haha ja, zou zeer ernstig zijn voor 'm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
20 jaar krijgt ie sowieso niet. Period.
Overigens denk ik niet dat NL hem gaat uitleveren. Doen ze dat wel, dan is het sterretje van MaddoxX binnenkort een rondje.
Oh boy, zo'n skinny bitch in een Amerikaanse cel. Damn die gaat anaal echt inscheuren..
Just say no.
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef hooligun het volgende:
[..]
Die heeft hij zekerHij weet de hele source..(van steam dan van, quake wars weet ik het niet)
![]()
Dit forum http://cs.rin.ru/forum zegt meteen ergens dit, terwijl ze al jarennnn vriendjes zijn en hij moderator en al is geweest op dat forum en daar CC details uitdeelde:
Therefore, we hereby dissociate from the person known under this alias and all his actions, including the hack into Valve's Cyber Cafe system. We are also aware of certain efforts within the scene that supported investigations against MaddoxX. So, frankly speaking, we are not to be regarded allies of him or his affiliates.
The forum staff
quote:
(23:12:03) 14(1115MaddoxX14) 1 voor en achternaam hebben (kom je niet ver mee..)
(23:12:12) 14(1115MaddoxX14) 2 mijn ip (provider geeft toch gen info)
(23:12:22) 14(1115MaddoxX14) 3 welk bewijs :' ) staat niks op mn pc whehehe
Die vierde is: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=162552699 de rest is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef hmmmz het volgende:
die IRC chatsessies zijn geweldig om te lezen![]()
[..]
![]()
![]()
iemand die toevallig weet die de echte personen achter cintx, JuNka, ampario, bramus en firnfin zijn ?
ken maddoxx al vanaf 2001 ... genoeg ervaring met die gehad..en niet alleen ik. Dat ie maar lekker bromtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:39 schreef Daviid het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breien.
Nu kon hij veel meer verdienenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als hij slim was geweest dan had hij naar de bedrijven gestapt en er melding van gemaakt. Dan had hij ook wel een zakcentje kunnen verdienen lijkt me.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als hij slim was geweest dan had hij naar de bedrijven gestapt en er melding van gemaakt. Dan had hij ook wel een zakcentje kunnen verdienen lijkt me.
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef Saven.nl het volgende:
eyy net zn broer op msn
[..]
edit: ja ik ben kansloos dat ik rond deze tijd een account maak en dit helemaal post
wat je zegt over de broncode geeft mij al genoeg info dat je er geen ene drol vanaf weetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef hooligun het volgende:
[..]
ken maddoxx al vanaf 2001 ... genoeg ervaring met die gehad..en niet alleen ik. Dat ie maar lekker bromt
Volgens mij gaan forum mods over het forum, hebben ze ook al iets te zeggen wat forum gebruikers buiten het forum om doen?!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
Ik bespreek dit even met een aantal Forum mods.
ja inderdaad laat hem lekker ongestoord van zijn vakantie in frankrijk genietenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
Oke mensen... ik wil NU duidelijk zijn naar IEDEREEN toe!
[..]
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!
Laat deze mensen met rust
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!
Grapjasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:04 schreef MrDice het volgende:
[..]
Grapjas![]()
En wie ben jij, spuit 11 of spuit 13, die ons gaat vertellen wat we wel en niet mogen doen? Maddoxx was Fok!ker, en dus wordt nu door ons mede Fok!kertjes elk steentje omgedraaid om zoveel mogelijk info op tafel te krijgen.
Als het je niet aanstaat, ga je maar even buitenspelen of zo
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:04 schreef MrDice het volgende:
Weasel is duidelijk een newbie. De stront die hij nu over zich heen gaat krijgen.![]()
LEAVE BRITNEY MADOXX ALOOONEquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Ga met je barbie spelen, joh..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?![]()
dan ga ik zeker hierop reageren ja!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Jeroen kiest er zelf voor om te reageren op msn op een onbekende. Net zoals Jeroen er zelf voor heeft gekozen zijn msn openlijk op Fok! te plaatsen in zijn profiel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?![]()
dan ga ik zeker hierop reageren ja!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
LEAVE BRITNEY MADOXX ALOOONE![]()
![]()
:
'(
![]()
![]()
![]()
Kneusje.
| Forum Opties | |