Ze hebben die 15 kilo gewoon in je penis gepropt!!quote:
Ja vastquote:
Het is niet dat ik niet weet hoe het moetquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen dieet maar gewoon dit: http://www.voedingscentru(...)+Schijf+van+Vijf.htm en elke dag minimaal een half uurtje wandelen of fietsen, meer doe ik niet.
te gemakzuchtigquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet
Nee ook niet. Privédingetjes enzo.quote:
dat is wel heel eerlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet
Oh ja. Eerlijk ben ik welquote:
die meet moet er toch echt gaan komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:56 schreef Fha het volgende:
Oke oke ik trakteer dus gewoon iedereen die nu hier aanwezig is op het duurste waterijsje
ja nu word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee ook niet. Privédingetjes enzo.
Ik ga nu wel alvast sparenquote:
Tot Maart was mijn lievelingsdieet het kiwi dieet, je mag alles eten behalve kiwi´squote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Fha het volgende:
Bijbeldieet.. Dan mag je alleen voedsel eten dat in de bijbel word genoemd..
Wauw. Vreemd.
Daar kan ik me ook wel in vinden jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tot Maart was mijn lievelingsdieet het kiwi dieet, je mag alles eten behalve kiwi´s
Je pink?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:03 schreef Pheno het volgende:
Oh, toch niet, wel een ander aanhangsel verwijdert
geeft nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
kiwi;s zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |