Inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te lang.
Die pastte niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In deel 18 stond een mooie TT![]()
2009... pfff
Gelukkig kan je Boomer alvast van je lijstje afstrepen, want die is het alquote:Op zondag 29 juni 2008 12:56 schreef HiZ het volgende:
Ik weet niet, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik heb dat het heel erg lame zou zijn als het niet Starbuck of Boomer is die de final cylon is.
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig kan je Boomer alvast van je lijstje afstrepen, want die is het al.
Mja, gezien één dikke spoiler kan je daar al bijna niet meer omheen, maar ook dat is weer zo vaag allemaal, want dat komt niet echt overeen met andere aanwijzingen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:11 schreef Ruiseart het volgende:
Starbuck is 't gewoon.
Positieve discriminatie door de Cylons?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:15 schreef Angelof9 het volgende:
De final cylon moet een vrouw zijn. Ik weet niet waarom, maar dat denk ik echt.
Ze is wel een duidelijk herkenbaar individu, ze was niet aan boord van de vloot en Boomer heeft als enige 8 tegen haar productielijn gestemd.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:40 schreef Migue het volgende:
[..]
Mja, gezien één dikke spoiler kan je daar al bijna niet meer omheen, maar ook dat is weer zo vaag allemaal, want dat komt niet echt overeen met andere aanwijzingen.
Verder zou Boomer als Final Cylon gewoon tè kansloos zijn.
Ja, als enige van haar lijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef Mirel het volgende:
Het slaat nergens op dat de 5e cylon hetzelfde productiemodel is maar dan met een andere 'geest'. Alsof Boomer zo bijzonder is omdat ze met de Cavil modellen zit.
Tja, ze mochten natuurlijk niet teveel in het vaarwater van de 'skinjobs' komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef FoXje het volgende:
Die oude praten ook, veel vetter. Komt er nog een Razor achtige dvd movie tot 2009 ?
Dat is waarquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Ruiseart het volgende:
Nou ja, ééntje en die is niet precies hetzelfde als de huidige skinjobs, dat is namelijk wel een echte robot die er alleen menselijk uit ziet, van binnen zijn het nog altijd moertjes en boutjes.
Voor Prison Break en 24 is het ook al wachten tot 2009quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:34 schreef kriele het volgende:
Ik vind het wel heel erg goedkoop om te wachten tot 2009. Had er dan nog een extra seizoen bij aan geknoopt, of een paar tv films.
http://www.imdb.com/name/nm0791968/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zag gisteren de laatste 5 minuten van een of andere duffe show over de bionic woman en zag tot mijn verbazing niet alleen Kara Thrace (als de "original bionic woman" no less) maar ook die vage advocaat-met-poes voorbijwandelen.
Zou goed kunnen. Ze gingen toch in totaal 3 films maken, allemaal in de stijl van Razor dus als flashback. Als die laatste twee films na de series finale uitkomen dan is dat een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Prison Break en 24 is het ook al wachten tot 2009
Nou wie weet komt er in 2008 nog een "film", net zoals BSG Razor
Aaron Douglas en Callum Keith-Rennie spelen er ook in. Ook Starbuck's appartement is niet onbekend in het Bionic Woman-universumquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zag gisteren de laatste 5 minuten van een of andere duffe show over de bionic woman en zag tot mijn verbazing niet alleen Kara Thrace (als de "original bionic woman" no less) maar ook die vage advocaat-met-poes voorbijwandelen.
Helemaal grappig is als de 'bionic woman' (ben d'r naam even kwijt) op een gegeven moment een kamer binnenloopt waar de tv aanstaat met battlestar galactica opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Migue het volgende:
[..]
Aaron Douglas en Callum Keith-Rennie spelen er ook in. Ook Starbuck's appartement is niet onbekend in het Bionic Woman-universum
Ik was te lui om het zelf op te zoekenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0791968/
Mark Sheppard
Ja, en Katee Sackhoff liep achter haar aan en keek naar de tv, te briljant gewoonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:54 schreef Exterior het volgende:
[..]
Helemaal grappig is als de 'bionic woman' (ben d'r naam even kwijt) op een gegeven moment een kamer binnenloopt waar de tv aanstaat met battlestar galactica op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ain't it Cool News
Ben benieuwd wat dat betekent...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet Dee eigenlijk in die Comedy Central serie Reaper?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Inderdaad, ik zie dat ze meteen overgaan op de skinjobs.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
wow! dat doet me echt helemaal... niks.
Zie er totaal geen BSG in terug.
Zo denk ik er net zo over.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga het gewoon kijken en dan zie ik wel wat het is. In het slechtste geval heb ik 45 tot 60 minuten van mijn leven verspild..
Het duurt nog ff, maar straks die nieuwe serie van JJ? Fringequote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:41 schreef Ulreazj het volgende:
Nog andere toffe sci fi series ? Alle toffe zijn zon beetje gestopt en doktor who vind ik echt niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
Ok mooi, lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het duurt nog ff, maar straks die nieuwe serie van JJ? Fringe
Ach ja, keer een vraagjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is dit wel de juiste plek om deze vraag te stellen? (Eureka begint trouwens met het 3e seizoen op 29 juli)
Waarschijnlijk iets van 22quote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft seizoen 4 nou?
Danke.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van 22
11 zijn er inmiddels uitgezonden, de andere helft volgt in januari 2009
http://www.tv.com/story/11537.htmlquote:Battlestar movie will be made
Sci Fi releases first details of stand-alone two-hour movie that will premiere after the series concludes.
While all Battlestar Galactica fans knew another stand-alone movie was coming down the pipeline, nothing was ever made official. Well, now it is.
Sci Fi Channel today announced "an all-new Battlestar Galactica special event" (fancy talk for telemovie) that's set to air in 2009 after the fourth and final season of BSG concludes. Like Razor, a previous Battlestar movie, it will be released on DVD shortly after it airs.
The two-hour flick will be written by Jane Espenson and directed by actor Edward James Olmos, who plays Bill Adama. However, Olmos may only be behind the camera; currently the only cast members announced for the film are Michael Trucco (Sam Anders), Aaron Douglas (Chief Galen Tyrol), and Dean Stockwell (Brother Cavil).
The "event" will take place just before the events of the miniseries that started everything off. According to Sci-Fi, the unnamed movie will show the aftermath of the destruction of Caprica and concentrate on two Cylon agents trying to clean up the mess after human spaceships manage to escape.
The Chicago Tribune asked Sci Fi head of original programming Mark Stern about the possibilities of more cast members joining the project, and naturally, it all comes down to money.
"The cast are lovely," Stern told the paper. "That's not to say we're not getting phone calls from their agents saying, 'They're huge now.' And we're respectful of that. We're not expecting anyone to do it because they owe us. There are actors that have come to some prominence; they're helping us out because they want to do it."
No Six? No Starbuck? No Sharon? No Adama? No worries--it's Battlestar...it will still be brilliant. Agree?
Meer een soort van prequel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:22 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Juist.
Ik wil het eerst wel eens zien, zo te zien geen RDM dus?
ik bv vond de oude (1tje gezien) niet veel aan maar de nieuwe welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vraag me wel af of er fokkers zijn die de episodes uit 1978 niet hebben gezien, maar de nieuwe wel kijken?
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vraag me wel af of er fokkers zijn die de episodes uit 1978 niet hebben gezien, maar de nieuwe wel kijken?
uit 1973 isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.![]()
jij kijkt alleen maar films/series vanaf je geboorte datum?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.
Precies. Ik heb de oude ook niet gezien. Maar het ziet er ook niet echt uitnodigend uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.
Van wat ik op youtube heb gezien van de oude serie had dit beestje anno 2003/2008 net zo goed een andere naam kunnen hebben, want behalve de hoofdlijnen hebben de series niets met elkaar gemeen (op enkele knipogen na dan).
De 1978 BSG is een zwaar cheesy/camp, BSG 2003 is donker, character driven en met een echte story-arc.
Haha nee dat niet. Maar BSG behoorde nou niet tot het rijtje 'oude' series dat toen grijs gedraaid werd (A-Team, McGyver, Fresh Prince, Airwolf etc).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
jij kijkt alleen maar films/series vanaf je geboorte datum?
Hm. Ik had er eigenlijk wel vrede mee dat het na S4 afgelopen zou zijn. Niemand zit te wachten op hordes vage straigh-to-dvd debacles a la Stargate denk ik. Ik hoop nog steeds dat ze S4 fatsoenlijk afronden en niet hordes aanknopingspunten voor eventuele vervolgen en spin-offs. BSG was (is) briljant, maak er geen melkkoe van svp.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Ruiseart het volgende:
We gaan gewoon door na seizoen 4
[..]
http://www.tv.com/story/11537.html
Ja dat is dus een beetje de vraag, ik zou het echt niet tof vinden als S4 straks al opzet wordt gebruikt voor die nog te starten serie Caprica.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze S4 fatsoenlijk afronden en niet hordes aanknopingspunten voor eventuele vervolgen en spin-offs.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb de oude ook niet gezien. Maar het ziet er ook niet echt uitnodigend uit.
Goed bouwjaar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit hetzelfde jaar is...
Ouwe sokken...
nou zeg dat welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef HiZ het volgende:
Goh het begint al echt dichterbij te komen. Nog maar 4 maanden tot 2009.
!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Kruistocht Cylons in spijkerbroek.
Ik denk niet dat je zoiets snel cadeau doet als je een jaar hebt zitten bouwen aan die casemod.quote:
Ah, oke...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had het over die post van Mr.Noodle![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind de Case-mod wel mooi gemaakt, maar no way dat ik em wil hebben..
Same here, het was iets met robots en cyborgs geloof ik? En er staat me nog vaag iets bij van Starbucks, maar dat was vast product placement.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Pfff nog tot januari, bijna vergeten waar de serie ook al weer over ging.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:16 schreef PPL het volgende:
Voor de Galactica liefhebber die een nieuwe PC zoekt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://dvice.com/archives/2008/10/battlestar_gala.php
Goed bedacht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:16 schreef PPL het volgende:
Voor de Galactica liefhebber die een nieuwe PC zoekt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://dvice.com/archives/2008/10/battlestar_gala.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je wilt weten om wie het hier precies gaat...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Ain't It Cool News
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat IS BSG, .........verslavend...alleen het sfeertje is al genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef pdiscs het volgende:
Het eerste seizoen heb ik destijds van een collega gekregen. Dat waren niet zo'n heel goede DIVX-en zonder subs.
Seizoen 2 heb ik voor een groot deel bij Veronica gezien, daarna had ik niets meer gezien.
Inmiddels ben ik in het bezit van Seizoen 1 & 2 (met subs) en ben ik seizoen 3 aan het bemachtigen (ook met subs). Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met het kijken van Seizoen 1. Gisteren ben ik begonnen met seizoen 2. Ik kan niet meer stoppen.
Je bent kennelijk Razor alweer vergeten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jah... en geforceerde homoseksuele relatie in BSG.. dat is net waar we op zaten te wachten...
goeiequote:Op dinsdag 18 november 2008 16:24 schreef Migue het volgende:
Ja precies, en het is nu niet zo alsof we het niet aan zien komen dat Gayta homo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop en denk die eerste..
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
+254684354quote:
Is meteen de vraag beantwoord waarom het kind van Helo en Athena wel zo belangrijk is (Hybrid Cylon/Human) en het kind van Cally en Galen niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:06 schreef Migue het volgende:
[..]
+254684354
Nicki Clyne doet ook promowerk voor S04.2, dikke kans dus dat ze terug gaat komen, tenzij ze net zo gek is op de series als haar in-series echtgenoot.
*wijst naar het kind van Six en Tigh*quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Is meteen de vraag beantwoord waarom het kind van Helo en Athena wel zo belangrijk is (Hybrid Cylon/Human) en het kind van Cally en Galen niet.
(Misschien kunnen de Final Five zich wel voorplanten in tegenstelling tot de Significant Seven, anders is een nieuwe vraag ontstaan)
Goed punt!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef Marble het volgende:
[..]
*wijst naar het kind van Six en Tigh*
Quoteeeeequote:Op woensdag 26 november 2008 20:59 schreef Migue het volgende:
Omdat de laatste Cylon geactiveerd moet worden door redemption ofzo, iig iets wat die Hybrid God zei in Razor.
Ellen Thigh heeft nog wel iets goed te maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:59 schreef Migue het volgende:
Omdat de laatste Cylon geactiveerd moet worden door redemption ofzo, iig iets wat die Hybrid God zei in Razor.
"Soon there will be four, glorious in awakening, struggling with the knowledge of their true selves. The pain of revelation bringing new clarity and in the midst of confusion, he will find her. Enemies brought together by impossible longing. Enemies now joined as one. The way forward at once unthinkable, yet inevitable. And the fifth, still in shadow, will claw toward the light, hungering for redemption that will only come in the howl of terrible suffering."quote:
kan alleen baltazar zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Ellen Thigh heeft nog wel iets goed te maken.
[..]
"Soon there will be four, glorious in awakening, struggling with the knowledge of their true selves. The pain of revelation bringing new clarity and in the midst of confusion, he will find her. Enemies brought together by impossible longing. Enemies now joined as one. The way forward at once unthinkable, yet inevitable. And the fifth, still in shadow, will claw toward the light, hungering for redemption that will only come in the howl of terrible suffering."
Idd, snap niet dat mensen haar nog cute vinden sinds ze in koelen bloede Boomer heeft vermoord en daarna alleen maar tegen alles en iedereen heeft zitten bitchen. Tory was een heldin om haar uit de airlock te bonjouren.quote:
Season (1) finalequote:
ik vond het gewoon een leuk wijffie, dat maakte alles goedquote:Op donderdag 27 november 2008 12:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wacht. Er waren serieus Cally fans?Vond het een irritant karakter. Soms zijn karakters in series goed omdat zo irritant zijn (love to hate them), maar deze was gewoon eeuwig blijvend (zeurend) irriant.
In Amerika op 18 januari 2009quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:52 schreef Migue het volgende:
Jammie![]()
http://www.scifi.com/scifiwire/index.php?category=2&id=62474
2 Much informaion!quote:Gaeta comes in for a close encounter
Wat zijn die webisodes? Zijn dat extra episodes die dus niet op SciFi zijn uitgezonden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:01 schreef Reuzenpanda het volgende:
Webisodes![]()
Grace Park![]()
Gayta![]()
lol
(tvp)
noch maar 6 weeken!!
Er zit dus gewoon een mooi meisje achter dat irritante mens?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:53 schreef pdiscs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen zijn natuurtalentenquote:Op zondag 7 december 2008 12:33 schreef Mirel het volgende:
Ik snap niet waarom jullie haar irritant vonden.
Via de gebruikelijke kanalen wel ja.quote:Op zondag 7 december 2008 20:31 schreef pdiscs het volgende:
Zijn of komen de webipsodes ook voor ons beschikbaar?
Per 2010 waarschijnlijk, als je ze op dvd wilt hebben. Of helemaal nooit, als het net zo gaat met de S03 dvdsquote:
Ze zouden zo ongeveer volgende week op moeten gaan duiken, vanaf 12 december, 2 per week tot 16 januari.quote:
OK. Ik houd mijn ogen open!quote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zouden zo ongeveer volgende week op moeten gaan duiken, vanaf 12 december, 2 per week tot 16 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 21:18 schreef 1972 het volgende:
Gisteren de laatste episode (10) van SE4 gezien. Ben ik nu de enige die vond dat men in een aflevering ineens heel erg snel ging? Eerst 9 afleveringen irritant spannend de spanning opbouwen en dan... BAFFF in your face:Ja ik vond het ook erg snel... veel te snel. Eigenlijk een totaale anti-climax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
idd is bijna een jaar geleden zover ik weet hadden ze net de aarde gevonden of nietquote:Op maandag 8 december 2008 22:05 schreef Asgard het volgende:
Ik weet niet eens meer waar het over ging.
Link?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:47 schreef planethugo het volgende:
sow, seizoen 1 afgekeken en maar meteen met S2 begonnen, deze serie heeft er een fan bij
denk eens ff zoeken naar fotos van die blonde cylon, kom ik meteen de playboy fotos van 'r tegen
Yup, ze was niet op galactica tijdens "All Along the Watchtower". Zou kunnen, maar zo makkelijk kan het toch einglijk niet zijn, of wel? Eigenlijk is zij de meest voor de hand liggende. Maar zij zit wel op het "last Supper" pic en volgens de maker zit de laatste cylon er niet op... maar goed, kan ook wel weer gelogen zijn.... Ik moet maar gewoon wachten tot Januari... gocken helpt toch niet... xD Trouwens hoop ik nog steeds dat wij ooit Natalie terug zien, maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef Dizer het volgende:
Naar mijn idee is het gewoon Starbuck... ze maakt te veel weired stuf mee om geen cylonte zijn.
Dat is Caprica die idd is vrijgelaten door de deal van Apollo met de Rebels.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:20 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Trouwens weet jij toevallig welke six er nou op de aarde stond? Was dat caprica 6? Hebben ze haar vrij gelaten om op de aarde rond te lopen vanwegen Tigh en haar vision met roslin? Of was die 6 op de aarde gewoon een van de rebellen?
Precies mijn gedachte na het zien van de voorlopig laatste aflevering.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef AgitoM het volgende:
Uiteindelijk zal de Galactica en de Cylon bemanning zich op de Aarde van 2000 jaar geleden vestigen, en de serie eindigen met de boodschap dat wij allemaal Mens-Cylon Hybrids zijn die afstammen van de Human en Cylon Crew.
Dat is idd een hele leuke!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef AgitoM het volgende:
[...]
Baltar moet daarnaast vehaal technisch uiteindelijk de geschiedenis ingaan als de persoon die wij kennen als Jezus.
fijn, maar waarom hebben wij dan geen superkracht enzo? Of zijn dat de Illuminati?quote:Uiteindelijk zal de Galactica en de Cylon bemanning zich op de Aarde van 2000 jaar geleden vestigen, en de serie eindigen met de boodschap dat wij allemaal Mens-Cylon Hybrids zijn die afstammen van de Human en Cylon Crew.
Probleempje is dan alleen wel dat ze dan een aarde moeten zien te vinden die niet verwoest is in een nucleaire oorlog. Over de historiciteit van Jesus kunnen we twisten, over die van het Romeinse Rijk wordt wat lastiger.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte na het zien van de voorlopig laatste aflevering.
Nadeel is dat het wel heel moeilijk gaat worden als Baltar echt Jesus blijkt te zijn.quote:
Het is goed mogelijk dat de planeet die ze vonden, de aarde niet is. Of dat niet de hele planeet onbewoonbaar is. Uiteindelijk zal de bemanning zich toch vestigen op een "bewoonbare Aarde", denk niet dat ze om zullen draaien en terug naar Caprica vliegen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Probleempje is dan alleen wel dat ze dan een aarde moeten zien te vinden die niet verwoest is in een nucleaire oorlog. Over de historiciteit van Jesus kunnen we twisten, over die van het Romeinse Rijk wordt wat lastiger.
Ja, heb mijn stukje even aangepast. waarschijnlijk zal de 13e stam die op Aarde woont de Romeinen worden. (vergelijkbaar met de grieken, maar namen van planeten in ons zonnestelsel). De traditionele vloot bemanning de Grieken en Baltars volgelingen de Christenen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef HiZ het volgende:
Je vergeet dat ze de Griekse namen gebruiken voor hun goden, en niet de Romeinse namenHet zou een beetje onlogisch worden allemaal. Ik denk dat als ze gaan voor een 'aarde' einde, dat ze dan eerder een 'Adam en Eva' scenario zouden gebruiken. Maar goed. Ik laat me wel verrassen.
En ze vinden daar een vreemde ring achtige structuur met een rare console ernaast, na wat willekeurige combinaties ingetoetst te hebben op het console activeert die ring en krijgt een waterachtig energieveld in het midden en ... ehh... ohw...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef LaTiNo het volgende:
Misschien is het stukje vernietigde land waar ze op geland zijn wel Atlantis
uitroeing dino`s -> komeet inslagen veroorzaken soortgelijke symptomen (verglaasde oppervlakte etc.)quote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Probleempje is dan alleen wel dat ze dan een aarde moeten zien te vinden die niet verwoest is in een nucleaire oorlog. Over de historiciteit van Jesus kunnen we twisten, over die van het Romeinse Rijk wordt wat lastiger.
ik gok idd atlantis of de moeder bevolking (die bestaan heeft voor de grieken en romeinen was er blijkbaar 1 volk wat al geavanceerder was en de voorouders was van zowel de egyptenaren als de azteken als een mo volk vandaar dat er veel overeenkomsten zijn tussen die 2 culturen)quote:Op woensdag 10 december 2008 16:38 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ja, heb mijn stukje even aangepast. waarschijnlijk zal de 13e stam die op Aarde woont de Romeinen worden. (vergelijkbaar met de grieken, maar namen van planeten in ons zonnestelsel). De traditionele vloot bemanning de Grieken en Baltars volgelingen de Christenen.
Zoals in de S03 finale. Dus is dit idd niet Earth, meer iets als Terra, wat ook helemaal in de lijn van TOS ligt.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:39 schreef Theebag het volgende:
Ik blijf erbij dat het niet de aarde is, als de makers duidelijk hadden willen maken dat het wel de aarde is hadden ze maar 1 seconde de maan of een herkenbaar continent moeten laten zien.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:02 schreef Mirel het volgende:
Ookal is BSG niet zo'n soort serie maar ik zou het wel leuk vinden als de 13e stam van die planeet is vertrokken maar nog wel ergens is, en dat ze dan samen met de rebel cylons en de mensen de rest van de cylons onder de leiding van de Cavils gaan asskicken.
Ik denk ook niet dat dit het geval gaat zijn...quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef Young_David het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze met de geschiedenis gaan knoeien. Vind ik wat te goedkoop. Baltar als Messias is geen probleem, maar van Baltar Jezus maken ... daar stoot je ook iets teveel mensen voor het hoofd.
Ik heb geen respect met mensen die zich door dat soort dingen 'beledigd' voelen. Dus gewoon doen schrijvers!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:30 schreef Young_David het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ze met de geschiedenis gaan knoeien. Vind ik wat te goedkoop. Baltar als Messias is geen probleem, maar van Baltar Jezus maken ... daar stoot je ook iets teveel mensen voor het hoofd.
Overigens, ik heb nooit gezegt dat Baltar letterlijk Jezus genoemt zou worden, denk niet dat ze zo ver zullen gaan. Maar wellicht dat ze de indruk zullen scheppen dat Baltar, uiteindelijk de persoon die wij kennen als Jezus zou kunnen worden. Immers als de Galactica op de Aarde van 2000 jaar geleden aankomt, is het best mogelijk dat de verhalen omtrend Baltar over tijd verbasterd worden en mythische vormen aan zullen nemen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:23 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik heb geen respect met mensen die zich door dat soort dingen 'beledigd' voelen. Dus gewoon doen schrijvers!
De Cylons kwamen met het aanbod van een nieuw soort samenleving (neocon visie voor Irak). En het terrorisme op New Caprica werd gezien als gerechtvaardigd (terrorisme is volgens de officiele politiek van de VS nooit gerechtvaardig).quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Mirel het volgende:
Wat was er met New Caprica dan? Vonden ze die zelfmoordterroristen te aanstoot gevend?
Ik zou het vooral een beetje flauw vinden. En verder wijst alles erop dat BSG zich in 'de toekomst' afspeelt, dus dat er niet zo'n grote kans is dat ze gaan zitten knoeien met Jesus etc.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:23 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik heb geen respect met mensen die zich door dat soort dingen 'beledigd' voelen. Dus gewoon doen schrijvers!
Ik wilde het net zeggen. En verder ben ik het helemaal met je eens. Ik zou het ook wel cool vinden als er in de laatste aflevering een sprong van een paar duizend jaar gemaakt wordt en dat net zoiets als de miniseries zal worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:34 schreef Reuzenpanda het volgende:
Ik denk niet dat het 2000 jaar geleden is, maar mischien juist duizenden jaren in de toekomst. Want vergeet niet "It has happened before and it will happen again...".
ik zie het ook niet echt als toekomst, wij zijn de 13de kolonie maar waarom hebben we geen ruimteschepen meer danquote:Op donderdag 11 december 2008 10:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou het vooral een beetje flauw vinden. En verder wijst alles erop dat BSG zich in 'de toekomst' afspeelt, dus dat er niet zo'n grote kans is dat ze gaan zitten knoeien met Jesus etc.
Niet alleen in scifi, ook in het echte leven. Kijk maar naar de teloorgang van de technologische kennis na de val van het Romeinse Rijk. Pas in de 19e eeuw bijvoorbeeld was er weer een leger dat technisch en organisatorisch zich met de Romeinen kon meten, om maar even iets te noemen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef Mirel het volgende:
Ja dan krijg je weer dat verhaaltje dat de 13e kolonie terug is gegaan van een geavanceerde beschaving naar een agrarische ofzo vanwege een dikke oorlog. Komt wel vaak voor in scifi en zie het liever niet terug.
Oh ja da's waar. Ik geef de middeleeuwen de schuldquote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Migue het volgende:
[..]
Niet alleen in scifi, ook in het echte leven. Kijk maar naar de teloorgang van de technologische kennis na de val van het Romeinse Rijk. Pas in de 19e eeuw bijvoorbeeld was er weer een leger dat technisch en organisatorisch zich met de Romeinen kon meten, om maar even iets te noemen.
Ik dacht dat men een paar pagina's terug aan het grappen was over dat hij homo zou zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef PPL het volgende:
Interessante Webisode.
*knip*Lekker zoentje Felix? (wie is die knakker eigenlijk, kan het niet thuisbrenegen via YouTube-resolutie).
Helemaal mee eens...quote:Wel een beetje kort hoor... 4 minuut 11.
Volgens mij zat hij zwaar onder de morpha in CIC.quote:Op zondag 14 december 2008 01:46 schreef HiZ het volgende:
Waar was Gaeta toen D'Anna vertelde dat er maar vier van de laatste vijf cylons in de vloot waren? Gaeta staat NIET op de poster.
Gaeta was verwond geraakt tijdens die geheime missie van Starbuck. Ik weet niet meer hoe maar ik weet nog wel dat hij toen ergens lag en zat te zingen, en op dat moment was te zien dat ze z'n been hebben geamputeerd. Volgens mij schoot iemand op hem toen ze ruzie kregen over Starbuck. Die knakker is vast z'n gay vriendje. Maar je zag dus ook een Basestar meejumpen?quote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef PPL het volgende:
Interessante Webisode.
Eerste vragen die rijzen:Wat is er gebeurt in die drie dagen (Saul in command)? Wat is er gebeurd in die zes/negen dagen (Verwondingen Felix)? Lekker zoentje Felix? (wie is die knakker eigenlijk, kan het niet thuisbrenegen via YouTube-resolutie). "Inbound Cylon Hostiles" (zijn dit de vriendjes of heeft Cavil ze gevonden -> Basestar doet mee met de Emergency Jump)? "Where is the Fleet?" (Scattered hebben we al gezien hoor...) Heb ik iemand gezien die op Aarde is geweest of wat daar voor door moest gaan in de season finale?
Wel een beetje kort hoor... 4 minuut 11.
Er was idd een poging tot muiterij tijdens de missie met Starbuck. Starbuck wilde Leoben volgen (geloof ik) om haar visioen te zoeken of de basestar, maar de rest voelde zich versleten en wilden terugkeren naar de floot. Hun brandstof was ook aan de lage kant dus ze hadden niet veel tijd meer. Tijdens een worsteling in de C&C van de Demetrius ging er een pistool af welke het knietje van Gaeta vol met lood pompte.quote:Op zondag 14 december 2008 11:04 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gaeta was verwond geraakt tijdens die geheime missie van Starbuck. Ik weet niet meer hoe maar ik weet nog wel dat hij toen ergens lag en zat te zingen, en op dat moment was te zien dat ze z'n been hebben geamputeerd. Volgens mij schoot iemand op hem toen ze ruzie kregen over Starbuck. Die knakker is vast z'n gay vriendje. Maar je zag dus ook een Basestar meejumpen?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is de bridge niet sterk veranderd of waren ze aan boord van een basestar
De vervoeging van het werkwoord to cut is cut - cut - cutquote:
Maar de benaming die ik eraan gaf was sowieso niet de juistequote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef Marble het volgende:
[..]
De vervoeging van het werkwoord to cut is cut - cut - cut
Na de landing op 'een vernietigde aarde'.quote:Op maandag 15 december 2008 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet de webisodes nog bekijken, maar wanneer speelt het zich af?
Als het de aarde isquote:Op maandag 15 december 2008 17:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Na de landing op 'een vernietigde aarde'.
Linkjes plaatsen magquote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef HiZ het volgende:
Daarom gebruikte ik ook 'een', aflevering 2 is online op Youtube.
hmm wordt je niet veel wijzer vanquote:
Wel ietsjes, het geeft een verklaring, mogelijke verklaring, voor de gebeurtenissen. Het openingszinnetje van de eerste episode moet je nog eens lezen in combinatie met de klok.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm wordt je niet veel wijzer van
In Amsterdam ligt de Importversie al weken bij Fame.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:04 schreef Jarno het volgende:
Ben aan de S3 dvd box begonnen, mjammie. Exodus blijft zooooooo gaaf he.
Wanneer komt de (eeste) S4 box hier eigenlijk uit?
Ze hebben S4 toch (qua dvd release) in 2 delen opgeknipt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Seizoen 4 moet zelfs nog op Tv komen J. ..
Geen idee, ik koop dat soort dingen sowieso altijd on the cheap als ze wat redelijker geprijsd worden. Gekeken heb ik de serie toch al.quote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze hebben S4 toch (qua dvd release) in 2 delen opgeknipt?
Zie oa http://www.play.com/DVD/D(...)eason-4/Product.html .
En Hiz, is er al iets bekend over de NL release?
Gewoon zeggen dat hij de de miniserie kijkt (de eerste twee afleveringen). Als hij dan niet verder wil, dan niet. Dat heeft in mijnomgeving al zeker 3 mensen gehooked aan BSGquote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik probeer Mike (FTR-mod en als hij tijd over heeft ook FA) al een half jaar te overtuigen om deze serie te kijken, maar het wil niet lukken.
Help me eens.
Een tacktiek die zich hier ook alweer bewezen heeftquote:Op woensdag 24 december 2008 18:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij de de miniserie kijkt (de eerste twee afleveringen). Als hij dan niet verder wil, dan niet. Dat heeft in mijnomgeving al zeker 3 mensen gehooked aan BSG
Hier ook! Het mooie is dat het een miniserie is waardoor je sneller iemand kunt overhalen om 'maar' een serietje van 2 uur te kijken. En hij is nog goed ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
Een tacktiek die zich hier ook alweer bewezen heeft
2 misschien, maar 1 is wel opvallendquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zal wel allemaal over flashbacks gaan.
Zak Adama. Waarom in drie afleveringen (incl series finale) flashbacks over Zak Adama?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:34 schreef Mirel het volgende:
[..]
2 misschien, maar 1 is wel opvallend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |