Whahahaha dat komt wel goed, even ontstressen van school. Gister mn portfolio ingeleverd, dus wordt een mooi feestje! Voorprogramma is Allimentation, komt uit Nijmegen, maar ken het niet...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Grün hè? Jaloers is...Maar heb ze al twee keer gezien dus ik kan je wel verzekeren dat het vet gaat worden! Veeeel plezier! Leef je maar lekker uit!
Misschien kan je meerijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahahaha dat komt wel goed, even ontstressen van school. Gister mn portfolio ingeleverd, dus wordt een mooi feestje! Voorprogramma is Allimentation, komt uit Nijmegen, maar ken het niet...
Whaha nou, dan vinden ze me wrs meteen een groupie (terwijl ik ze niet eens kenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien kan je meerijdenNijmizzle => Grün is nog best ver
Ahh voor Rise Against mag het wel een keertje!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whaha nou, dan vinden ze me wrs meteen een groupie (terwijl ik ze niet eens ken)
Is nog een eindje ja, 2,5 uur treinen. En morgen ga ik vanuit Groningen door naar Eindhoven. En dan zijn er ook nog werkzaamheden. Dus dan ben ik minimaal 3 uur en 3 kwartier onderweg
Zo lang treinen? Joa, ik vind het bestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh voor Rise Against mag het wel een keertje!
Nee hoor, ik stond alleen op het Molenpleinquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Waarom praat niemand morgane ff bij. Zaterdag bij VB voetbal kijken
, tijd nog niet bekend en 't staat niet in 't meettopic aangezien 't gewoon hier onderling geregeld is. Afgelopen dinsdag zijn oa CP, swarma, Dupje en CP in VB geweest.
Hehe ja, dat kloptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je was iig bij de meet, een deel dan
.
met de jaarsluiting? ik kom kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:14 schreef morgane het volgende:
Je bent niet de enigealleen moet ik woensdag optreden op school, hopen dat t dan weer over is!
Werken?! Hoe kun dat nou doen?!?!?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef morgane het volgende:
Ik ben zaterdag werken tot half 10/half 11 en daarna zit ik in De Fiets (nee niet vrijwillig, heb een feestje) maar thanks voor de update Pietje
Ja leukquote:
Ik heb echt geen idee, de vraagstelling was vrij apart niemand begreep er iets van dus ik ben benieuwd of ik het wel of niet goed begrepen heb.. Hoor het 21 juli wel..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar yashi, hoe ging je tentamen?
Nu al vakantie? Damn... ik heb vandaag eindelijk mn dossier ingeleverd maar heb nog drie tentamens voor de boegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, de vraagstelling was vrij apart niemand begreep er iets van dus ik ben benieuwd of ik het wel of niet goed begrepen heb.. Hoor het 21 juli wel..
Nu VAKANTIE
Ik ga richting werk zo dadelijk, maar ben er al uit welke radiozender er aan gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar yashi, hoe ging je tentamen?
Nee.quote:
Tsjaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht dat jij moest studeren.
en jij bentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef DaFan het volgende:
Ik dacht dat jij moest studeren.
Forum Opties | |
---|---|