Right en als je dan weer terug bent ineens 5 posts neerknallenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht, ik hou me eens rustig
En ik was even de stad inwat een heerlijk weer is het
Dat krijg je als je zo lang achter de pc hangtquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik zat met verbazing naar de post hierboven te kijken.
Ik dacht echt zit Yasha nou tegen zichzelf te praten of ben ik gek.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik was tot half 4 thuis maar ik dacht: Ik heb niks te vertellen, zal ik het topic eens een keer niet volspammen met youtubelinkjes
Ik zei toch dat het woensdagavond zou wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit echt helemaal niks te doen maar moet wat dingen typen die ik morgen moet inleveren.. heb er gewoon écht geen zin en motivatie meer in/voor..
Met youtubelinkjes staat erbij!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]Yasha die het topic niet volspamt. Dit moet ik even quoten hoor
I knowquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het woensdagavond zou worden
Die wilde ik ook posten maar ik was eerst even dat topic van Isegrim aan het lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
HAHAHA CP
Mensen die SZRR een hoer noemen in het topic van Isegrim....
Zes man staat gelijk aan zes flessen drank of drie kratten bier, me dunkt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dat komt wel goed
De fles rode wodka staat al koud te worden in de koelkast
Nu hopen dat de rest van mijn vriendinnetjes ook wel aan drank gedacht heeft want met 6 man 1 fles is nog niet tofDan is er veel te weinig voor Yashi
En als vrouw zijnde had je niet kunnen voorzien dat dat dilemma op komst was?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, kwartier voor ik wegga krijg ik ineens een wat trek ik aan dilemma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |