De eerste 2 meets waren ook prima, dus geen probleem en ook leukquote:Op zondag 22 juni 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens ik vraag me nu gewoon zomaar af hoe zo'n meet in VB is met Martin erbij
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lijst in de OP is weer up to date.
Je eeuuhh, KLB is verderop, optyfen met je gezeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Een Audi 80 uit 1961 kunnen we allemaal wel kopenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als mijn broer met zijn mbo opleiding in een audi kan rijden.. waarom zou ik het dan niet kunnen met mijn WO opleidingen ik hoef geen gloedje nieuwe
Koop er eentjequote:Op zondag 22 juni 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
GODVER ik wil ook een Wii
Nee dit is gewoon een los dansspelquote:
Guitar Hero is briljant.. dat is na de vakantie het eerstvolgende wat gekocht gaat worden, én MarioKartquote:Op zondag 22 juni 2008 23:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een los dansspel
@ MoBlo volgens mij was het inclusief mat 45eu
Ik ben alweer overgeschakeld op Guitar Hero, het heeft toch iets vreemds om in je eentje in de woonkamer te staan springen
Same here.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef Yashaaaaa het volgende:Ik ben weer over mijn ubermoe zijn heen
Nu komt de "echte mannen..."opmerkingquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat je dat wegens maandelijkseomstandigheden niet wilt
Feestweek, omg. Nee, dan laat maarquote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij moet niet zeuren, gewoon gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het goed is niet, anders moet ik voortaan toch met wat minder geweld swaffelenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies. Je mond bloedt toch niet Yashi?
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Precies. Je mond bloedt toch niet Yashi?
Is het al weer 1 april ja?quote:Op maandag 23 juni 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk teruglaatste avond van de oude kaart alle voorbereidingen zijn getroffen en de oude symbolisch in de fik gezet
morgen tijd voor de nieuwe, en dus tijd voor een eet meat @ van buren
ik werk weer thuis morgenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja leuk geweest, over 6 uur me wekker weer
ja helaasquote:Op maandag 23 juni 2008 00:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had me zo verheugd op het smsje: "Yashi snel kom de brownies redden van de vuilnisbak"
Dat is helemaal ideaal! Ik ga morgen eens lekker in bed blijven liggen zonder wekker, zie wel wanneer ik wakker word. Vast om negen uur ofzo, veel te vroegquote:
Ik bedoel daarmee dat het topic opeens ontploftquote:
Ja, dat is zo'n dronken zwerver en die "zingt" heel vaag "dubdubdub", zeer komisch maar kan 'm niet vindenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik post of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |