je bedoelt dat ik me nu aangesproken moet voelen en n heel betoog houden ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze TT is natuurlijk van 't niveautje Arnhem.
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:51 schreef cocospocus het volgende:
Er komt een man bij de slager.
Zegt de man: Ik wil graag een leverworst.
Zegt de slager: dat kan! Heel, of in plakjes?
Zegt de man: Heel natuurlijk! Mijn kont is geen sjoelbak!
Je moet er rekening mee houden dat je wel ruimschoots tot de ouderen behoort, maar zo lang jij daar geen probleem van maakt en je je niet 'verheven' gedraagt ofzo, lijkt mij geen vuiltje aan de lucht. Gaan met die banaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik begin hier een nieuwe studie maar ben wel al wat ouder (27). Is het voor mij leuk om mee te doen aan de intro?, ik hou in 't algemeen wel van uitgaan.
De Handyman reeks, me dunkt...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar?
was als reactie op cpquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:34 schreef Doodkapje het volgende:
De groenteboer naast Bakker Bart in het centrum
Zij gebruikt geen deoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan Avril lavinge dood?
hou je kop pannekoekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Welke malloot heeft die TT bedacht ?
Niet aangedacht....Tis wel mijn fipo in dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali als je nu 6 posts later was geweest had je ok een fipo
persoonlijke fipoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet aangedacht....Tis wel mijn fipo in dit topic
Ja schat ik ben ook echt bezig om de hele dag jouw profielpagina te verversenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
fuck yasha ik zit er 16 overheenhad ff gewaarschuwd
Iets engs doen dat geen snelheid inhoudt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand een alternatief voor door snelheid opgewekte adrenaline?
quote:
denken die andere ook dat ie populair isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Alle leraren van mijn school zitten nu bij Piecken te etenKan ik mooi gezellig op uit kijken
Heb nog een handtekening nodig van 1 van de leraren maar durf ook niet naar beneden te lopen met: Meneer eigenlijk wil ik een handtekening van u
![]()
![]()
Doe je ding, kom je het dan wel weer hier vermelden?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Alle leraren van mijn school zitten nu bij Piecken te etenKan ik mooi gezellig op uit kijken
Heb nog een handtekening nodig van 1 van de leraren maar durf ook niet naar beneden te lopen met: Meneer eigenlijk wil ik een handtekening van u
![]()
![]()
Wij hebben een kleine schoolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denken die andere ook dat ie populair is
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doe je ding, kom je het dan wel weer hier vermelden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben yasha en vind mezelf superstoer ik heb een superleuk liedje gevonden maar het enige probleem is de titel
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
cali is meer van het op een afstand observeren... wisten we al
Uitgaven die ik zeker nog maak komend jaar:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
duur grapje maarja t is wel veiligheid
die 5 mm schuimquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
zit zon rugprotector niet standaard in je jas ofzo ? of is t een soort korset
als het niet in de kreukels zit hoef je het ook niet te laten strijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
je gezicht laten strijken kost meer als t in de kreukels zit
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn portfolio gesprek gehad en gehaald, en dus al mn studiepunten gehaald!
En toch dronk ze hem opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
worteltjessap en gedroogde vruchten voor dupje(aangezien bier en tieten niet opgaat)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn portfolio gesprek gehad en gehaald, en dus al mn studiepunten gehaald!
Ik zei het toch Yashaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi bespreekt altijd iedereen tijdens de meets.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een wondje op mijn buik wat ik nu al de hele tijd openkrapnu zit er echt zo'n littekenweefseldikiets
Misschien toch maar es van afblijven
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
Hmja ik was de meet dus glad vergeten...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
RobYashi had het nog over je tijdens de meet
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi bespringt altijd iedereen tijdens de meets.
Mjah mens eigen ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik zei dat op meets altijd uitvoerig iedereen besproken wordt
En ik ook, dus ook niet over mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Behalve swarma, want die is er altijd bij.
Maar jullie doen er net zo goed aan mee hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naja wijn en piemels wel, mijn hyve!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
worteltjessap en gedroogde vruchten voor dupje(aangezien bier en tieten niet opgaat)
Wie wie pic?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht al.
Ja dat is zo mooi he
Zij is sowieso mooi
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:19 schreef Dupje het volgende:
Whahaha thanks allemaal, ik ben ook wel blij!
[..]
Naja wijn en piemels wel, mijn hyve!
Que? door wat ik op msn zei? Is dat niet privé?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Yashi, nu moet je je charmes een keer echt gaan gebruiken.
Juh morgen maar eens doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef LastRequest het volgende:
Haha je kunt beter even langs de Slegte gaan ofzo
En dan gewoon eentje kopen en kijken of je het leuk vindt!
ja waarom denk je dat ik er altijd bij ben kan me niet veroorlovern dat er over mij geroddeld wordtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Que? door wat ik op msn zei? Is dat niet privé?
Lees de post eronder es eventjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig post jij nooit iets tussen ons
ah fuck je had me doorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:57 schreef morgane het volgende:
Gespot: Swarma @ de AH, met brood en bier
Nu slapen!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
of de andere sok opzuigen dan ben je er vanaf
Klopt helemaal, ze is net de deur uitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Mikkie nog komt dan lukt het welMaar die is borrelen met een vriendin volgens mij
Damn, ik had verwacht nu nog de enige online te zijnquote:
Vrouwen onthouden alles, dat weet je toch onderhand welquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
Klopt helemaal, ze is net de deur uitWat hou jij dat eigenlijk eng goed bij
Nu maar richting bed, aangezien de schilder morgenochtend weer vroeg voor de deur staat.
Dat dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef swarmahoer het volgende:
ze onthouden meestal alleen de negatieve dingen om je daarna er op aan te spreken
Ik sta er maar weinig in tegenwoordigquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:52 schreef swarmahoer het volgende:
06. 163 Yashaaaaa
10. 118 swarmahoer
27. 075 LastRequest
39. 061 PietjePuk007
48. 055 Faithy
Ik heb het toevallig onthoudenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ze is net de deur uitWat hou jij dat eigenlijk eng goed bij
Nu maar richting bed, aangezien de schilder morgenochtend weer vroeg voor de deur staat.
iets vaker posten dan maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ik sta er maar weinig in tegenwoordig
quote:
Mja ik hou het gewoon niet meer bijquote:
Nee idd, ik houd een schema bij van al jullie afspraken e.d.quote:
Je hebt iemand over het hoofd gezien: 02. 245 Californiumquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:52 schreef swarmahoer het volgende:
06. 163 Yashaaaaa
10. 118 swarmahoer
27. 075 LastRequest
39. 061 PietjePuk007
48. 055 Faithy
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee idd, ik houd een schema bij van al jullie afspraken e.d.
En op een onbewaakt moment sla ik dadelijk ineens toe en dat kan je waarschijnlijk niet meer navertellen dan
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft er geen kracht meer voor.
Jou? Ik ga gewoon op je zitten, dan kun je niks meerquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom.. Dus mijn bovenstaande post is dan weer geldig
Klopt, maar is ook retesnel als het goed is. Die paar dollar haal ik er wel weer uit door kosten te besparen op stroom, doordat mn pc 's nachts niet meer aan hoeft te staan...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah nieuwsgroepen moet je volgens mij nog steeds voor betalen.
Mja, ik hier wel. Die huurverhoging bestond voornamelijk uit stookkosten en stroom. Dus tsja, misschien toch maar m'n steentje bijdragen en besparen op stroom, op stoken kan ik namelijk niet besparen want dat doe ik amperquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet dat ik hier stroom hoef te betalen
Ohja, vanavond is dat open rechten feest hè?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff afgelopen dagen had ik super zin in vanavond.. Maar op het moment echt totaal niet
Maarja dat komt wel als ik er ben
Ah oke, binnenkort maar eens even naar opzoek dan..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:29 schreef morgane het volgende:
Er zijn ook gratis nieuwsgroepen te vinden hoor, al zijn de betaalde wel een stuk beter.
Nieuwsgroepen werkt hier btw voor geen meter, chello (upc) ondersteunt het niet geloof ik
Idd, heb in R'dam ook Chello en de retentietijd is dramatisch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:29 schreef morgane het volgende:
Er zijn ook gratis nieuwsgroepen te vinden hoor, al zijn de betaalde wel een stuk beter.
Nieuwsgroepen werkt hier btw voor geen meter, chello (upc) ondersteunt het niet geloof ik
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lang geleden, een Mikkie-generalisatie-alert.
Vertel de grap dan goed en zeg dat 'ie naar Burgers' Zoo moest bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik kom niet de dag erna rijexamen
net een grap uitgehaald hier iemand meneer de leeuw laten bellen in arnhemoude grap maar hij werkte nog steeds
Dat is het probleem dus ook. Er komt steeds meer kutvolk (of: ik word te oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:53 schreef LastRequest het volgende:
Maar die waren toch niet in 'onze' tijd puber
Ja das waar, ben er maar één keer geweest maar het was een beetje aparte muziek...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus ook. Er komt steeds meer kutvolk (of: ik word te oud), en de muziek is ook niet meer 'puber' zoals het was... er komt zelfs muziek uit 2003 en 2004 enzo voorbij
.
Ah koessiequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus ook. Er komt steeds meer kutvolk (of: ik word te oud), en de muziek is ook niet meer 'puber' zoals het was... er komt zelfs muziek uit 2003 en 2004 enzo voorbij
.
Ik vind dat shirt dan wel weer stoerquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt dan wel weer stoer.
Right en als je dan weer terug bent ineens 5 posts neerknallenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht, ik hou me eens rustig
En ik was even de stad inwat een heerlijk weer is het
Dat krijg je als je zo lang achter de pc hangtquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik zat met verbazing naar de post hierboven te kijken.
Ik dacht echt zit Yasha nou tegen zichzelf te praten of ben ik gek.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik was tot half 4 thuis maar ik dacht: Ik heb niks te vertellen, zal ik het topic eens een keer niet volspammen met youtubelinkjes
Ik zei toch dat het woensdagavond zou wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit echt helemaal niks te doen maar moet wat dingen typen die ik morgen moet inleveren.. heb er gewoon écht geen zin en motivatie meer in/voor..
Met youtubelinkjes staat erbij!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]Yasha die het topic niet volspamt. Dit moet ik even quoten hoor
I knowquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het woensdagavond zou worden
Die wilde ik ook posten maar ik was eerst even dat topic van Isegrim aan het lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
HAHAHA CP
Mensen die SZRR een hoer noemen in het topic van Isegrim....
Zes man staat gelijk aan zes flessen drank of drie kratten bier, me dunkt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dat komt wel goed
De fles rode wodka staat al koud te worden in de koelkast
Nu hopen dat de rest van mijn vriendinnetjes ook wel aan drank gedacht heeft want met 6 man 1 fles is nog niet tofDan is er veel te weinig voor Yashi
En als vrouw zijnde had je niet kunnen voorzien dat dat dilemma op komst was?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, kwartier voor ik wegga krijg ik ineens een wat trek ik aan dilemma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |