je bedoelt dat ik me nu aangesproken moet voelen en n heel betoog houden ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze TT is natuurlijk van 't niveautje Arnhem.
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:51 schreef cocospocus het volgende:
Er komt een man bij de slager.
Zegt de man: Ik wil graag een leverworst.
Zegt de slager: dat kan! Heel, of in plakjes?
Zegt de man: Heel natuurlijk! Mijn kont is geen sjoelbak!
Je moet er rekening mee houden dat je wel ruimschoots tot de ouderen behoort, maar zo lang jij daar geen probleem van maakt en je je niet 'verheven' gedraagt ofzo, lijkt mij geen vuiltje aan de lucht. Gaan met die banaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik begin hier een nieuwe studie maar ben wel al wat ouder (27). Is het voor mij leuk om mee te doen aan de intro?, ik hou in 't algemeen wel van uitgaan.
De Handyman reeks, me dunkt...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar?
was als reactie op cpquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:34 schreef Doodkapje het volgende:
De groenteboer naast Bakker Bart in het centrum
Zij gebruikt geen deoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan Avril lavinge dood?
hou je kop pannekoekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Welke malloot heeft die TT bedacht ?
Niet aangedacht....Tis wel mijn fipo in dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali als je nu 6 posts later was geweest had je ok een fipo
persoonlijke fipoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet aangedacht....Tis wel mijn fipo in dit topic
Ja schat ik ben ook echt bezig om de hele dag jouw profielpagina te verversenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
fuck yasha ik zit er 16 overheenhad ff gewaarschuwd
Iets engs doen dat geen snelheid inhoudt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand een alternatief voor door snelheid opgewekte adrenaline?
quote:
denken die andere ook dat ie populair isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Alle leraren van mijn school zitten nu bij Piecken te etenKan ik mooi gezellig op uit kijken
Heb nog een handtekening nodig van 1 van de leraren maar durf ook niet naar beneden te lopen met: Meneer eigenlijk wil ik een handtekening van u
![]()
![]()
Doe je ding, kom je het dan wel weer hier vermelden?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Alle leraren van mijn school zitten nu bij Piecken te etenKan ik mooi gezellig op uit kijken
Heb nog een handtekening nodig van 1 van de leraren maar durf ook niet naar beneden te lopen met: Meneer eigenlijk wil ik een handtekening van u
![]()
![]()
Wij hebben een kleine schoolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denken die andere ook dat ie populair is
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doe je ding, kom je het dan wel weer hier vermelden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben yasha en vind mezelf superstoer ik heb een superleuk liedje gevonden maar het enige probleem is de titel
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
cali is meer van het op een afstand observeren... wisten we al
Uitgaven die ik zeker nog maak komend jaar:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
duur grapje maarja t is wel veiligheid
die 5 mm schuimquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
zit zon rugprotector niet standaard in je jas ofzo ? of is t een soort korset
als het niet in de kreukels zit hoef je het ook niet te laten strijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
je gezicht laten strijken kost meer als t in de kreukels zit
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn portfolio gesprek gehad en gehaald, en dus al mn studiepunten gehaald!
En toch dronk ze hem opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
worteltjessap en gedroogde vruchten voor dupje(aangezien bier en tieten niet opgaat)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn portfolio gesprek gehad en gehaald, en dus al mn studiepunten gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |