Damn, ik had verwacht nu nog de enige online te zijnquote:
Vrouwen onthouden alles, dat weet je toch onderhand welquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
Klopt helemaal, ze is net de deur uitWat hou jij dat eigenlijk eng goed bij
Nu maar richting bed, aangezien de schilder morgenochtend weer vroeg voor de deur staat.
Dat dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef swarmahoer het volgende:
ze onthouden meestal alleen de negatieve dingen om je daarna er op aan te spreken
Ik sta er maar weinig in tegenwoordigquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:52 schreef swarmahoer het volgende:
06. 163 Yashaaaaa
10. 118 swarmahoer
27. 075 LastRequest
39. 061 PietjePuk007
48. 055 Faithy
Ik heb het toevallig onthoudenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ze is net de deur uitWat hou jij dat eigenlijk eng goed bij
Nu maar richting bed, aangezien de schilder morgenochtend weer vroeg voor de deur staat.
iets vaker posten dan maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ik sta er maar weinig in tegenwoordig
quote:
Mja ik hou het gewoon niet meer bijquote:
Nee idd, ik houd een schema bij van al jullie afspraken e.d.quote:
Je hebt iemand over het hoofd gezien: 02. 245 Californiumquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:52 schreef swarmahoer het volgende:
06. 163 Yashaaaaa
10. 118 swarmahoer
27. 075 LastRequest
39. 061 PietjePuk007
48. 055 Faithy
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee idd, ik houd een schema bij van al jullie afspraken e.d.
En op een onbewaakt moment sla ik dadelijk ineens toe en dat kan je waarschijnlijk niet meer navertellen dan
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft er geen kracht meer voor.
Jou? Ik ga gewoon op je zitten, dan kun je niks meerquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom.. Dus mijn bovenstaande post is dan weer geldig
Klopt, maar is ook retesnel als het goed is. Die paar dollar haal ik er wel weer uit door kosten te besparen op stroom, doordat mn pc 's nachts niet meer aan hoeft te staan...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah nieuwsgroepen moet je volgens mij nog steeds voor betalen.
Mja, ik hier wel. Die huurverhoging bestond voornamelijk uit stookkosten en stroom. Dus tsja, misschien toch maar m'n steentje bijdragen en besparen op stroom, op stoken kan ik namelijk niet besparen want dat doe ik amperquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet dat ik hier stroom hoef te betalen
Ohja, vanavond is dat open rechten feest hè?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff afgelopen dagen had ik super zin in vanavond.. Maar op het moment echt totaal niet
Maarja dat komt wel als ik er ben
Ah oke, binnenkort maar eens even naar opzoek dan..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:29 schreef morgane het volgende:
Er zijn ook gratis nieuwsgroepen te vinden hoor, al zijn de betaalde wel een stuk beter.
Nieuwsgroepen werkt hier btw voor geen meter, chello (upc) ondersteunt het niet geloof ik
Idd, heb in R'dam ook Chello en de retentietijd is dramatisch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:29 schreef morgane het volgende:
Er zijn ook gratis nieuwsgroepen te vinden hoor, al zijn de betaalde wel een stuk beter.
Nieuwsgroepen werkt hier btw voor geen meter, chello (upc) ondersteunt het niet geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |