De eerste 2 meets waren ook prima, dus geen probleem en ook leukquote:Op zondag 22 juni 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens ik vraag me nu gewoon zomaar af hoe zo'n meet in VB is met Martin erbij
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lijst in de OP is weer up to date.
Je eeuuhh, KLB is verderop, optyfen met je gezeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Een Audi 80 uit 1961 kunnen we allemaal wel kopenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als mijn broer met zijn mbo opleiding in een audi kan rijden.. waarom zou ik het dan niet kunnen met mijn WO opleidingen ik hoef geen gloedje nieuwe
Koop er eentjequote:Op zondag 22 juni 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
GODVER ik wil ook een Wii
Nee dit is gewoon een los dansspelquote:
Guitar Hero is briljant.. dat is na de vakantie het eerstvolgende wat gekocht gaat worden, én MarioKartquote:Op zondag 22 juni 2008 23:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een los dansspel
@ MoBlo volgens mij was het inclusief mat 45eu
Ik ben alweer overgeschakeld op Guitar Hero, het heeft toch iets vreemds om in je eentje in de woonkamer te staan springen
Same here.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:Ik ben weer over mijn ubermoe zijn heen
Nu komt de "echte mannen..."opmerkingquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat je dat wegens maandelijkseomstandigheden niet wilt
Feestweek, omg. Nee, dan laat maarquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij moet niet zeuren, gewoon gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het goed is niet, anders moet ik voortaan toch met wat minder geweld swaffelenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies. Je mond bloedt toch niet Yashi?
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies. Je mond bloedt toch niet Yashi?
Is het al weer 1 april ja?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk teruglaatste avond van de oude kaart alle voorbereidingen zijn getroffen en de oude symbolisch in de fik gezet
morgen tijd voor de nieuwe, en dus tijd voor een eet meat @ van buren
ik werk weer thuis morgenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja leuk geweest, over 6 uur me wekker weer
ja helaasquote:Op maandag 23 juni 2008 00:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had me zo verheugd op het smsje: "Yashi snel kom de brownies redden van de vuilnisbak"
Dat is helemaal ideaal! Ik ga morgen eens lekker in bed blijven liggen zonder wekker, zie wel wanneer ik wakker word. Vast om negen uur ofzo, veel te vroegquote:
Ik bedoel daarmee dat het topic opeens ontploftquote:
Ja, dat is zo'n dronken zwerver en die "zingt" heel vaag "dubdubdub", zeer komisch maar kan 'm niet vindenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik post of?
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatste keer Basel - Hoogtepunt en dieptepunt van het EK
Ik ben die neger al zat sinds 'ie er staat.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar.. ben die neger nu wel een beetje zat
Dus zou het nou goffedomme eens tijd worden dat 'ie een eind opsodeflikkerstraalt!quote:
Idd, leer lezenquote:
De collectie wordt steeds groterquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Breng je hem toch naar benedennaar de fietsenmaker daar
Tnx voor de tip, dat moet ik ook nog doen. Morgen en overmorgen bezoek, en heb hier al in geen weken fatsoenlijk onderhoud gepleegdquote:Op maandag 23 juni 2008 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn kamer maar weer eens opruimen
Ben je dus mooi op tijd met opruimenquote:
Ja dat was ook de bedoeling, alleen ik heb 1000 grote tassen bij me en das irritant.. ach moet toch maar.. ben allang blij dat de bussen weer rijdenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Breng je hem toch naar benedennaar de fietsenmaker daar
jij denkt ik zeg t zelf maar omdat niemand aandacht ana me besteedquote:
Bitches zijn toch ook niet lief? Waarom moet hij dan wel lief zijn?quote:
Jouw Suzuki? Ik heb geen idee hoe mijn vehikel eraan toe is, zo maar eens boodschappen doen en dan meteen even m'n voiture checken.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
NeeeeMijn suzuki is ook geraakt door de hagelstenen
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
en jij zei natuurlijk heel stoer dat ze op moest schieteninternet held
ok ok, ze zijn leukquote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Pietje ik had die telefoon uit dr hand geslagen en was er op gaan stampen
ja die heb ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mijne gaat in 1 stuk door.. das 70 minuten puur genieten
Nu Guus meeuwis en Rowen heze - met de neus omhoog
Ik ben inmiddels alweer terugquote:
Da's meestal met auto's die niet heel veel waard zijn (relatief gezien dan), dan is de premie te hoog. Wel echt zonde, though.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
En die auto is niet all risk verzekerd hoor ik net
Krijg je nou eigenlijk iets van personeelskorting ofzo, als je daar buiten werktijd gaat eten?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
en dalijk ff de lunchkaart uitproberen met n vriend
Het hele concert op dvd dan, neem ik aan?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 3 dagen en 4 uur, dan heb ik 't concert binnen.
Ja een geripte versie, maar ik heb inmiddels de Yashi-versie binnen via msnquote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Het hele concert op dvd dan, neem ik aan?
Ik moet eerst wat data gaan fikken, want ik heb niet eens plek om het concert op m'n HD te zettenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja een geripte versie, maar ik heb inmiddels de Yashi-versie binnen via msn.
Dat is goed te doen inderdaad, kun je nog eens buiten de deur eten voor een leuke prijsquote:Op maandag 23 juni 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
ja krijgt 30% op eten en drank is voor n euro alles behalve sterk zegmaar
naja als ik meer verdiende was t oook geen probleem ergens anders te gaan eten natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is goed te doen inderdaad, kun je nog eens buiten de deur eten voor een leuke prijs
Je werkt er natuurlijk ook voor de aandacht van al die vrouwenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja als ik meer verdiende was t oook geen probleem ergens anders te gaan eten natuurlijk
maargoed daarom werk k niet alleen bij vb
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien ik nog extra bij de blokker 2 briefjes van 20 omgewisseld had naar 4 van 10..
Mijn welpies staan tussen de smurfen, heb helaas geen wuppiesquote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trouwens mijn welpie blijft gewoon op mijn tv zitten hoor, ik heb een rode en mijn kamer heeft ook rode accesoires dus ik ga hem een naam geven en dan mag ie blijven
ja want die komen allemaal in de keuken voorbij lopenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je werkt er natuurlijk ook voor de aandacht van al die vrouwen
heeft ie n inburgeringstest gedaan anders mag die niet blijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trouwens mijn welpie blijft gewoon op mijn tv zitten hoor, ik heb een rode en mijn kamer heeft ook rode accesoires dus ik ga hem een naam geven en dan mag ie blijven
Ik had een welpie op de neus van m'n auto geplakt, Welpie 1. Heel trots en fier stond ie voorop: haren in de wind, mooi in modelletje 'kuif' gewaaid. De trots van mijn auto, hij wilde graag blijven zitten en op de parkeerplaats van m'n werk op zoek naar vriendjes, want hij had gehoord dat die daar ook waren. Dus, hij plakte zichzelf goed vast en hield krachtig stand.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stationszicht ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand hoe dat restaurantje tegenover het station heet.. Daar bij de loempiakraam zeg maar ?
Geld overhouden aan de introquote:Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naast dat het erg leuk en gezellig is om mentor te zijn, ontvang je een vergoeding van ¤80,- en is het mogelijk om twee tentamens mondeling af te leggenhet is al 80 euro geworden ipv 68
Dadelijk houd ik er nog geld aan over..
Naja lijkt me sterk maar goed
Na de 10e keer afsluiten en opstarten deed ie tquote:Op maandag 23 juni 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook niet als je hem even helemaal afsluit en weer opnieuw opstart? msn dan, niet je pc
Ik heb pas tegen uur of 6 zon in mn kamer, dus ik heb helemaal geen warme kamer, terwijl ik wel op zolder woonquote:Op maandag 23 juni 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk.. Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik geen zon in mijn kamer heb.. maar ook wel ideaal wordt het ook niet echt warm
Ja dat wil ik ook al lang, ik heb alleen geen loopschoenenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan totaaaal niet hardlopen.. Maar misschien moet ik toch eens een keer dat trainingsschema op mn mp3 speler zetten waar ook hier in lifestyle volgens mij een topic over is
Krijg net een krabbel dat de telefoon van nummer 3 gejat wasquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef LastRequest het volgende:
Pff.. moet nog even één zeikverhaal kwijt hoor.
Ik heb drie goeie vriendinnen maar we zijn al 2 maanden ofzo niet met z'n vieren bij elkaar geweest.
Ik heb donderdag ofzo gemaild of we vanavond met z'n vieren wat konden gaan drinken... kreeg van niemand reactie.. ik vanochtend iedereen gesmst. Nummer 1 is toch maar in Utrecht gebleven het weekend dus die komt niet meeDe andere twee lieten niks van zich horen.. sms ik net of we nou nog gaan en waarom ze niet gereageerd hebben.. "Oja nee ik ben nu bij m'n vriend, sorry vergeten te smsen." terwijl ze die vriend de hele week kan zien en mij niet want ik ben in Nijmegen
En nummer 3 heeft nog steeds niks laten horen haha..
Suckers.
Vind ik prima haha, in m'n eentje ga ik toch te weinigquote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is nu net zo goedkoop als voor de ru- studenten.. 67,50 zie ik nu net.. Heb de inschrijfformulieren voor me liggen
Als je dat nou doet.. Kunnen we samen gaan
Ik dacht eerst dat het een gesoepte foto was van "een" Famous Fokker in Nijmegen topicquote:Op maandag 23 juni 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Extra motivatie LR
[ afbeelding ]
Harm Verbiesen
Docent Fitness
Hoi
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
en standaard als die rode bol wol komt [/sub] Ga je breien"
Hier op Fok, msn spreek ik je amper, ben veel te bang voor bijdehandte reactiesquote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah heb hem toch echt op 3 minuten staan maar hij wisselt veel vaker volgens mij
Is altijd grappig als mijn moeder op msn is.. "Wat kijk je boos op die foto.. Wie is dat? Heej die is leuk, en standaard als die rode bol wol komt Ga je breien"
scroll er eens heel snel langs,quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Man je spreekt me iedere dag aan op msn
We hadden nuttige dingen te doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
k had trouwens wel verwacht dat ie vol zo zitten
Met jou kwantiteit zit ze niet zo snel vol...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
k had trouwens wel verwacht dat ie vol zo zitten
i kook niet heb geslapen tot 12 daarna geinternet en om 4 uur gewerktquote:Op maandag 23 juni 2008 23:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
We hadden nuttige dingen te doen?
Ik heb echt geen zak gedaan vandaag
tjaquote:Op maandag 23 juni 2008 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met jou kwantiteit zit ze niet zo snel vol...
Intercity's remmen af voor station, goederentreinen, stoptreinen. Epic Fail zegmaarquote:Op maandag 23 juni 2008 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
die plek is juist toegankelik dus kan je er zo voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |