Als je nou echt op zoek was naar nieuwe info had je dit al tig topics eerder kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:27 schreef kraakschandaal het volgende:
http://board.raidrush.ws/showthread.php?t=282008 Die user was betrokken bij zijn Valve hack.
wie zegt dat dat de échte Maddox isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:19 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Alleen al bij de eerste zin valt hij door de mand:
(2:02) Johnsel ben jij nooit bang dat iemand je traceert als de echte valve-haxxor
(2:02) Johnsel en dat de polisies aan je deur komen kloppen?
(2:02) •-----»MaddoxX«-: nope
Hoe dom kun je zijn? Uit die andere logs blijkt dat hij 1000'en cc's had gestolen, en in deze log gaat hij zeggen dat hij niets illegaals heeft gedaan en de politie toch niet komt etc.
![]()
Ik zeg je, deze gast gaat echt naar de vs![]()
Hebben ze misschien al gedaan??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:30 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer lopen roepen.. daarom verbaast het me ook niet waarom de nationale recherche hem nu pas heeft opgepakt, kunnen ze voor de aanhouding lekker een paar maanden alles afluisteren, aftappen enz.
Het FOK! forum dat ik gebruik heeft in dit topic een pagina 1 waar ik toch echt deze complete log gepost zie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:02 schreef Pwn_zoon het volgende:
edit: dubbel
Hoop dt ie wat geld naar een verborgen rekening heeft gesluisd dan zodat ie met geld over 20 jaar wat meiden aan kan trekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gast heeft later wel veel spannende verhalen aan zijn kinderen te vertellen..
Dat kan idd. Zeker gezien de vermoedelijk gepleegde feitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:28 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Wtfff..... die broer van maddoxx zei gisteren op msn dat maddoxx misschien wel voor 10 jaar de gavangenis in gaat en het kon nog langer worden als het tegenzat
De straffen voor dit soort delicten zijn terecht niet laag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:31 schreef uniqueeeeeee het volgende:
ja is toch logish om dan ff wtf te zeggen? 10 is niet nix :S
hahaha ja nee die foto in zn fobo waren o.a. van wintersport 2008quote:MaddoxX: handig het fotoboek.fok.nl
Johnsel: zeker
Johnsel: + je foto
Johnsel: niet dat t mij wat boeit
MaddoxX: lekker verouderd ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |