Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.
Je gaat hier toch niet serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Slurf het volgende:
Hoop voor hem dat ie een goede advocaat kan betalen.
Advocaat: Hoe ga je me betalen Jasper? Cash, cheque of maak je het over?
Maddoxx: Euhh... Creditcard!
Is daar wetenschapelijk onderzoek naar gedaan, zo niet dan denk ik dat ze het wel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.
Je gaat hier toch niet serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef Anniie het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet serieus op reageren
Agree... Net zoals iedereen in de fam, kunnen we het nog niet echt beseffen.. Mijn gedachten zijn sowieso bij hem, wat hij (mogelijk heeft gedaan.. ( ik wacht tot uitslag van de recherche) keur ik ook niet goed).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hem per see 20 jaar celstraf gun, dat is ook weer niet eerlijk voor zo'n jongen.
Maar als je leest hoe hij er te gemakkelijk over denkt van agch 'de politie kan me niks maken, ze komen toch niet enz' tja dan kan je het ergste verwachten.. \
Ga even je moeder pesten ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen die denken dat hij al genoeg gestraft, zijn jullie gek ofzo hij heeft 2 grote bedrijven schade op laten lopen en kon geld van duizenden mensen stelen. HIj verdient op z'n minst levenslang.
Mischien is het wel iets overdreven, maar hij moet zeker weten zwaar gestraft worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef DikkeBas het volgende:
levenslang is overdreven maar hij heeft wel behoorlijk wat schade veroorzaakt.... dus die zal er niet makkelijk van af komen
Waarom? Zoals ik al eerder zei, op criminele dingen doen, staat straf. Als die straf 20 jaar is, dan heeft ie mooi pech.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
voor moord 2 a 3 jaar krijgen is ook niet redelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we het zielig moeten vinden maar zo'n strafmaat is niet redelijk
Daar komt nog eens bij dat het niet over een paar duizend euro gaat zelfs niet met de huidige dollar koersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al eerder zei, op criminele dingen doen, staat straf. Als die straf 20 jaar is, dan heeft ie mooi pech.
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
haha, sommige mensen worden helemaal para van een paar reacties op een fora.
Alles is in ieder geval beter dan 240 uurtjes schoffelen.
Maddox krijgt straks een hele lijst met strafbare dingen, hij moet dat accepteren, je weet wat de consequenties zijn als je die dingen doet in de vs, afpersen, cracken.
20 jaar vind ik teveel, het is en blijft een Nederlander... dus wat mij betreft een jaartje of 7 is Ok.
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnickquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.
Dan zou maddoxx toch op zn minst 9 a 10 moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Agree... Net zoals iedereen in de fam, kunnen we het nog niet echt beseffen.. Mijn gedachten zijn sowieso bij hem, wat hij (mogelijk heeft gedaan.. ( ik wacht tot uitslag van de recherche) keur ik ook niet goed).
Als het bij een onbekende is >>> geef 'm maar zo lang mogelijk straf, leert ie 't wel af.
Maar als het familie is.......................![]()
Mijns inzien, ik denk dat hij al genoeg gestraft is, heel Nederland kent hem, hij staat nu bekend als de domste hacker allertijden. Hij heeft iedereen op zijn kop. Maarja, hij heeft wel die 2 games bedrijven schade op laten lopen...
Ik kan nog geen uitspraak doen... dus ik wacht hier nog even mee..
*ps, ik zie ook in de TT dat Jeroen er ook bij betrokken is... enlighten me?....
Inderdaad. Al die psychoses, das gewoon aandachttrekkerij!!111quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.
Dus jij vind dat je iets illigaals mag doen IETS tegen de wet wat dus niet mag om ergens een fout aan te kunnen tonen en daar dan respect voor moet krijgen ofzoiets?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnick![]()
!!!!
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnick![]()
!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |