quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Crap, ik wist helemaal niet dat vanavond al de eerste kwartfinale was. Nu heb ik afgesproken om te gaan poolen, maar eigenlijk wil ik die wedstrijd zien.
Alweerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
en eigenlijk, is het ook wel tijd voor een nieuwe OP vind ik
quote:
Nou zo geweldig was die motivatie nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe mij eens wat van die motivatie, moet hier nog steeds dat wiskundeboek er weer bij pakken
Inschrijving is iig al gedaan... Weet ook niet wat anders héquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't zeker dat je weer terug gaat CP?
Idd, op zoiets moeten wij zaterdag ook spelenquote:
Je zal het zo wel bedoelen, maar wij spelen daar zaterdag tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, op zoiets moeten wij zaterdag ook spelen.
Nee toch? ff zoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je zal het zo wel bedoelen, maar wij spelen daar zaterdag toch
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat wist ik natuurlijk al, maar fijn om het even bevestigd te krijgen.
quote:
Jeeeejquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik was er best blij mee dat ze scoorde ja
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, wacht dat hoofd heb ik via Hyves al gezien xD.
Gefeli!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Dupje het volgende:
Hallooooo!!
Mijn portfolio is ingeleverd!Wat een heeeerlijk gevoel
Heb meteen cadeautje voor mezelf gekocht, omdat ik vind dat ik het (in combinatie met overlijden opa) allemaal heel goed gedaan heb
Een Tedora armband met kraal!
Daar doelde ik dus op, toen laatst met hij wiens naam ik niet zal noemenquote:Ik heb het nooit begrepen hoe een weldenkend mens, anno 2008 nog in god kan geloven. Dat iemand in god wil geloven, dat begrijp ik wel trouwens.
Via swarmahoerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Hoe kom je nou weer aan mijn Hyves-pagina
[..]
Gefeli!![]()
Tuurlijk is het helemaal verdiend en sterkte nog!
Ff bijkomen... 2x sporten op één dag is best vermoeiend en ook nog naar voetbal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |