Ah oke, binnenkort maar eens even naar opzoek dan..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:29 schreef morgane het volgende:
Er zijn ook gratis nieuwsgroepen te vinden hoor, al zijn de betaalde wel een stuk beter.
Nieuwsgroepen werkt hier btw voor geen meter, chello (upc) ondersteunt het niet geloof ik
Idd, heb in R'dam ook Chello en de retentietijd is dramatisch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:29 schreef morgane het volgende:
Er zijn ook gratis nieuwsgroepen te vinden hoor, al zijn de betaalde wel een stuk beter.
Nieuwsgroepen werkt hier btw voor geen meter, chello (upc) ondersteunt het niet geloof ik
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lang geleden, een Mikkie-generalisatie-alert.
Vertel de grap dan goed en zeg dat 'ie naar Burgers' Zoo moest bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik kom niet de dag erna rijexamen
net een grap uitgehaald hier iemand meneer de leeuw laten bellen in arnhemoude grap maar hij werkte nog steeds
Dat is het probleem dus ook. Er komt steeds meer kutvolk (of: ik word te oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:53 schreef LastRequest het volgende:
Maar die waren toch niet in 'onze' tijd puber
Ja das waar, ben er maar één keer geweest maar het was een beetje aparte muziek...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus ook. Er komt steeds meer kutvolk (of: ik word te oud), en de muziek is ook niet meer 'puber' zoals het was... er komt zelfs muziek uit 2003 en 2004 enzo voorbij
.
Ah koessiequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus ook. Er komt steeds meer kutvolk (of: ik word te oud), en de muziek is ook niet meer 'puber' zoals het was... er komt zelfs muziek uit 2003 en 2004 enzo voorbij
.
Ik vind dat shirt dan wel weer stoerquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt dan wel weer stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |