Ik heb niet gezegd dat ik hem per see 20 jaar celstraf gun, dat is ook weer niet eerlijk voor zo'n jongen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
Waarom verdedig je hém nou? Volgens mij ben je zelf een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Hij heeft dingen gedaan waar straffen op staan. En als je dan zo dom bent om eigenlijk nergens je identiteit te verhullen kan je alleen jezelf verwijten. Omdat ie een beetje rondhing op Fok! moeten we het allemaal zielig vinden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
Iemand die een deze jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt en hem op een lijn trekt met J. vd Sloot lijkt mij een gefrustreerd typequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Ik zeg niet dat we het zielig moeten vinden maar zo'n strafmaat is niet redelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hij heeft dingen gedaan waar straffen op staan. En als je dan zo dom bent om eigenlijk nergens je identiteit te verhullen kan je alleen jezelf verwijten. Omdat ie een beetje rondhing op Fok! moeten we het allemaal zielig vinden?
Waarom zou ik hem niet mogen verdedigen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hém nou? Volgens mij ben je zelf een beetje gefrustreerd.
Ik gun hem de doodstraf, ben ik nou ook gefrustreerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:07 schreef Anniie het volgende:
[..]
Iemand die een deze jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt en hem op een lijn trekt met J. vd Sloot lijkt mij een gefrustreerd type
Nee, vierkantquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem niet mogen verdedigen?
[..]
Ik gun hem de doodstraf, ben ik nou ook gefrustreerd?
grappig, maar niet relevant.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[..]
En waarom is dat zo?quote:
haha, sommige mensen worden helemaal para van een paar reacties op een fora.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Daviid het volgende:
kwam ff terug om te kijken of er al weer nieuws was.. blijken er ineens gefrustreede mensen hier te zijn? gaapgaap...
de enige die gefrusteerd is, zou maddoxx moeten zijn. en tja het liefst wil ik dat hij ook gwn weer zo snel mogenlijk vrij komt. maar als hij nu 2k van je jat, denk je er sowiso wel anders over.
Waarom? Zijn de reageerders bij de telegraaf ook allemaal gefrustreerd dan?quote:
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Waarom? Zijn de reageerders bij de telegraaf ook allemaal gefrustreerd dan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ting_9-jarige__.html
Daar staan reacties als, ballen afhakken, middeleeuwse praktjken enz
Deze jongen heeft een klein kind misbruikt, van zo'n bericht wordt iedereen gefrustreerd!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ja, paar uurtjes taakstraf en een psycholoog zal die krijgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef DikkeBas het volgende:
[..]
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisje
Telegraaflezers.. cmon.. wil je dat ik daar serieus op inga?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef DikkeBas het volgende:
[..]
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisje
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.
Je gaat hier toch niet serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Slurf het volgende:
Hoop voor hem dat ie een goede advocaat kan betalen.
Advocaat: Hoe ga je me betalen Jasper? Cash, cheque of maak je het over?
Maddoxx: Euhh... Creditcard!
Is daar wetenschapelijk onderzoek naar gedaan, zo niet dan denk ik dat ze het wel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.
Je gaat hier toch niet serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef Anniie het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet serieus op reageren
Agree... Net zoals iedereen in de fam, kunnen we het nog niet echt beseffen.. Mijn gedachten zijn sowieso bij hem, wat hij (mogelijk heeft gedaan.. ( ik wacht tot uitslag van de recherche) keur ik ook niet goed).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hem per see 20 jaar celstraf gun, dat is ook weer niet eerlijk voor zo'n jongen.
Maar als je leest hoe hij er te gemakkelijk over denkt van agch 'de politie kan me niks maken, ze komen toch niet enz' tja dan kan je het ergste verwachten.. \
Ga even je moeder pesten ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen die denken dat hij al genoeg gestraft, zijn jullie gek ofzo hij heeft 2 grote bedrijven schade op laten lopen en kon geld van duizenden mensen stelen. HIj verdient op z'n minst levenslang.
Mischien is het wel iets overdreven, maar hij moet zeker weten zwaar gestraft worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef DikkeBas het volgende:
levenslang is overdreven maar hij heeft wel behoorlijk wat schade veroorzaakt.... dus die zal er niet makkelijk van af komen
Waarom? Zoals ik al eerder zei, op criminele dingen doen, staat straf. Als die straf 20 jaar is, dan heeft ie mooi pech.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
voor moord 2 a 3 jaar krijgen is ook niet redelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we het zielig moeten vinden maar zo'n strafmaat is niet redelijk
Daar komt nog eens bij dat het niet over een paar duizend euro gaat zelfs niet met de huidige dollar koersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al eerder zei, op criminele dingen doen, staat straf. Als die straf 20 jaar is, dan heeft ie mooi pech.
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
haha, sommige mensen worden helemaal para van een paar reacties op een fora.
Alles is in ieder geval beter dan 240 uurtjes schoffelen.
Maddox krijgt straks een hele lijst met strafbare dingen, hij moet dat accepteren, je weet wat de consequenties zijn als je die dingen doet in de vs, afpersen, cracken.
20 jaar vind ik teveel, het is en blijft een Nederlander... dus wat mij betreft een jaartje of 7 is Ok.
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnickquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.
Dan zou maddoxx toch op zn minst 9 a 10 moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Agree... Net zoals iedereen in de fam, kunnen we het nog niet echt beseffen.. Mijn gedachten zijn sowieso bij hem, wat hij (mogelijk heeft gedaan.. ( ik wacht tot uitslag van de recherche) keur ik ook niet goed).
Als het bij een onbekende is >>> geef 'm maar zo lang mogelijk straf, leert ie 't wel af.
Maar als het familie is.......................![]()
Mijns inzien, ik denk dat hij al genoeg gestraft is, heel Nederland kent hem, hij staat nu bekend als de domste hacker allertijden. Hij heeft iedereen op zijn kop. Maarja, hij heeft wel die 2 games bedrijven schade op laten lopen...
Ik kan nog geen uitspraak doen... dus ik wacht hier nog even mee..
*ps, ik zie ook in de TT dat Jeroen er ook bij betrokken is... enlighten me?....
Inderdaad. Al die psychoses, das gewoon aandachttrekkerij!!111quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.
Dus jij vind dat je iets illigaals mag doen IETS tegen de wet wat dus niet mag om ergens een fout aan te kunnen tonen en daar dan respect voor moet krijgen ofzoiets?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnick![]()
!!!!
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
!!!!
Mitnick served five years in prison, of which four and a half years were pre-trial, and eight months were in solitary confinement.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.
Dan zou maddoxx toch op zn minst 9 a 10 moeten krijgen.
De vraag heb jij broers? vind ik niet relevant voor dit topic. Als je geintresseerd ben in mijn prive leven dan mag je me wel PMen hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die psychoses, das gewoon aandachttrekkerij!!111
Niet zeuren en je lekker laten misbruiken. Ik hoop dat jij later nog een dochter krijgt ofzo. Heb je broers?.
OOh, en om nog even extra mijn punt te maken ;quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
!!!!
Ik heb groot respect voor hackers ja. Lees The Mentor's Last words maar ns. Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je iets illigaals mag doen IETS tegen de wet wat dus niet mag om ergens een fout aan te kunnen tonen en daar dan respect voor moet krijgen ofzoiets?
k.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).
Maddox heeft een broncode gejat, ingebroken op een systeem, willens en wetens misbruik gemaakt van CC gegevens, valve afgeperst, Activision benadeeld, en ook nog eens die cc gegevens gejat.
En dat heeft niks te maken met het feit dat valve's beveiliging brak was. Zoals al eerder is gezegd in dit topic is hij niet door de deur (wachtwoord) binnen gekomen. Meneer heeft willens en wetens ingebroken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Mitnick served five years in prison, of which four and a half years were pre-trial, and eight months were in solitary confinement.
Maar 9 a 10 jaar is ook goed, toch omdat hij als doel had om er een hoop geld mee te kunnen verdienen
1995-2003 = bij mij 8 jaarquote:Mitnick werd in februari 1995 door de FBI gearresteerd op verdenking van onder meer computerinbraak en het illegaal kopieren van software. Zijn voorarrest duurt nu al meer dan drie jaar, wat uitzonderlijk lang is voor een verdachte die niet gewelddadig of vuurwapengevaarlijk is in een land waar meervoudige moordenaars zonder problemen op borgtocht vrij worden gelaten. Mitnick heeft tijdens zijn hackpogingen nooit iets kapot gemaakt en ook geen misbruik gemaakt van de credit card nummers die hij onderweg tegen kwam.
Vanaf 2003 is hij weer vrij en werkt hij als adviseur in de beveiligingsbranche.
De aanvalstechniek die Mitnick gebruikte, heet tegenwoordig Social engineering.
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, en om nog even extra mijn punt te maken ;
Hij had ook nadat valve niet op zn mail had gereageerd valve per post of per telefoon op de hoogte kunnen stellen. Ik zou respect voor hem hebben gehad als hij binnen was gekomen, en verder niks had gedaan. Niet de broncode had gejat, niet de CC gegevens, niets. Enkel valve op de hoogte had gesteld.
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).
Maddox heeft een broncode gejat, ingebroken op een systeem, willens en wetens misbruik gemaakt van CC gegevens, valve afgeperst, Activision benadeeld, en ook nog eens die cc gegevens gejat.
En dat heeft niks te maken met het feit dat valve's beveiliging brak was. Zoals al eerder is gezegd in dit topic is hij niet door de deur (wachtwoord) binnen gekomen. Meneer heeft willens en wetens ingebroken.
Wereld van verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..
Ik vind hackers geen criminelen, alleen als ze crimineleactiviteiten gaan doen met hun hackerskills zijn het criminelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb groot respect voor hackers ja. Lees The Mentor's Last words maar ns. Hij heeft gewoon gelijk.
Nu is Madox te ver door gegaan ermee, en probeert afpersing bewerk te stelligen. Dat vind ik ook fout ja.
quote:
ik bedoelde die game downloadenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...
Snel wat geld willen krijgen in plaats van op langere termijn veel verdienen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..
Hij heeft de boel alleen maar willen plunderen voor geld ipv het hacken en dat netjes aan te geven bij de bedrijven waar de fouten liggen.
Als hij daar goed in was, had hij nu een topbaan gekregen in de vs.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef hmmmz het volgende:
gaat ie nu ook net als kim schmitz meedoen met gumball ?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
hier vind ik het niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick
volgens mij had hij 5 jaar (of iets meer) vastgezeten, en de laatste paar jaar (ik denk tot 2003) mocht ie geen één computer meer aanraken.
quote:Hij is meerdere keren gearresteerd, de eerste keer in 1981 voor het vernietigen van data op een netwerk, nog eens in 1983 voor inbraak in het Pentagon, wederom in 1988 voor het stelen van softwarecode en uiteindelijk de bekendste in 1995 in North Carolina. Vanaf 2003 is hij weer vrij en werkt hij als adviseur in de beveiligingsbranche.
dat zegt ie juistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik vind hackers geen criminelen, alleen als ze crimineleactiviteiten gaan doen met hun hackerskills zijn het criminelen.
En vervolgens Valve afpersen? Ja heel erg nobel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat ik dat ook vind, behalve als ze iets crimineels uithalen lol.quote:
Die heeft hij zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...
haha ja, zou zeer ernstig zijn voor 'm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
20 jaar krijgt ie sowieso niet. Period.
Overigens denk ik niet dat NL hem gaat uitleveren. Doen ze dat wel, dan is het sterretje van MaddoxX binnenkort een rondje.
Oh boy, zo'n skinny bitch in een Amerikaanse cel. Damn die gaat anaal echt inscheuren..
Just say no.
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef hooligun het volgende:
[..]
Die heeft hij zekerHij weet de hele source..(van steam dan van, quake wars weet ik het niet)
![]()
Dit forum http://cs.rin.ru/forum zegt meteen ergens dit, terwijl ze al jarennnn vriendjes zijn en hij moderator en al is geweest op dat forum en daar CC details uitdeelde:
Therefore, we hereby dissociate from the person known under this alias and all his actions, including the hack into Valve's Cyber Cafe system. We are also aware of certain efforts within the scene that supported investigations against MaddoxX. So, frankly speaking, we are not to be regarded allies of him or his affiliates.
The forum staff
quote:
(23:12:03) 14(1115MaddoxX14) 1 voor en achternaam hebben (kom je niet ver mee..)
(23:12:12) 14(1115MaddoxX14) 2 mijn ip (provider geeft toch gen info)
(23:12:22) 14(1115MaddoxX14) 3 welk bewijs :' ) staat niks op mn pc whehehe
Die vierde is: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=162552699 de rest is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef hmmmz het volgende:
die IRC chatsessies zijn geweldig om te lezen![]()
[..]
![]()
![]()
iemand die toevallig weet die de echte personen achter cintx, JuNka, ampario, bramus en firnfin zijn ?
ken maddoxx al vanaf 2001 ... genoeg ervaring met die gehad..en niet alleen ik. Dat ie maar lekker bromtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:39 schreef Daviid het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breien.
Nu kon hij veel meer verdienenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als hij slim was geweest dan had hij naar de bedrijven gestapt en er melding van gemaakt. Dan had hij ook wel een zakcentje kunnen verdienen lijkt me.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als hij slim was geweest dan had hij naar de bedrijven gestapt en er melding van gemaakt. Dan had hij ook wel een zakcentje kunnen verdienen lijkt me.
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef Saven.nl het volgende:
eyy net zn broer op msn
[..]
edit: ja ik ben kansloos dat ik rond deze tijd een account maak en dit helemaal post
wat je zegt over de broncode geeft mij al genoeg info dat je er geen ene drol vanaf weetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef hooligun het volgende:
[..]
ken maddoxx al vanaf 2001 ... genoeg ervaring met die gehad..en niet alleen ik. Dat ie maar lekker bromt
Volgens mij gaan forum mods over het forum, hebben ze ook al iets te zeggen wat forum gebruikers buiten het forum om doen?!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
Ik bespreek dit even met een aantal Forum mods.
ja inderdaad laat hem lekker ongestoord van zijn vakantie in frankrijk genietenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
Oke mensen... ik wil NU duidelijk zijn naar IEDEREEN toe!
[..]
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!
Laat deze mensen met rust
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!
Grapjasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:04 schreef MrDice het volgende:
[..]
Grapjas![]()
En wie ben jij, spuit 11 of spuit 13, die ons gaat vertellen wat we wel en niet mogen doen? Maddoxx was Fok!ker, en dus wordt nu door ons mede Fok!kertjes elk steentje omgedraaid om zoveel mogelijk info op tafel te krijgen.
Als het je niet aanstaat, ga je maar even buitenspelen of zo
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:04 schreef MrDice het volgende:
Weasel is duidelijk een newbie. De stront die hij nu over zich heen gaat krijgen.![]()
LEAVE BRITNEY MADOXX ALOOONEquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Ga met je barbie spelen, joh..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?![]()
dan ga ik zeker hierop reageren ja!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Jeroen kiest er zelf voor om te reageren op msn op een onbekende. Net zoals Jeroen er zelf voor heeft gekozen zijn msn openlijk op Fok! te plaatsen in zijn profiel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?![]()
dan ga ik zeker hierop reageren ja!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
LEAVE BRITNEY MADOXX ALOOONE![]()
![]()
:
'(
![]()
![]()
![]()
Kneusje.
| Forum Opties | |