een broncode gejat, ingebroken op een systeem, willens en wetens misbruik gemaakt van CC gegevens, valve afgeperst, Activision benadeeld, en ook nog eens die cc gegevens gejat.
En dat heeft niks te maken met het feit dat valve's beveiliging brak was. Zoals al eerder is gezegd in dit topic is hij niet door de deur (wachtwoord) binnen gekomen. Meneer heeft willens en wetens ingebroken.
Wereld van verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..
Ik vind hackers geen criminelen, alleen als ze crimineleactiviteiten gaan doen met hun hackerskills zijn het criminelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb groot respect voor hackers ja. Lees The Mentor's Last words maar ns. Hij heeft gewoon gelijk.
Nu is Madox te ver door gegaan ermee, en probeert afpersing bewerk te stelligen. Dat vind ik ook fout ja.
quote:
ik bedoelde die game downloadenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...
Snel wat geld willen krijgen in plaats van op langere termijn veel verdienen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..
Hij heeft de boel alleen maar willen plunderen voor geld ipv het hacken en dat netjes aan te geven bij de bedrijven waar de fouten liggen.
Als hij daar goed in was, had hij nu een topbaan gekregen in de vs.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef hmmmz het volgende:
gaat ie nu ook net als kim schmitz meedoen met gumball ?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
hier vind ik het niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick
volgens mij had hij 5 jaar (of iets meer) vastgezeten, en de laatste paar jaar (ik denk tot 2003) mocht ie geen één computer meer aanraken.
quote:Hij is meerdere keren gearresteerd, de eerste keer in 1981 voor het vernietigen van data op een netwerk, nog eens in 1983 voor inbraak in het Pentagon, wederom in 1988 voor het stelen van softwarecode en uiteindelijk de bekendste in 1995 in North Carolina. Vanaf 2003 is hij weer vrij en werkt hij als adviseur in de beveiligingsbranche.
dat zegt ie juistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik vind hackers geen criminelen, alleen als ze crimineleactiviteiten gaan doen met hun hackerskills zijn het criminelen.
En vervolgens Valve afpersen? Ja heel erg nobel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
Ik bedoelde te zeggen dat ik dat ook vind, behalve als ze iets crimineels uithalen lol.quote:
Die heeft hij zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...
haha ja, zou zeer ernstig zijn voor 'm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
20 jaar krijgt ie sowieso niet. Period.
Overigens denk ik niet dat NL hem gaat uitleveren. Doen ze dat wel, dan is het sterretje van MaddoxX binnenkort een rondje.
Oh boy, zo'n skinny bitch in een Amerikaanse cel. Damn die gaat anaal echt inscheuren..
Just say no.
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef hooligun het volgende:
[..]
Die heeft hij zekerHij weet de hele source..(van steam dan van, quake wars weet ik het niet)
![]()
Dit forum http://cs.rin.ru/forum zegt meteen ergens dit, terwijl ze al jarennnn vriendjes zijn en hij moderator en al is geweest op dat forum en daar CC details uitdeelde:
Therefore, we hereby dissociate from the person known under this alias and all his actions, including the hack into Valve's Cyber Cafe system. We are also aware of certain efforts within the scene that supported investigations against MaddoxX. So, frankly speaking, we are not to be regarded allies of him or his affiliates.
The forum staff
quote:
(23:12:03) 14(1115MaddoxX14) 1 voor en achternaam hebben (kom je niet ver mee..)
(23:12:12) 14(1115MaddoxX14) 2 mijn ip (provider geeft toch gen info)
(23:12:22) 14(1115MaddoxX14) 3 welk bewijs :' ) staat niks op mn pc whehehe
Die vierde is: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=162552699 de rest is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef hmmmz het volgende:
die IRC chatsessies zijn geweldig om te lezen![]()
[..]
![]()
![]()
iemand die toevallig weet die de echte personen achter cintx, JuNka, ampario, bramus en firnfin zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |