F***ing scanners ook hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Via swarmahoerEn die had het weer via Dupje geloof ik
Ja in mijn sig... duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah je hebt ook jezelf in je sig gezet dus
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, en valt zeker niet op dat ik zomaar een andere sig heb![]()
Ik houd niet bij welke sig jij allemaal hebt gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, en valt zeker niet op dat ik zomaar een andere sig heb![]()
Als ik die livestream nou werkend kreegquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet waarom ik meer wil janken, de commentator of het veld
Daarom snap ik 'm nietquote:
Was een kwoot vanuit een remix, ik meen dat de tekst uit een nummer van Limp Bizkit komt...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Epic fail, swarma maakt de paint.
Maar zonder spelfout, waar slaat 't op
en ik had gelijk... Nookiequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was een kwoot vanuit een remix, ik meen dat de tekst uit een nummer van Limp Bizkit komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje en Yashi genieten van voetbal, Doodkapje is gespot op Hyves, en ik maak een Epic Fail.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik begrijp ongeveer deze hele pagina niet
Jij moet geen autotechniek gaan doen, jij moet verslaggever worden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pietje en Yashi genieten van voetbal, Doodkapje is gespot op Hyves, en ik maak een Epic Fail.
Is het al 23.00quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Ik ga eerst maar eens slapenDank je voor de herinnering Yashi
not
Trusten
Kijk je nu studio voetbal of nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guus?
edit - ah Guus Meeuwis aan tafel, was ff wii'en
![]()
Nee net, vandaar dat ik 't niet wistquote:
Ik heb het dan ook zo kunnen regelen dat we tien tellen voor de aftrap hier binnen kwamen vallenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], pwnd, kan je beter morgen missen, op papier een mindere wedstrijd
.
En die knipoog van twee jaar geleden, nadat 'ie met z'n gezeik Wayne Rooney rood aansmeerde...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:22 schreef J-heronimus het volgende:
DUITSLAND !
Ik gun Cristiano Ronaldo niks, vieze jankerd. Egoïst die het nodig vindt om bij elke keer dat hij de bal aanraakt een zogenaamd technisch hoogstandje moet laten zien.
Ja en die twee zijn ook nog teamgenoten bij Manchester United, vuile matennaaier dat het isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die knipoog van twee jaar geleden, nadat 'ie met z'n gezeik Wayne Rooney rood aansmeerde....
Jij hebt mij vannacht gesmst met 1 van je 1000 nrs?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:31 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer terug wat een onzin allemaal
Grün hè? Jaloers is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |