http://www.imdb.com/name/nm0791968/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zag gisteren de laatste 5 minuten van een of andere duffe show over de bionic woman en zag tot mijn verbazing niet alleen Kara Thrace (als de "original bionic woman" no less) maar ook die vage advocaat-met-poes voorbijwandelen.
Zou goed kunnen. Ze gingen toch in totaal 3 films maken, allemaal in de stijl van Razor dus als flashback. Als die laatste twee films na de series finale uitkomen dan is dat een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Prison Break en 24 is het ook al wachten tot 2009
Nou wie weet komt er in 2008 nog een "film", net zoals BSG Razor
Aaron Douglas en Callum Keith-Rennie spelen er ook in. Ook Starbuck's appartement is niet onbekend in het Bionic Woman-universumquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zag gisteren de laatste 5 minuten van een of andere duffe show over de bionic woman en zag tot mijn verbazing niet alleen Kara Thrace (als de "original bionic woman" no less) maar ook die vage advocaat-met-poes voorbijwandelen.
Helemaal grappig is als de 'bionic woman' (ben d'r naam even kwijt) op een gegeven moment een kamer binnenloopt waar de tv aanstaat met battlestar galactica opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Migue het volgende:
[..]
Aaron Douglas en Callum Keith-Rennie spelen er ook in. Ook Starbuck's appartement is niet onbekend in het Bionic Woman-universum
Ik was te lui om het zelf op te zoekenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0791968/
Mark Sheppard
Ja, en Katee Sackhoff liep achter haar aan en keek naar de tv, te briljant gewoonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:54 schreef Exterior het volgende:
[..]
Helemaal grappig is als de 'bionic woman' (ben d'r naam even kwijt) op een gegeven moment een kamer binnenloopt waar de tv aanstaat met battlestar galactica op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ain't it Cool News
Ben benieuwd wat dat betekent...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet Dee eigenlijk in die Comedy Central serie Reaper?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Inderdaad, ik zie dat ze meteen overgaan op de skinjobs.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
wow! dat doet me echt helemaal... niks.
Zie er totaal geen BSG in terug.
Zo denk ik er net zo over.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga het gewoon kijken en dan zie ik wel wat het is. In het slechtste geval heb ik 45 tot 60 minuten van mijn leven verspild..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |