Oh ja da's waar. Ik geef de middeleeuwen de schuldquote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Migue het volgende:
[..]
Niet alleen in scifi, ook in het echte leven. Kijk maar naar de teloorgang van de technologische kennis na de val van het Romeinse Rijk. Pas in de 19e eeuw bijvoorbeeld was er weer een leger dat technisch en organisatorisch zich met de Romeinen kon meten, om maar even iets te noemen.
Ik dacht dat men een paar pagina's terug aan het grappen was over dat hij homo zou zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef PPL het volgende:
Interessante Webisode.
*knip*Lekker zoentje Felix? (wie is die knakker eigenlijk, kan het niet thuisbrenegen via YouTube-resolutie).
Helemaal mee eens...quote:Wel een beetje kort hoor... 4 minuut 11.
Volgens mij zat hij zwaar onder de morpha in CIC.quote:Op zondag 14 december 2008 01:46 schreef HiZ het volgende:
Waar was Gaeta toen D'Anna vertelde dat er maar vier van de laatste vijf cylons in de vloot waren? Gaeta staat NIET op de poster.
Gaeta was verwond geraakt tijdens die geheime missie van Starbuck. Ik weet niet meer hoe maar ik weet nog wel dat hij toen ergens lag en zat te zingen, en op dat moment was te zien dat ze z'n been hebben geamputeerd. Volgens mij schoot iemand op hem toen ze ruzie kregen over Starbuck. Die knakker is vast z'n gay vriendje. Maar je zag dus ook een Basestar meejumpen?quote:Op zondag 14 december 2008 00:00 schreef PPL het volgende:
Interessante Webisode.
Eerste vragen die rijzen:Wat is er gebeurt in die drie dagen (Saul in command)? Wat is er gebeurd in die zes/negen dagen (Verwondingen Felix)? Lekker zoentje Felix? (wie is die knakker eigenlijk, kan het niet thuisbrenegen via YouTube-resolutie). "Inbound Cylon Hostiles" (zijn dit de vriendjes of heeft Cavil ze gevonden -> Basestar doet mee met de Emergency Jump)? "Where is the Fleet?" (Scattered hebben we al gezien hoor...) Heb ik iemand gezien die op Aarde is geweest of wat daar voor door moest gaan in de season finale?
Wel een beetje kort hoor... 4 minuut 11.
Er was idd een poging tot muiterij tijdens de missie met Starbuck. Starbuck wilde Leoben volgen (geloof ik) om haar visioen te zoeken of de basestar, maar de rest voelde zich versleten en wilden terugkeren naar de floot. Hun brandstof was ook aan de lage kant dus ze hadden niet veel tijd meer. Tijdens een worsteling in de C&C van de Demetrius ging er een pistool af welke het knietje van Gaeta vol met lood pompte.quote:Op zondag 14 december 2008 11:04 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gaeta was verwond geraakt tijdens die geheime missie van Starbuck. Ik weet niet meer hoe maar ik weet nog wel dat hij toen ergens lag en zat te zingen, en op dat moment was te zien dat ze z'n been hebben geamputeerd. Volgens mij schoot iemand op hem toen ze ruzie kregen over Starbuck. Die knakker is vast z'n gay vriendje. Maar je zag dus ook een Basestar meejumpen?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is de bridge niet sterk veranderd of waren ze aan boord van een basestar
De vervoeging van het werkwoord to cut is cut - cut - cutquote:
Maar de benaming die ik eraan gaf was sowieso niet de juistequote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef Marble het volgende:
[..]
De vervoeging van het werkwoord to cut is cut - cut - cut
Na de landing op 'een vernietigde aarde'.quote:Op maandag 15 december 2008 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet de webisodes nog bekijken, maar wanneer speelt het zich af?
Als het de aarde isquote:Op maandag 15 december 2008 17:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Na de landing op 'een vernietigde aarde'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |