vanavond is de opening ik heb vrijkaartenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:49 schreef Doodkapje het volgende:
En op verzoek van Yashaaaaa de hoed waarmee ik zaterdag in Absolute Zero te vinden zal zijn
[ afbeelding ]
...en nu naar Arnhem voor mijn katori-les
Oude Moulin Rouge... als je het hoofd wil zien,... moet je zaterdag maar naar Absolute Zero komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zit het eigenlijk?
Wat een stortregenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop voor swarma dat hij niet op de fiets is.
ik ben blij dat ik nét de hoek thuis omliep en het begon te spetteren..quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop voor swarma dat hij niet op de fiets is.
Ik liep net op tijd het Spinoza uit richting auto, leek wel een wolkbreukquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:37 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes het regent inderdaad heel hard, m'n raam klappert ervan
Ik weet niet waar je gaat poolen, maar kans dat daar ook wel een tv ofzo aan staat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Crap, ik wist helemaal niet dat vanavond al de eerste kwartfinale was. Nu heb ik afgesproken om te gaan poolen, maar eigenlijk wil ik die wedstrijd zien.
Nou LR kan misschien iets moois designen ofzo. Ik ben daar totaal niet goed in heb het al vaker geprobeerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of jijik hoef maar te f5'en of jij zit op fok, ongeacht het tijdstip
![]()
Klopt, maar poolen kan ook een andere keer. Ik ga wel even in de stad eten en daarna neem ik wel een paar man mee naar huis om bij mij voetbal te kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je gaat poolen, maar kans dat daar ook wel een tv ofzo aan staat.
Heb ik! Maar ik kan er niet zo goed aan wennen dus gebruik em nooit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als er iets is wat ik ooit nog wil kopen... Is het zon tekenpenmuise geval
De Mets heet die tent ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar poolen kan ook een andere keer. Ik ga wel even in de stad eten en daarna neem ik wel een paar man mee naar huis om bij mij voetbal te kijken
Ik weet niet eens meer hoe ik op het huidige idee voor de OP kwamquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik! Maar ik kan er niet zo goed aan wennen dus gebruik em nooit.
Hmm ik wil wel nadenken over de OP hoor.. maar wat zou erin moeten dan?
En k ben niet zo'n ster in designen hoor, ondanks m'n opleiding
God wat een nutteloze dag is dit echt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Crap, ik wist helemaal niet dat vanavond al de eerste kwartfinale was. Nu heb ik afgesproken om te gaan poolen, maar eigenlijk wil ik die wedstrijd zien.
Alweerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
en eigenlijk, is het ook wel tijd voor een nieuwe OP vind ik
quote:
Nou zo geweldig was die motivatie nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe mij eens wat van die motivatie, moet hier nog steeds dat wiskundeboek er weer bij pakken
Inschrijving is iig al gedaan... Weet ook niet wat anders héquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't zeker dat je weer terug gaat CP?
Idd, op zoiets moeten wij zaterdag ook spelenquote:
Je zal het zo wel bedoelen, maar wij spelen daar zaterdag tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, op zoiets moeten wij zaterdag ook spelen.
Nee toch? ff zoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je zal het zo wel bedoelen, maar wij spelen daar zaterdag toch
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat wist ik natuurlijk al, maar fijn om het even bevestigd te krijgen.
quote:
Jeeeejquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik was er best blij mee dat ze scoorde ja
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, wacht dat hoofd heb ik via Hyves al gezien xD.
Gefeli!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Dupje het volgende:
Hallooooo!!
Mijn portfolio is ingeleverd!Wat een heeeerlijk gevoel
Heb meteen cadeautje voor mezelf gekocht, omdat ik vind dat ik het (in combinatie met overlijden opa) allemaal heel goed gedaan heb
Een Tedora armband met kraal!
Daar doelde ik dus op, toen laatst met hij wiens naam ik niet zal noemenquote:Ik heb het nooit begrepen hoe een weldenkend mens, anno 2008 nog in god kan geloven. Dat iemand in god wil geloven, dat begrijp ik wel trouwens.
Via swarmahoerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Hoe kom je nou weer aan mijn Hyves-pagina
[..]
Gefeli!![]()
Tuurlijk is het helemaal verdiend en sterkte nog!
Ff bijkomen... 2x sporten op één dag is best vermoeiend en ook nog naar voetbal kijken
F***ing scanners ook hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Via swarmahoerEn die had het weer via Dupje geloof ik
Ja in mijn sig... duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah je hebt ook jezelf in je sig gezet dus
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, en valt zeker niet op dat ik zomaar een andere sig heb![]()
Ik houd niet bij welke sig jij allemaal hebt gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, en valt zeker niet op dat ik zomaar een andere sig heb![]()
Als ik die livestream nou werkend kreegquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet waarom ik meer wil janken, de commentator of het veld
Daarom snap ik 'm nietquote:
Was een kwoot vanuit een remix, ik meen dat de tekst uit een nummer van Limp Bizkit komt...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Epic fail, swarma maakt de paint.
Maar zonder spelfout, waar slaat 't op
en ik had gelijk... Nookiequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was een kwoot vanuit een remix, ik meen dat de tekst uit een nummer van Limp Bizkit komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje en Yashi genieten van voetbal, Doodkapje is gespot op Hyves, en ik maak een Epic Fail.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik begrijp ongeveer deze hele pagina niet
Jij moet geen autotechniek gaan doen, jij moet verslaggever worden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pietje en Yashi genieten van voetbal, Doodkapje is gespot op Hyves, en ik maak een Epic Fail.
Is het al 23.00quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Ik ga eerst maar eens slapenDank je voor de herinnering Yashi
not
Trusten
Kijk je nu studio voetbal of nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guus?
edit - ah Guus Meeuwis aan tafel, was ff wii'en
![]()
Nee net, vandaar dat ik 't niet wistquote:
Ik heb het dan ook zo kunnen regelen dat we tien tellen voor de aftrap hier binnen kwamen vallenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], pwnd, kan je beter morgen missen, op papier een mindere wedstrijd
.
En die knipoog van twee jaar geleden, nadat 'ie met z'n gezeik Wayne Rooney rood aansmeerde...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef J-heronimus het volgende:
DUITSLAND !
Ik gun Cristiano Ronaldo niks, vieze jankerd. Egoïst die het nodig vindt om bij elke keer dat hij de bal aanraakt een zogenaamd technisch hoogstandje moet laten zien.
Ja en die twee zijn ook nog teamgenoten bij Manchester United, vuile matennaaier dat het isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die knipoog van twee jaar geleden, nadat 'ie met z'n gezeik Wayne Rooney rood aansmeerde....
Jij hebt mij vannacht gesmst met 1 van je 1000 nrs?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:31 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer terug wat een onzin allemaal
Grün hè? Jaloers is...quote:
Whahahaha dat komt wel goed, even ontstressen van school. Gister mn portfolio ingeleverd, dus wordt een mooi feestje! Voorprogramma is Allimentation, komt uit Nijmegen, maar ken het niet...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Grün hè? Jaloers is...Maar heb ze al twee keer gezien dus ik kan je wel verzekeren dat het vet gaat worden! Veeeel plezier! Leef je maar lekker uit!
Misschien kan je meerijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahahaha dat komt wel goed, even ontstressen van school. Gister mn portfolio ingeleverd, dus wordt een mooi feestje! Voorprogramma is Allimentation, komt uit Nijmegen, maar ken het niet...
Whaha nou, dan vinden ze me wrs meteen een groupie (terwijl ik ze niet eens kenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien kan je meerijdenNijmizzle => Grün is nog best ver
Ahh voor Rise Against mag het wel een keertje!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whaha nou, dan vinden ze me wrs meteen een groupie (terwijl ik ze niet eens ken)
Is nog een eindje ja, 2,5 uur treinen. En morgen ga ik vanuit Groningen door naar Eindhoven. En dan zijn er ook nog werkzaamheden. Dus dan ben ik minimaal 3 uur en 3 kwartier onderweg
Zo lang treinen? Joa, ik vind het bestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh voor Rise Against mag het wel een keertje!
Nee hoor, ik stond alleen op het Molenpleinquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Waarom praat niemand morgane ff bij. Zaterdag bij VB voetbal kijken
, tijd nog niet bekend en 't staat niet in 't meettopic aangezien 't gewoon hier onderling geregeld is. Afgelopen dinsdag zijn oa CP, swarma, Dupje en CP in VB geweest.
Hehe ja, dat kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je was iig bij de meet, een deel dan
.
met de jaarsluiting? ik kom kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:14 schreef morgane het volgende:
Je bent niet de enigealleen moet ik woensdag optreden op school, hopen dat t dan weer over is!
Werken?! Hoe kun dat nou doen?!?!?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef morgane het volgende:
Ik ben zaterdag werken tot half 10/half 11 en daarna zit ik in De Fiets (nee niet vrijwillig, heb een feestje) maar thanks voor de update Pietje
Ja leukquote:
Ik heb echt geen idee, de vraagstelling was vrij apart niemand begreep er iets van dus ik ben benieuwd of ik het wel of niet goed begrepen heb.. Hoor het 21 juli wel..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar yashi, hoe ging je tentamen?
Nu al vakantie? Damn... ik heb vandaag eindelijk mn dossier ingeleverd maar heb nog drie tentamens voor de boegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, de vraagstelling was vrij apart niemand begreep er iets van dus ik ben benieuwd of ik het wel of niet goed begrepen heb.. Hoor het 21 juli wel..
Nu VAKANTIE
Ik ga richting werk zo dadelijk, maar ben er al uit welke radiozender er aan gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar yashi, hoe ging je tentamen?
Nee.quote:
Tsjaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht dat jij moest studeren.
en jij bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht dat jij moest studeren.
Yasha en ik kennen elkaar al een tijdjequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, vandaar de 1200 euri, zeg dat dan.
Kom je ook naar de meet?
have fun ik zou gewoon hier bliven als k jou wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga de grote reis naar Haarlem maken
heb je n vriendjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Maar dan zie ik mn loverlover niet he
Tot straks
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Maar dan zie ik mn loverlover niet he
Tot straks
Ze heeft een vriendje jahquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je n vriendjemn fantasie wat doe je
Dat zeg ik altijdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht alleen dr zusje.. maarja zoals ze zelf altijd zegt alles kan kapot
...sociaal leven enzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat die er vanavond komt
Zo te zien is er geen hond
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nouik pas..
Ik heb hoofdpijn.. voel me helemaal niet zo tof..
Heerlijk als de vakantie begint krijg ik allerlei mankementen
Die moet je ff uitleggen....quote:
Heb net even op de bank liggen chillen en het is al voor een groot deel gezakt.. Zo nog even verder chillenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je komt morgen toch wel? Of moet ik anders even op ziekenbezoek komen
![]()
[..]
Die moet je ff uitleggen....
Maar natuurlijk beste Cock...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je komt morgen toch wel? Of moet ik anders even op ziekenbezoek komen
![]()
[..]
Die moet je ff uitleggen....
PietjePuk007 poneert hier een stelling dat zijn aanwezigheid ons vanavond niet ten deel zal vallen. Impliciet bedoelt hij daarmee dat hij het topic niet kan vullen en a) wij dus trage slakken zijn of b) hij een grote spamhoer is (no offence).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er vanavond niet, nieuw topic is dus voor jullie.
Yashaaaaa (met de pentameer van de klinker a aan het eind) is niet van mening dat dit topic gevuld gaat worden. Ergo: geen nieuw topic dus. Haar oplettendheid leert dat er hier inderdaad geen canidae aanwezig zijn. Het is gans niet mogelijk voor een dergelijk zoogdier de individuele toetsen te kunnen aanslaan met zulks soort voetkussentjes in de weg en een beperkte mobiliteit van hun kootjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat die er vanavond komt
Zo te zien is er geen hond
Huldequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk beste Cock...
[..]
PietjePuk007 poneert hier een stelling dat zijn aanwezigheid ons vanavond niet ten deel zal vallen. Impliciet bedoelt hij daarmee dat hij het topic niet kan vullen en a) wij dus trage slakken zijn of b) hij een grote spamhoer is (no offence).
De lieftallige Yashaaaaa heeft als respons daarop het volgende te zeggen:
[..]
Yashaaaaa (met de pentameer van de klinker a aan het eind) is niet van mening dat dit topic gevuld gaat worden. Ergo: geen nieuw topic dus. Haar oplettendheid leert dat er hier inderdaad geen canidae aanwezig zijn. Het is gans niet mogelijk voor een dergelijk zoogdier de individuele toetsen te kunnen aanslaan met zulks soort voetkussentjes in de weg en een beperkte mobiliteit van hun kootjes.
Maar natuurlijk kan deze exclamatie een metafoor zijn voor het feit dat er weinig animo is om hier vanavond te posten.
Dit kan waarschijnlijk veroorzaakt worden door het feit dat de homo sapiens een complex sociaal leven heeft. Zo is er een uitgebreide interactie met soortgenoten. Zo gaat mevrouw Dupje vanavond een muzikaal schouwspel bezoeken in het hoge noorden ons lands.
Mijn conclusie is dat onze medemens vanavond sociaal geëngageerd gaat zijn met zijn of haar kompanen.
Jullie ook in Nimwegen? Of bij mams en paps thuis?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah LR dan kan je beter zelf rijden tochvoor je gevoel
En ik ben inderdaad ook benieuwd doodkapje
Hmmm... wel plastic zakjes mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:08 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik ben in Heemstede en we gaan naar Beverwijk straks.. maar inderdaad ik geloof gewoon niet dat ze helemaal niks drinken haha. Dan doe ik het zelf maar
Plus dat de mannen die ik ken altijd strontchagrijnig zijn als ze niet mogen drinken
Zo erg dat ik liever zelf niet drink.
Sterktequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha als ze gaan kotsen gooi ik ze eruit
Nee dat valt altijd wel mee hoor we gaan ook niks speciaals doen. Ze kunnen het alleen niet handlen niet te mogen drinken
Heb je niet in mijn msn staan, schatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
God sommige mensen..
Ik heb duidelijk in mijn msn naam staan @ Druten
En dan nog een vriendin die vraagt en ben je nog in Nijmegen?
quote:
Geweldig toch? Zo gaat het heel vaak... één iemand zet een zin in, de volgende zin haakt iedereen inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geniale filmpjes staan er op Youtube.
Zo kansloos hè, dat volk dat hun hele sociale leven in hun msnnaam zet. Like I fucking care waar je bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
God sommige mensen..
Ik heb duidelijk in mijn msn naam staan @ Druten
En dan nog een vriendin die vraagt en ben je nog in Nijmegen?
Er zijn écht mensen die het interesseert hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kansloos hè, dat volk dat hun hele sociale leven in hun msnnaam zet. Like I fucking care waar je bent.
Eén probleempje: ik moet morgen werken tot half acht. En ik hou best van doorrijden, maar 650 km in een uur gaat zelfs met een Veyron op topsnelheid niet lukkenquote:
"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Er zijn écht mensen die het interesseert hoor.
De vriendin van Yasha bijvoorbeeld
Die mag je dan aan mij voorstellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja halloo Yashi, wo bist du jetzthelemaal speciaal de pc aangedaan, vroeg naar huis enz...
@ doodkapje, er zijn verschillende rassen Canidae, ik weet zeker dat er een soort is welke met zijn eelterige voetkussentjes met gemak een enkele toets kan bedienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |