quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nouik pas..
Ik heb hoofdpijn.. voel me helemaal niet zo tof..
Heerlijk als de vakantie begint krijg ik allerlei mankementen
Die moet je ff uitleggen....quote:
Heb net even op de bank liggen chillen en het is al voor een groot deel gezakt.. Zo nog even verder chillenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je komt morgen toch wel? Of moet ik anders even op ziekenbezoek komen
![]()
[..]
Die moet je ff uitleggen....
Maar natuurlijk beste Cock...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je komt morgen toch wel? Of moet ik anders even op ziekenbezoek komen
![]()
[..]
Die moet je ff uitleggen....
PietjePuk007 poneert hier een stelling dat zijn aanwezigheid ons vanavond niet ten deel zal vallen. Impliciet bedoelt hij daarmee dat hij het topic niet kan vullen en a) wij dus trage slakken zijn of b) hij een grote spamhoer is (no offence).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er vanavond niet, nieuw topic is dus voor jullie.
Yashaaaaa (met de pentameer van de klinker a aan het eind) is niet van mening dat dit topic gevuld gaat worden. Ergo: geen nieuw topic dus. Haar oplettendheid leert dat er hier inderdaad geen canidae aanwezig zijn. Het is gans niet mogelijk voor een dergelijk zoogdier de individuele toetsen te kunnen aanslaan met zulks soort voetkussentjes in de weg en een beperkte mobiliteit van hun kootjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat die er vanavond komt
Zo te zien is er geen hond
Huldequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk beste Cock...
[..]
PietjePuk007 poneert hier een stelling dat zijn aanwezigheid ons vanavond niet ten deel zal vallen. Impliciet bedoelt hij daarmee dat hij het topic niet kan vullen en a) wij dus trage slakken zijn of b) hij een grote spamhoer is (no offence).
De lieftallige Yashaaaaa heeft als respons daarop het volgende te zeggen:
[..]
Yashaaaaa (met de pentameer van de klinker a aan het eind) is niet van mening dat dit topic gevuld gaat worden. Ergo: geen nieuw topic dus. Haar oplettendheid leert dat er hier inderdaad geen canidae aanwezig zijn. Het is gans niet mogelijk voor een dergelijk zoogdier de individuele toetsen te kunnen aanslaan met zulks soort voetkussentjes in de weg en een beperkte mobiliteit van hun kootjes.
Maar natuurlijk kan deze exclamatie een metafoor zijn voor het feit dat er weinig animo is om hier vanavond te posten.
Dit kan waarschijnlijk veroorzaakt worden door het feit dat de homo sapiens een complex sociaal leven heeft. Zo is er een uitgebreide interactie met soortgenoten. Zo gaat mevrouw Dupje vanavond een muzikaal schouwspel bezoeken in het hoge noorden ons lands.
Mijn conclusie is dat onze medemens vanavond sociaal geëngageerd gaat zijn met zijn of haar kompanen.
Jullie ook in Nimwegen? Of bij mams en paps thuis?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah LR dan kan je beter zelf rijden tochvoor je gevoel
En ik ben inderdaad ook benieuwd doodkapje
Hmmm... wel plastic zakjes mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:08 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik ben in Heemstede en we gaan naar Beverwijk straks.. maar inderdaad ik geloof gewoon niet dat ze helemaal niks drinken haha. Dan doe ik het zelf maar
Plus dat de mannen die ik ken altijd strontchagrijnig zijn als ze niet mogen drinken
Zo erg dat ik liever zelf niet drink.
Sterktequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha als ze gaan kotsen gooi ik ze eruit
Nee dat valt altijd wel mee hoor we gaan ook niks speciaals doen. Ze kunnen het alleen niet handlen niet te mogen drinken
Heb je niet in mijn msn staan, schatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
God sommige mensen..
Ik heb duidelijk in mijn msn naam staan @ Druten
En dan nog een vriendin die vraagt en ben je nog in Nijmegen?
quote:
Geweldig toch? Zo gaat het heel vaak... één iemand zet een zin in, de volgende zin haakt iedereen inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geniale filmpjes staan er op Youtube.
Zo kansloos hè, dat volk dat hun hele sociale leven in hun msnnaam zet. Like I fucking care waar je bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
God sommige mensen..
Ik heb duidelijk in mijn msn naam staan @ Druten
En dan nog een vriendin die vraagt en ben je nog in Nijmegen?
Er zijn écht mensen die het interesseert hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kansloos hè, dat volk dat hun hele sociale leven in hun msnnaam zet. Like I fucking care waar je bent.
Eén probleempje: ik moet morgen werken tot half acht. En ik hou best van doorrijden, maar 650 km in een uur gaat zelfs met een Veyron op topsnelheid niet lukkenquote:
"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Er zijn écht mensen die het interesseert hoor.
De vriendin van Yasha bijvoorbeeld
Die mag je dan aan mij voorstellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja halloo Yashi, wo bist du jetzthelemaal speciaal de pc aangedaan, vroeg naar huis enz...
@ doodkapje, er zijn verschillende rassen Canidae, ik weet zeker dat er een soort is welke met zijn eelterige voetkussentjes met gemak een enkele toets kan bedienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |