Jouw Suzuki? Ik heb geen idee hoe mijn vehikel eraan toe is, zo maar eens boodschappen doen en dan meteen even m'n voiture checken.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
NeeeeMijn suzuki is ook geraakt door de hagelstenen
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef swarmahoer het volgende:
en jij zei natuurlijk heel stoer dat ze op moest schieteninternet held
ok ok, ze zijn leukquote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Pietje ik had die telefoon uit dr hand geslagen en was er op gaan stampen
ja die heb ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mijne gaat in 1 stuk door.. das 70 minuten puur genieten
Nu Guus meeuwis en Rowen heze - met de neus omhoog
Ik ben inmiddels alweer terugquote:
Da's meestal met auto's die niet heel veel waard zijn (relatief gezien dan), dan is de premie te hoog. Wel echt zonde, though.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
En die auto is niet all risk verzekerd hoor ik net
Krijg je nou eigenlijk iets van personeelskorting ofzo, als je daar buiten werktijd gaat eten?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
en dalijk ff de lunchkaart uitproberen met n vriend
Het hele concert op dvd dan, neem ik aan?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 3 dagen en 4 uur, dan heb ik 't concert binnen.
Ja een geripte versie, maar ik heb inmiddels de Yashi-versie binnen via msnquote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Het hele concert op dvd dan, neem ik aan?
Ik moet eerst wat data gaan fikken, want ik heb niet eens plek om het concert op m'n HD te zettenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja een geripte versie, maar ik heb inmiddels de Yashi-versie binnen via msn.
Dat is goed te doen inderdaad, kun je nog eens buiten de deur eten voor een leuke prijsquote:Op maandag 23 juni 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
ja krijgt 30% op eten en drank is voor n euro alles behalve sterk zegmaar
naja als ik meer verdiende was t oook geen probleem ergens anders te gaan eten natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is goed te doen inderdaad, kun je nog eens buiten de deur eten voor een leuke prijs
Je werkt er natuurlijk ook voor de aandacht van al die vrouwenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja als ik meer verdiende was t oook geen probleem ergens anders te gaan eten natuurlijk
maargoed daarom werk k niet alleen bij vb
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien ik nog extra bij de blokker 2 briefjes van 20 omgewisseld had naar 4 van 10..
Mijn welpies staan tussen de smurfen, heb helaas geen wuppiesquote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trouwens mijn welpie blijft gewoon op mijn tv zitten hoor, ik heb een rode en mijn kamer heeft ook rode accesoires dus ik ga hem een naam geven en dan mag ie blijven
ja want die komen allemaal in de keuken voorbij lopenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je werkt er natuurlijk ook voor de aandacht van al die vrouwen
heeft ie n inburgeringstest gedaan anders mag die niet blijvenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Trouwens mijn welpie blijft gewoon op mijn tv zitten hoor, ik heb een rode en mijn kamer heeft ook rode accesoires dus ik ga hem een naam geven en dan mag ie blijven
Ik had een welpie op de neus van m'n auto geplakt, Welpie 1. Heel trots en fier stond ie voorop: haren in de wind, mooi in modelletje 'kuif' gewaaid. De trots van mijn auto, hij wilde graag blijven zitten en op de parkeerplaats van m'n werk op zoek naar vriendjes, want hij had gehoord dat die daar ook waren. Dus, hij plakte zichzelf goed vast en hield krachtig stand.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stationszicht ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand hoe dat restaurantje tegenover het station heet.. Daar bij de loempiakraam zeg maar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |