vanavond is de opening ik heb vrijkaartenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:49 schreef Doodkapje het volgende:
En op verzoek van Yashaaaaa de hoed waarmee ik zaterdag in Absolute Zero te vinden zal zijn
[ afbeelding ]
...en nu naar Arnhem voor mijn katori-les
Oude Moulin Rouge... als je het hoofd wil zien,... moet je zaterdag maar naar Absolute Zero komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zit het eigenlijk?
Wat een stortregenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop voor swarma dat hij niet op de fiets is.
ik ben blij dat ik nét de hoek thuis omliep en het begon te spetteren..quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop voor swarma dat hij niet op de fiets is.
Ik liep net op tijd het Spinoza uit richting auto, leek wel een wolkbreukquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:37 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes het regent inderdaad heel hard, m'n raam klappert ervan
Ik weet niet waar je gaat poolen, maar kans dat daar ook wel een tv ofzo aan staat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Crap, ik wist helemaal niet dat vanavond al de eerste kwartfinale was. Nu heb ik afgesproken om te gaan poolen, maar eigenlijk wil ik die wedstrijd zien.
Nou LR kan misschien iets moois designen ofzo. Ik ben daar totaal niet goed in heb het al vaker geprobeerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of jijik hoef maar te f5'en of jij zit op fok, ongeacht het tijdstip
![]()
Klopt, maar poolen kan ook een andere keer. Ik ga wel even in de stad eten en daarna neem ik wel een paar man mee naar huis om bij mij voetbal te kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je gaat poolen, maar kans dat daar ook wel een tv ofzo aan staat.
Heb ik! Maar ik kan er niet zo goed aan wennen dus gebruik em nooit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als er iets is wat ik ooit nog wil kopen... Is het zon tekenpenmuise geval
De Mets heet die tent ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar poolen kan ook een andere keer. Ik ga wel even in de stad eten en daarna neem ik wel een paar man mee naar huis om bij mij voetbal te kijken
Ik weet niet eens meer hoe ik op het huidige idee voor de OP kwamquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik! Maar ik kan er niet zo goed aan wennen dus gebruik em nooit.
Hmm ik wil wel nadenken over de OP hoor.. maar wat zou erin moeten dan?
En k ben niet zo'n ster in designen hoor, ondanks m'n opleiding
God wat een nutteloze dag is dit echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |