ehmmm, ja als je niet zoveel mag eten dan zijn dat soort momentjes heeeeeeeeel belangrijk, maar goed het resultaat mag er zijn sinds 19 maart 14 kilo afgevallen (van 130 naar 116)quote:
OH NOES!SSSSSSSS!S!S!!quote:
quote:
Netjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmmm, ja als je niet zoveel mag eten dan zijn dat soort momentjes heeeeeeeeel belangrijk, maar goed het resultaat mag er zijn sinds 19 maart 14 kilo afgevallen (van 130 naar 116)
In dat geval:quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmmm, ja als je niet zoveel mag eten dan zijn dat soort momentjes heeeeeeeeel belangrijk, maar goed het resultaat mag er zijn sinds 19 maart 14 kilo afgevallen (van 130 naar 116)
Super!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onder de 100 sowieso, maar geen tijd voor mezelf aan verbonden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Super!![]()
Hoeveel wil je er nog van af hebben uiteindelijk?
Of ga je gewoon door totdat je geen zin meer hebt?
dank jequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval:![]()
Respect dat je dat volhoudt
Knap hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onder de 100 sowieso, maar geen tijd voor mezelf aan verbonden.
Hip hoor!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onder de 100 sowieso, maar geen tijd voor mezelf aan verbonden.
Is bij iedereen verschillend toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Wel stom.. klonk doet heel veel moeite om af te vallen en ik ben zo gevoelig voor stress dat ik in de afgelope twee weken 15 kilo kwijt ben geraakt. Ik ga me bijna schuldig voelen.
Nee dat zeker niet..quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is bij iedereen verschillend toch?
Denk ook niet dat jij er blij mee bent dat je ineens 15 kilo bent afgevallen..
Is dat echt zo, een serieuze vraag?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Wel stom.. klonk doet heel veel moeite om af te vallen en ik ben zo gevoelig voor stress dat ik in de afgelope twee weken 15 kilo kwijt ben geraakt. Ik ga me bijna schuldig voelen.
whehe vooral niet doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
Mja helaas wel. Mijn lichaam reageert altijd heel (overdreven) heftig op stress en als resultaat daarvan heb ik ruim 3 weken niet gegeten (omdat mijn maag alles meteen weer naar buiten gooide). Nou dan vliegt het er wel af. Fijn is anders.quote:
gelijk kaarten besteldquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
iemand naar het de EK finale ? https://www.seatwave.nl/buy/v2cjnr01.aspx?tsgID=531896&TicLumpID=1&receipt=no&sm=yes&bhcp=1
Ik vind het wel serieus super knapquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe vooral niet doen, ik ben niet op een honger dieet, ik ben gewoon gezonder gaan eten en meer bewegen dan duurt het allemaal gewoon wat langer
Heb je nu nog steeds zoveel stress of gaat het inmiddels weer wat beter?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja helaas wel. Mijn lichaam reageert altijd heel (overdreven) heftig op stress en als resultaat daarvan heb ik ruim 3 weken niet gegeten (omdat mijn maag alles meteen weer naar buiten gooide). Nou dan vliegt het er wel af. Fijn is anders.
dank je voor het antwoord.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja helaas wel. Mijn lichaam reageert altijd heel (overdreven) heftig op stress en als resultaat daarvan heb ik ruim 3 weken niet gegeten (omdat mijn maag alles meteen weer naar buiten gooide). Nou dan vliegt het er wel af. Fijn is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |