Geld overhouden aan de introquote:Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naast dat het erg leuk en gezellig is om mentor te zijn, ontvang je een vergoeding van ¤80,- en is het mogelijk om twee tentamens mondeling af te leggenhet is al 80 euro geworden ipv 68
Dadelijk houd ik er nog geld aan over..
Naja lijkt me sterk maar goed
Na de 10e keer afsluiten en opstarten deed ie tquote:Op maandag 23 juni 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook niet als je hem even helemaal afsluit en weer opnieuw opstart? msn dan, niet je pc
Ik heb pas tegen uur of 6 zon in mn kamer, dus ik heb helemaal geen warme kamer, terwijl ik wel op zolder woonquote:Op maandag 23 juni 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk.. Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik geen zon in mijn kamer heb.. maar ook wel ideaal wordt het ook niet echt warm
Ja dat wil ik ook al lang, ik heb alleen geen loopschoenenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan totaaaal niet hardlopen.. Maar misschien moet ik toch eens een keer dat trainingsschema op mn mp3 speler zetten waar ook hier in lifestyle volgens mij een topic over is
Krijg net een krabbel dat de telefoon van nummer 3 gejat wasquote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef LastRequest het volgende:
Pff.. moet nog even één zeikverhaal kwijt hoor.
Ik heb drie goeie vriendinnen maar we zijn al 2 maanden ofzo niet met z'n vieren bij elkaar geweest.
Ik heb donderdag ofzo gemaild of we vanavond met z'n vieren wat konden gaan drinken... kreeg van niemand reactie.. ik vanochtend iedereen gesmst. Nummer 1 is toch maar in Utrecht gebleven het weekend dus die komt niet meeDe andere twee lieten niks van zich horen.. sms ik net of we nou nog gaan en waarom ze niet gereageerd hebben.. "Oja nee ik ben nu bij m'n vriend, sorry vergeten te smsen." terwijl ze die vriend de hele week kan zien en mij niet want ik ben in Nijmegen
En nummer 3 heeft nog steeds niks laten horen haha..
Suckers.
Vind ik prima haha, in m'n eentje ga ik toch te weinigquote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is nu net zo goedkoop als voor de ru- studenten.. 67,50 zie ik nu net.. Heb de inschrijfformulieren voor me liggen
Als je dat nou doet.. Kunnen we samen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |