Linkjes plaatsen magquote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef HiZ het volgende:
Daarom gebruikte ik ook 'een', aflevering 2 is online op Youtube.
hmm wordt je niet veel wijzer vanquote:
Wel ietsjes, het geeft een verklaring, mogelijke verklaring, voor de gebeurtenissen. Het openingszinnetje van de eerste episode moet je nog eens lezen in combinatie met de klok.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm wordt je niet veel wijzer van
In Amsterdam ligt de Importversie al weken bij Fame.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:04 schreef Jarno het volgende:
Ben aan de S3 dvd box begonnen, mjammie. Exodus blijft zooooooo gaaf he.
Wanneer komt de (eeste) S4 box hier eigenlijk uit?
Ze hebben S4 toch (qua dvd release) in 2 delen opgeknipt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Seizoen 4 moet zelfs nog op Tv komen J. ..
Geen idee, ik koop dat soort dingen sowieso altijd on the cheap als ze wat redelijker geprijsd worden. Gekeken heb ik de serie toch al.quote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze hebben S4 toch (qua dvd release) in 2 delen opgeknipt?
Zie oa http://www.play.com/DVD/D(...)eason-4/Product.html .
En Hiz, is er al iets bekend over de NL release?
Gewoon zeggen dat hij de de miniserie kijkt (de eerste twee afleveringen). Als hij dan niet verder wil, dan niet. Dat heeft in mijnomgeving al zeker 3 mensen gehooked aan BSGquote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik probeer Mike (FTR-mod en als hij tijd over heeft ook FA) al een half jaar te overtuigen om deze serie te kijken, maar het wil niet lukken.
Help me eens.
Een tacktiek die zich hier ook alweer bewezen heeftquote:Op woensdag 24 december 2008 18:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij de de miniserie kijkt (de eerste twee afleveringen). Als hij dan niet verder wil, dan niet. Dat heeft in mijnomgeving al zeker 3 mensen gehooked aan BSG
Hier ook! Het mooie is dat het een miniserie is waardoor je sneller iemand kunt overhalen om 'maar' een serietje van 2 uur te kijken. En hij is nog goed ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
Een tacktiek die zich hier ook alweer bewezen heeft
2 misschien, maar 1 is wel opvallendquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zal wel allemaal over flashbacks gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |