Meer een soort van prequel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:22 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Juist.
Ik wil het eerst wel eens zien, zo te zien geen RDM dus?
ik bv vond de oude (1tje gezien) niet veel aan maar de nieuwe welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vraag me wel af of er fokkers zijn die de episodes uit 1978 niet hebben gezien, maar de nieuwe wel kijken?
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:00 schreef J.F.Sebastian het volgende:
vraag me wel af of er fokkers zijn die de episodes uit 1978 niet hebben gezien, maar de nieuwe wel kijken?
uit 1973 isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.![]()
jij kijkt alleen maar films/series vanaf je geboorte datum?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.
Precies. Ik heb de oude ook niet gezien. Maar het ziet er ook niet echt uitnodigend uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik, de meeste fokkers bestonden nog lang niet in 1978, including me.
Van wat ik op youtube heb gezien van de oude serie had dit beestje anno 2003/2008 net zo goed een andere naam kunnen hebben, want behalve de hoofdlijnen hebben de series niets met elkaar gemeen (op enkele knipogen na dan).
De 1978 BSG is een zwaar cheesy/camp, BSG 2003 is donker, character driven en met een echte story-arc.
Haha nee dat niet. Maar BSG behoorde nou niet tot het rijtje 'oude' series dat toen grijs gedraaid werd (A-Team, McGyver, Fresh Prince, Airwolf etc).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
jij kijkt alleen maar films/series vanaf je geboorte datum?
Hm. Ik had er eigenlijk wel vrede mee dat het na S4 afgelopen zou zijn. Niemand zit te wachten op hordes vage straigh-to-dvd debacles a la Stargate denk ik. Ik hoop nog steeds dat ze S4 fatsoenlijk afronden en niet hordes aanknopingspunten voor eventuele vervolgen en spin-offs. BSG was (is) briljant, maak er geen melkkoe van svp.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Ruiseart het volgende:
We gaan gewoon door na seizoen 4
[..]
http://www.tv.com/story/11537.html
Ja dat is dus een beetje de vraag, ik zou het echt niet tof vinden als S4 straks al opzet wordt gebruikt voor die nog te starten serie Caprica.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze S4 fatsoenlijk afronden en niet hordes aanknopingspunten voor eventuele vervolgen en spin-offs.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb de oude ook niet gezien. Maar het ziet er ook niet echt uitnodigend uit.
Goed bouwjaar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit hetzelfde jaar is...
Ouwe sokken...
nou zeg dat welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:41 schreef HiZ het volgende:
Goh het begint al echt dichterbij te komen. Nog maar 4 maanden tot 2009.
!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Kruistocht Cylons in spijkerbroek.
Ik denk niet dat je zoiets snel cadeau doet als je een jaar hebt zitten bouwen aan die casemod.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |