Lief!quote:
Ja we zijn er nog ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo, zijn we er nog!
That's the spirit!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef JortK het volgende:
Ik duik ook maar even de wiki in om weer de oude topics bij te werken, aangezien MPG continu verzaakt
Gelukkig heeft hij goede back up!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef JortK het volgende:
Ik duik ook maar even de wiki in om weer de oude topics bij te werken, aangezien MPG continu verzaakt
Niet verdwalen!quote:
MPG is druk met tentamens enzulksquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef JortK het volgende:
En EEN goede back-up. Als we bij #900 zijn ga ik het archief weer bijwerkenquote:
je kwijlt.quote:
Alvast succes enzo!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG is druk met tentamens enzulks
Alvast bedankt voor het waarnemen van de honneurs
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef Klonk het volgende:
Ik doe het maar even voor Muck, die zal nog wel lekker slapen
whyquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
* Gaat even zielig doen *
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef Klonk het volgende:
Ik doe het maar even voor Muck, die zal nog wel lekker slapen
Ja je doet het zelf!!quote:
Voet gekneusd..quote:
Goed moment om ondertussen een bak thee te gaan drinkenquote:
Een flinke sloot ja, geen joran!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed moment om ondertussen een bak thee te gaan drinken
een beetje welquote:
Het geeft verder niet hoorquote:
2 terabyte gierend over de clitorus!quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
WTF?
Ja wij kunnen gewoon lopen namelijkquote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wat gaan jullie snel!
quote:
Sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Die deed gewoon pijn in m'n enkel
Te ongeduldigquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:21 schreef Pheno het volgende:
ah, ik mag nu volumes aanmaken, ik vond het al zo raar
Dat geeft niks, ik moest lachenquote:
goed gedaanquote:
quote:
livestreamsquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Nog iemand voetbal kijken zo of ben ik weer de enige?
Ik kijk ouderwetsch op den breedbeeldtquote:
Ik niet, zaterdag weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Nog iemand voetbal kijken zo of ben ik weer de enige?
Je kijkt alleen NL?quote:
Virussen zijn voor windowsgebruikersquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
Waarom zegt me anti virus al 3 dagen dat die aan het updaten is
Duidelijk Complete kiezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
Consistency check setting
:Complete(Recommended)
:Consistency check will be held during the volume building process; comparatively it takes more time, even several hours. If any bad sector was found, it will be automatically remapped. There is a low possibility that it will fail to build volume.
:Rapid
:Consistency check will be held at the background after the volume is built; comparatively it takes less time for building volume, and the volume is available for immediate use. The disadvantage is that bad sector will not be remapped during the process. If any bad sector was found during consistency check, it will fail and the volume may crash.
Je kijkt dus echt alleen NL!quote:
Goed zo, same herequote:
heb je er wel voor betaald ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
Maar dit gaat lang duren
Ik zo van: "mijn ongeduld, wat doe je!"
Mijn laatste gekochte externe harddisk was al geformatteerd gelukkigquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:26 schreef Pheno het volgende:
Maar dit gaat lang duren
Ik zo van: "mijn ongeduld, wat doe je!"
en?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef OA het volgende:
Jullie spammen er weer lustig op los!
Dat kan er ook nog wel bijquote:
Wat lief van de tijd, dat dat zomaar mag!quote:
Koekje met of zonder choco?quote:
Deze werkt voor en apple en windows, dus dat scheeltquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Mijn laatste gekochte externe harddisk was al geformatteerd gelukkig
Hoe weet jij de naam van onze macbook?????quote:
Metquote:
Toch maar een appeltje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:31 schreef Fha het volgende:
Ah jakkes. mega dikke mensen op sbs.
ik schrok
Scherpquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat lief van de tijd, dat dat zomaar mag!
Jouw eetmomenten zijn exact vastgelegd?quote:
Nee ik moet juist weer aankomen hahaquote:
Stiekeme dates met _A_quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe weet jij de naam van onze macbook?????
ehmmm, ja als je niet zoveel mag eten dan zijn dat soort momentjes heeeeeeeeel belangrijk, maar goed het resultaat mag er zijn sinds 19 maart 14 kilo afgevallen (van 130 naar 116)quote:
OH NOES!SSSSSSSS!S!S!!quote:
quote:
Netjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmmm, ja als je niet zoveel mag eten dan zijn dat soort momentjes heeeeeeeeel belangrijk, maar goed het resultaat mag er zijn sinds 19 maart 14 kilo afgevallen (van 130 naar 116)
In dat geval:quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmmm, ja als je niet zoveel mag eten dan zijn dat soort momentjes heeeeeeeeel belangrijk, maar goed het resultaat mag er zijn sinds 19 maart 14 kilo afgevallen (van 130 naar 116)
Super!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onder de 100 sowieso, maar geen tijd voor mezelf aan verbonden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Super!![]()
Hoeveel wil je er nog van af hebben uiteindelijk?
Of ga je gewoon door totdat je geen zin meer hebt?
dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval:![]()
Respect dat je dat volhoudt
Knap hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onder de 100 sowieso, maar geen tijd voor mezelf aan verbonden.
Hip hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onder de 100 sowieso, maar geen tijd voor mezelf aan verbonden.
Is bij iedereen verschillend toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Wel stom.. klonk doet heel veel moeite om af te vallen en ik ben zo gevoelig voor stress dat ik in de afgelope twee weken 15 kilo kwijt ben geraakt. Ik ga me bijna schuldig voelen.
Nee dat zeker niet..quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is bij iedereen verschillend toch?
Denk ook niet dat jij er blij mee bent dat je ineens 15 kilo bent afgevallen..
Is dat echt zo, een serieuze vraag?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Wel stom.. klonk doet heel veel moeite om af te vallen en ik ben zo gevoelig voor stress dat ik in de afgelope twee weken 15 kilo kwijt ben geraakt. Ik ga me bijna schuldig voelen.
whehe vooral niet doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Mja helaas wel. Mijn lichaam reageert altijd heel (overdreven) heftig op stress en als resultaat daarvan heb ik ruim 3 weken niet gegeten (omdat mijn maag alles meteen weer naar buiten gooide). Nou dan vliegt het er wel af. Fijn is anders.quote:
gelijk kaarten besteldquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
iemand naar het de EK finale ? https://www.seatwave.nl/buy/v2cjnr01.aspx?tsgID=531896&TicLumpID=1&receipt=no&sm=yes&bhcp=1
Ik vind het wel serieus super knapquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe vooral niet doen, ik ben niet op een honger dieet, ik ben gewoon gezonder gaan eten en meer bewegen dan duurt het allemaal gewoon wat langer
Heb je nu nog steeds zoveel stress of gaat het inmiddels weer wat beter?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja helaas wel. Mijn lichaam reageert altijd heel (overdreven) heftig op stress en als resultaat daarvan heb ik ruim 3 weken niet gegeten (omdat mijn maag alles meteen weer naar buiten gooide). Nou dan vliegt het er wel af. Fijn is anders.
dank je voor het antwoord.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja helaas wel. Mijn lichaam reageert altijd heel (overdreven) heftig op stress en als resultaat daarvan heb ik ruim 3 weken niet gegeten (omdat mijn maag alles meteen weer naar buiten gooide). Nou dan vliegt het er wel af. Fijn is anders.
Wow...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
iemand naar het de EK finale ? https://www.seatwave.nl/buy/v2cjnr01.aspx?tsgID=531896&TicLumpID=1&receipt=no&sm=yes&bhcp=1
Dat gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds zoveel stress of gaat het inmiddels weer wat beter?
poe zeg, dat is ook niet tof, ik heb dat ook wel eens als ik echt iets heel spannends moet gaan doen, belangrijke gesprekken ofzo, maar als ik zo van jou lees heb je het bijna elke dag ofzo ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal niet vragen naar de rede van de stress enzo, hoop alleen voor je dat het steeds ietsje beter gaat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even durenMaar maag doet gelukkig weer redelijk normaal dus ik ben alweer op de helft van wat ik normaal altijd eet. Gaat goed komen
@pheno: astu
Nah dit is wel extreem hoor. Maar dan duurt het helaas wel een behoorlijke tijd ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
poe zeg, dat is ook niet tof, ik heb dat ook wel eens als ik echt iets heel spannends moet gaan doen, belangrijke gesprekken ofzo, maar als ik zo van jou lees heb je het bijna elke dag ofzo ?
gezellig samen naar de snackbar, ik een waterijsje en jij alles twee keerquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah dit is wel extreem hoor. Maar dan duurt het helaas wel een behoorlijke tijd ja.
Nou gaan we gezellig samen aan ons gewicht werken![]()
Haha doen wequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
gezellig samen naar de snackbar, ik een waterijsje en jij alles twee keer![]()
Dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zal niet vragen naar de rede van de stress enzo, hoop alleen voor je dat het steeds ietsje beter gaat...
Pff dat is ook mooi waardeloos zeg. Heb je daarom (of had als het ondertussen weg is) ook zoveel pijn??quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ben na een operatie ook op onverklaarbare manier 15 kilo ongeveer afgevallen. Ik kon/kan nog niet voluit sporten en eten gaat de laatste tijd pas weer wat beter. Stress zou een verklaring kunnen zijn, maar ik kon me weinig voorstellen bij het aantal kilos dat er met stress af kan gaan.
En ja, ik weet waar mijn stress aan lag/ligt.
Vind er werkelijk geen zak aan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Jij sterkte met je enkel!! (al is het wel lekker als mensen drinken voor je pakken natuurlijk
)
Doe ik mee!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan neem ik wel het duurste waterijsje
festini peer ftwquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Haha dat mag hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor operatie je hebt ondergaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
De pijn begint wat weg te trekken, of ik raak het gewend, het is maar hoe je het bekijkt
Waardeloos..quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
De pijn begint wat weg te trekken, of ik raak het gewend, het is maar hoe je het bekijkt
had ik ook een keer, echt pijn heel veel pijn aan de voet, ik naar mijn geweldige maar ietwat maffe huisarts, die kijkt ernaar en zegt heel serieus die gaan we er af hakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Fha het volgende:
Oke oke ik trakteer dus gewoon iedereen die nu hier aanwezig is op het duurste waterijsje
Penisverlengingquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor operatie je hebt ondergaan?
geen dieet maar gewoon dit: http://www.voedingscentru(...)+Schijf+van+Vijf.htm en elke dag minimaal een half uurtje wandelen of fietsen, meer doe ik niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Doe ik mee!
Bij mij mag er ook wel wat van af![]()
Ze hebben die 15 kilo gewoon in je penis gepropt!!quote:
Ja vastquote:
Het is niet dat ik niet weet hoe het moetquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen dieet maar gewoon dit: http://www.voedingscentru(...)+Schijf+van+Vijf.htm en elke dag minimaal een half uurtje wandelen of fietsen, meer doe ik niet.
te gemakzuchtigquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet
Nee ook niet. Privédingetjes enzo.quote:
dat is wel heel eerlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet
Oh ja. Eerlijk ben ik welquote:
die meet moet er toch echt gaan komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Fha het volgende:
Oke oke ik trakteer dus gewoon iedereen die nu hier aanwezig is op het duurste waterijsje
ja nu word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee ook niet. Privédingetjes enzo.
Ik ga nu wel alvast sparenquote:
Tot Maart was mijn lievelingsdieet het kiwi dieet, je mag alles eten behalve kiwi´squote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Fha het volgende:
Bijbeldieet.. Dan mag je alleen voedsel eten dat in de bijbel word genoemd..
Wauw. Vreemd.
Daar kan ik me ook wel in vinden jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tot Maart was mijn lievelingsdieet het kiwi dieet, je mag alles eten behalve kiwi´s
Je pink?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Oh, toch niet, wel een ander aanhangsel verwijdert
geeft nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
kiwi;s zijnquote:
quote:
Ja dat wel, maar als ik alleen maar geen kiwi's mag eten en al het andere wel.. sorry voor de kiwi danquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
geeft niet![]()
ik moet ook maar eens leren niet zo nieuwsgierig te zijnHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet iets om zo in het openbaar en ten alle tijden terug te vinden te plaatsen enzo
Maar dat snap je vast wel
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Geeft toch niet zolang het maar lekker isquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
chips zijn de duivelals ik er 1 proef moet de zak leeg
Wor wel duur op die manier hoor!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Geeft toch niet zolang het maar lekker is
Een geplofte appendixquote:
ik snapsquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Niet iets om zo in het openbaar en ten alle tijden terug te vinden te plaatsen enzo
Maar dat snap je vast wel
achso, ja dan welquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ik alleen maar geen kiwi's mag eten en al het andere wel.. sorry voor de kiwi dan
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:07 schreef JortK het volgende:
[..]
bijna alle chips zijn lekker![]()
Geeft toch niet zolang het maar lekker is
Getsie!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een geplofte appendixMijn buik kreeg een spoelbeurt
nog nooit van gehoord en ik heb zoiets van dat kan ook niet lekker zijnquote:
Only in Japanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord en ik heb zoiets van dat kan ook niet lekker zijn
quote:
Dat klinkt echt heel vies en korrelig.quote:
of homemadequote:
Iets te lastig. Het is echt supergemalen, dus niet korreligquote:
en jij vanmiddag maar zeggen dat je niets met Japan hebt, maar goed japan is een vreemd land, heb een keer een filmpje gezien over een verkoopautomaat met gedragen damesondergoedquote:
Dat is nog steeds iets wat ik mis: de drankautomaten op elke hoek van de straat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
en jij vanmiddag maar zeggen dat je niets met Japan hebt, maar goed japan is een vreemd land, heb een keer een filmpje gezien over een verkoopautomaat met gedragen damesondergoed
moet te doen zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets te lastig. Het is echt supergemalen, dus niet korrelig
tmiquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
en jij vanmiddag maar zeggen dat je niets met Japan hebt, maar goed japan is een vreemd land, heb een keer een filmpje gezien over een verkoopautomaat met gedragen damesondergoed
Ziet eruit alsof ze vanilleijs hebben gemengd met een potje Noritquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
http://japaneseicecream.b(...)esame-ice-cream.html
Hangze!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Klonk het volgende:
ik ga even lekker bankhangen en kastje kijken
Pak maar uit je eigen kastjequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
*komt hier ook nog maar eens zwaaien*
Is er nog wat thee over? En zo ja, welke smaken zijn er nog in de aanbieding?
Wat zij typt!quote:
Ik heb kaneel nog ergens liggen..quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
ik hebquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben lui vandaag, ik wil het graag geserveerd krijgen. En ook voor de manier waarop heb ik nog wel wat ideeën, maar goed, ik zal niet te veeleisend wordenquote:
Mag ik ook?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb
granny applepie
sweet safari
cranberry
mint thee
sencha silver flower
indian chai
en nog meer
het leeftquote:
tuukquote:
Hoiquote:
quote:
ik zal me nog eens zorgen makenquote:
*twijfelt*quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb
sweet safari
sencha silver flower
indian chai
O nee hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan straks klagen dat ie niet kan slapen
sweet safarie is rooibos met honingquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*twijfelt*
Wat is de lekkerste? Ik ken ze niet...
Ga je het nog wel redden voordat je je bed ingaatquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
33%, gaap.
Ben ik al twee weken geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Bah..
Ben ik een keer 3 dagen thuis omdat ik wat heb aan m'n voet..
Denkt m'n lichaam: ze heeft nu toch rust!
Word ik ook nog eens verkouden
Neuh, maar morgen thuis werkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga je het nog wel redden voordat je je bed ingaat
Heb je ook zo'n theebloem?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
sweet safarie is rooibos met honing
sencha silver is witte thee met jasmij en nog wat bloemen
indian chai is heel kruidig
De laatste dan, lekker!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
sweet safarie is rooibos met honing
sencha silver is witte thee met jasmij en nog wat bloemen
indian chai is heel kruidig
Dokter geweest?quote:
Hij heeft nog geen loopneus.quote:
Immer. Al schijt je bloed uit, het zit tussen je oren!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, die zeggen toch maar dat het tussen je oren zit
Daar heeft'ie dan ook wel gelijk inquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, die zeggen toch maar dat het tussen je oren zit
Ik heb nog granaatappel hier liggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar heeft'ie dan ook wel gelijk in![]()
Ga dan altijd spontaan aan de vitamine c pilletjes..
Mediciquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Al schijt je bloed uit, het zit tussen je oren!
neequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n theebloem?
Gooi je in een theepot en dan gaat'ie open en is het een bloemetje..
ook 1 van mijn favo's ywquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De laatste dan, lekker!
*leunt achterover, sluit ogen en geniet*
edit: oh.. enneh.. bedankt
ik heb me wel een paar keer afgevraagd waar je was jaquote:
Mja ik schaam me best wel ook..quote:
Pinnetje er uit trekken en wegrennen?quote:
Ach, de volgende keer schijt ik op zijn bureau.quote:
woei ik voel me geliefdquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
ook 1 van mijn favo's yw
[..]
ik heb me wel een paar keer afgevraagd waar je was ja![]()
dus
Die is wel heeel flauwquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pinnetje er uit trekken en wegrennen?
Nee, superlekker spulquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pinnetje er uit trekken en wegrennen?
Al dat bloedquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, de volgende keer schijt ik op zijn bureau.
Ja ik zag al dat bloed voor mequote:
quote:
moet je weer aandacht?quote:
Gezellig zeg!quote:
Ja!quote:
Have fun!quote:
Trustequote:
Sweet dreamsquote:
Te veel koffie..quote:
Erg?quote:
Pfieuwquote:
Ik hou het niet bij tussen koffie maken, eten en Alien door.quote:
Alienquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij tussen koffie maken, eten en Alien door.
soms ben je even plassen en als je terug komt zitten ze in een nieuw deeltje, de spammersquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een half uurtje ofzo weg en jullie lullen zowat een heel topic vol
Leven draait om keuzes maken enzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij tussen koffie maken, eten en Alien door.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Klonk het volgende:
heb ik nu mis of hebben we vandaag 3 topics volgeluld
3 maar!?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Klonk het volgende:
heb ik nu mis of hebben we vandaag 3 topics volgeluld
Sneller posten sneller posten!! meeer !! meer!!quote:
spamz0rs zijn hetquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Sneller posten sneller posten!! meeer !! meer!!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Sneller posten sneller posten!! meeer !! meer!!
ik mag er best wat over zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Klonk het volgende:
Muck heeft sowieso niets te zeggen over GC
quote:
Ja, nu wel.quote:
Nee.. jij bent de gene die bijhoud hoeveel topics we hebben vandaagquote:
Hallo Martquote:
toevalquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. jij bent de gene die bijhoud hoeveel topics we hebben vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |