Via de gebruikelijke kanalen wel ja.quote:Op zondag 7 december 2008 20:31 schreef pdiscs het volgende:
Zijn of komen de webipsodes ook voor ons beschikbaar?
Per 2010 waarschijnlijk, als je ze op dvd wilt hebben. Of helemaal nooit, als het net zo gaat met de S03 dvdsquote:
Ze zouden zo ongeveer volgende week op moeten gaan duiken, vanaf 12 december, 2 per week tot 16 januari.quote:
OK. Ik houd mijn ogen open!quote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zouden zo ongeveer volgende week op moeten gaan duiken, vanaf 12 december, 2 per week tot 16 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 21:18 schreef 1972 het volgende:
Gisteren de laatste episode (10) van SE4 gezien. Ben ik nu de enige die vond dat men in een aflevering ineens heel erg snel ging? Eerst 9 afleveringen irritant spannend de spanning opbouwen en dan... BAFFF in your face:Ja ik vond het ook erg snel... veel te snel. Eigenlijk een totaale anti-climax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
idd is bijna een jaar geleden zover ik weet hadden ze net de aarde gevonden of nietquote:Op maandag 8 december 2008 22:05 schreef Asgard het volgende:
Ik weet niet eens meer waar het over ging.
Link?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:47 schreef planethugo het volgende:
sow, seizoen 1 afgekeken en maar meteen met S2 begonnen, deze serie heeft er een fan bij
denk eens ff zoeken naar fotos van die blonde cylon, kom ik meteen de playboy fotos van 'r tegen
Yup, ze was niet op galactica tijdens "All Along the Watchtower". Zou kunnen, maar zo makkelijk kan het toch einglijk niet zijn, of wel? Eigenlijk is zij de meest voor de hand liggende. Maar zij zit wel op het "last Supper" pic en volgens de maker zit de laatste cylon er niet op... maar goed, kan ook wel weer gelogen zijn.... Ik moet maar gewoon wachten tot Januari... gocken helpt toch niet... xD Trouwens hoop ik nog steeds dat wij ooit Natalie terug zien, maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:42 schreef Dizer het volgende:
Naar mijn idee is het gewoon Starbuck... ze maakt te veel weired stuf mee om geen cylonte zijn.
Dat is Caprica die idd is vrijgelaten door de deal van Apollo met de Rebels.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:20 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Trouwens weet jij toevallig welke six er nou op de aarde stond? Was dat caprica 6? Hebben ze haar vrij gelaten om op de aarde rond te lopen vanwegen Tigh en haar vision met roslin? Of was die 6 op de aarde gewoon een van de rebellen?
Precies mijn gedachte na het zien van de voorlopig laatste aflevering.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef AgitoM het volgende:
Uiteindelijk zal de Galactica en de Cylon bemanning zich op de Aarde van 2000 jaar geleden vestigen, en de serie eindigen met de boodschap dat wij allemaal Mens-Cylon Hybrids zijn die afstammen van de Human en Cylon Crew.
Dat is idd een hele leuke!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef AgitoM het volgende:
[...]
Baltar moet daarnaast vehaal technisch uiteindelijk de geschiedenis ingaan als de persoon die wij kennen als Jezus.
fijn, maar waarom hebben wij dan geen superkracht enzo? Of zijn dat de Illuminati?quote:Uiteindelijk zal de Galactica en de Cylon bemanning zich op de Aarde van 2000 jaar geleden vestigen, en de serie eindigen met de boodschap dat wij allemaal Mens-Cylon Hybrids zijn die afstammen van de Human en Cylon Crew.
Probleempje is dan alleen wel dat ze dan een aarde moeten zien te vinden die niet verwoest is in een nucleaire oorlog. Over de historiciteit van Jesus kunnen we twisten, over die van het Romeinse Rijk wordt wat lastiger.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:18 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte na het zien van de voorlopig laatste aflevering.
Nadeel is dat het wel heel moeilijk gaat worden als Baltar echt Jesus blijkt te zijn.quote:
Het is goed mogelijk dat de planeet die ze vonden, de aarde niet is. Of dat niet de hele planeet onbewoonbaar is. Uiteindelijk zal de bemanning zich toch vestigen op een "bewoonbare Aarde", denk niet dat ze om zullen draaien en terug naar Caprica vliegen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Probleempje is dan alleen wel dat ze dan een aarde moeten zien te vinden die niet verwoest is in een nucleaire oorlog. Over de historiciteit van Jesus kunnen we twisten, over die van het Romeinse Rijk wordt wat lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |