nee dat was Fubarquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb toch ook de laatste dicht gegooid?
ow dat kan ik ga het niet opzoeken iigquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:15 schreef draculettetje het volgende:
heus niet was echt ik met fubar een fijne dag te wensen
ha ha! had het zelf ook niet door maar kon mijn laatste bericht wijzigen vandaar!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat kan ik ga het niet opzoeken iigals jij het zegt geloof ik je
je bent niet de enigequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:30 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn brood zit er weer in.
bah! gelijk geen zin meer
brood, goed idee!quote:
gatverdamme Droxz...moest je weer een scheet laten!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Leuk een ontruiming gehad hiero...
Er was gevaarlijk/giftig gas ontsnapt ofzo, 1 iemand onwel...
Achja, kon ik weer roken
Geen schimmel op een bolletje?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
gatverdamme Droxz...moest je weer een scheet laten!!![]()
![]()
ja , ontsnapt gas , en roken , goed ideequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Leuk een ontruiming gehad hiero...
Er was gevaarlijk/giftig gas ontsnapt ofzo, 1 iemand onwel...
Achja, kon ik weer roken
Goed zo!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj! en hij smaakte ook goed!
Da's jammer..quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
bah! krijg net te horen dat ik voortaan tot 18.00 uur moet werken ipv 1730![]()
nou ja , kan wel een half uurtje langer slapen dan.
ha haquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , ontsnapt gas , en roken , goed idee
die zijn hier geblocked, anders had ik daar ook wel wat van gepostquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
Icanhascheezburger vind ik persoonlijk leuker...
Maar dat komt omdat ik katten heb, zo herkenbaar soms
weltrusten dracuquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ga even kijken of ik wat kan slapen!
tot de volgende keer maar weer
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ga even kijken of ik wat kan slapen!
tot de volgende keer maar weer
Dan neem je er toch gewoon eentje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou eigelijjk ook wel een katje willen, maja..
Ik zat nog wel in een ander gebouw ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
gatverdamme Droxz...moest je weer een scheet laten!!![]()
![]()
Maar het was niet zo gevaarlijk dat je de rest van de dag vrij zou zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zat nog wel in een ander gebouw ook
behoorlijk fris denk ik!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:18 schreef Leanne het volgende:![]()
*terug van lunchpauze
hvh!hoe is het daar?
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dan neem je er toch gewoon eentje?![]()
En waarom is lolcats geblockt???
Ze zijn dan ook wel heel grappig...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Humor/Jokes"
For assistance, contact your network support team.
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Maar het was niet zo gevaarlijk dat je de rest van de dag vrij zou zijn?
Eetse en rooksequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet![]()
Ik ga wel lekker optijd naar huis... straks weer even pro-actief lopen, maar eerste eten/roken!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook wel heel grappig...
Best gierig... ik moet mezelf bellenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Humor/Jokes"
For assistance, contact your network support team.
quote:Web Page Blocked
This Site has been blocked according to company policy, please contact the Help Desk Tel. 069500
URL: nl.youtube.com
Category: Multimedia Download
jij hebt het erover , en gelijk billy jean op de radio lolquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben op youtube allerlei oude liedjes aan het kijken/luisteren..
Michael Jackson in the '90
maar droxz... jij kan het zelf toch wel omzeilenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Best gierig... ik moet mezelf bellen
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt het erover , en gelijk billy jean op de radio lol
mja ik ben niet zo MJ achtig meer hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Vannacht, toen ik niet kon slapen, zag ik op TMF een clip van michael ft akon..
Was best hip!
En een ander bandje heeft Beat It gecovered.. Was ook wel ok!
Ik ook niet..quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik ben niet zo MJ achtig meer hoor
Hoorde al dat je ook kut hebt geslapen vannacht?quote:
nu heb ik helemaal geen zin meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
Geen zin meer
koffieee!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Volgens mij is er ook geen zin om te posten vandaag![]()
![]()
Koffie/thee iemand?
Praat ik zo hard?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoorde al dat je ook kut hebt geslapen vannacht?
Doe maar een emmer van je sterkste espressoquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Volgens mij is er ook geen zin om te posten vandaag![]()
![]()
Koffie/thee iemand?
Ik ook niet.. weet hoe je je voelt..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Praat ik zo hard?
Maar klopt, bijna niet eigenlijk, en als je dan de hele dag meetings hebt enzo is het een heule lange dag![]()
Samen strompelen we de dag doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook niet.. weet hoe je je voelt..
* espresso zet in emmer, heul heul sterk *
Voelt echt alsof iemand voor de lol met een baksteen op m'n hoofd zit te timmerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Samen strompelen we de dag door
Die emmer is zo leeg
Nog meer emmers? Dan zit ik weken op de plee denkquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Voelt echt alsof iemand voor de lol met een baksteen op m'n hoofd zit te timmeren![]()
Ik kan nog veel meer emmers zetten hoor!
Mooi..heb ik toch nog wat bereikt vandaagquote:
bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi..heb ik toch nog wat bereikt vandaag
Je moet vaker niet slapen, maakt je een heel sociaal persoonquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog meer emmers? Dan zit ik weken op de plee denk
* Sgele gooit een pakje Advil richting drakenvlieg
400mg... neem er 2 van en het gedreun is weg
Sociaal?? kut..ik val uit m'n rol hierquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je moet vaker niet slapen, maakt je een heel sociaal persoon![]()
Dank je wel
Dat bedoel ik..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sociaal?? kut..ik val uit m'n rol hier
Jullie zijn aardiger voor me dan mijn collega's, jullie halen tenminste koffie!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie zijn aardiger voor me dan mijn collega's, jullie halen tenminste koffie!
Ik ben hier al een half uur, en heb nog geen koffie gezien..
Zeker wel!quote:
Niet eenschquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef tripack het volgende:
[..]
maar droxz... jij kan het zelf toch wel omzeilen
Niet doen!quote:Word er bang van
Jij hebt in ieder geval nog geslapenquote:Zeker wel!
Was ook wel ff nodig, die 'nachtrust' van dinsdag 05:00 tot dinsdag 08:00 was ook niet echt de moeite, moest ff wat slaap inhalen hoor
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel lief voor me
Maar eh, waar bleef die koffie nou?
ja jij kwam me aflossen toch ?quote:
Komt goed!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
Niet doen!![]()
Jij hebt in ieder geval nog geslapen
Sgele en ik allebei nietquote:
Uh, ja, zoiets...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij kwam me aflossen toch ?
Graag gedaan!quote:
Uh, Sgele en jij hebben allebei niet geslapen, en waarmee zijn jullie nu precies besmet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Sgele en ik allebei niet
Het is besmettelijk
Niet echt nee..quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, Sgele en jij hebben allebei niet geslapen, en waarmee zijn jullie nu precies besmet?
Maar...ze was toch je moeder?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, Sgele en jij hebben allebei niet geslapen, en waarmee zijn jullie nu precies besmet?
quote:
niets daarvan, ik heb ook de vroege dienstquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, ja, zoiets...
Hoewel, ik heb m'n collega van de vroege dienst net naar huis gestuurd, dus ja, er kan er maar één naar huis natuurlijk!
Blijf nog maar ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Nou zeg, doe eens even lief!quote:
1+1 = ?quote:
quote:
Zo makkelijk kom je er niet van afquote:
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af
ja dat weet ik allemaal niet hoorquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dus..
Ik ga eens even in m'n tuin liggen en filmpje kijken
Fijne middag enzo!![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dus..
Ik ga eens even in m'n tuin liggen en filmpje kijken
Fijne middag enzo!![]()
81?quote:
quote:
whehehehe het zal eens niet zo wezen:Pquote:
the bastard!! netwerk berichten versturen met het bericht dat er geen internet meer is totdat het welpje terug is!!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:04 schreef tripack het volgende:
[..]
the bastard!! netwerk berichten versturen met het bericht dat er geen internet meer is totdat het welpje terug is!!
en hebben ze em terug gebracht?quote:
Waarschijnlijk heeft 1 van de schoonmaaksters 'm weggeflikkert vanmorgenquote:
wat een trut.... zeker een italiaanse of turkquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft 1 van de schoonmaaksters 'm weggeflikkert vanmorgen
jaloers isquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
zooooooo.... nog 15 minuten, en ik ben pleite!
Als ik thuis ben moet ik eerst nog even een pc fixen waar ik geen zin in heb... ruilen?quote:
wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik thuis ben moet ik eerst nog even een pc fixen waar ik geen zin in heb... ruilen?
Oude P3 met win2k... win2k is op zijn bek gegaan en moet er opnieuw opquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan?
miss kan ik het zelf fixxen
alleen dat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oude P3 met win2k... win2k is op zijn bek gegaan en moet er opnieuw op
Nog 5 minuten dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
zooooooo.... nog 15 minuten, en ik ben pleite!
Fijne avond!quote:
de mazzel Droxzquote:
nou ik blijf gewoon tot 5 uurquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
He, gaat iedereen nú al naar huis?
Mogguh dracu!
Alles is oke!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
hey smokez! alles oke= Hoe gaat get met leren=
maar jij bent ook niet begonnen om kwart over 8quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, ik ga hier niet eerder dan 22:30 weg
Nope, ik kwam dan ook pas om 12:30 m'n bed uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet begonnen om kwart over 8
hmmm dat zou ik wel willenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, ik kwam dan ook pas om 12:30 m'n bed uit
Nou, morgen heb je weer een nieuwe kansquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm dat zou ik wel willenecht lekker uitslapen
Thee!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, morgen heb je weer een nieuwe kans![]()
Ik ben vandaag wel into tropische vruchten denk ik..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit
[ afbeelding ]
* Sm0keZ gooit een kopje, wat kokend water en een paar tropische vruchten richting DVquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel into tropische vruchten denk ik..
Doe het zelf - thee, heerlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een kopje, wat kokend water en een paar tropische vruchten richting DV
Ik vind het al erg om m'n eigen voicemail te horenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef Leanne het volgende:
* Leanne heeft een voicerecorder gekocht
best grappig, zo'n ding
gek altijd om je eigen stem terug te horen
Wel thuis kerelquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en aar huis![]()
fijne avond allemaal
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en aar huis![]()
fijne avond allemaal
Tsjechië-Portugalquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Toen was t weer stil
Vanavond maar ff voetbal kijken op m'n werk, ben benieuwd wie er spelen
Oh, die begint om 18:00 al!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tsjechië-Portugal![]()
Zwitserland-Turkije
Jaquote:
Lastig... Al m'n collega's zijn al naar huis dus ik kan vanaf 18:00 m'n plek niet verlaten.quote:
Kan ook geen kwaad.. Is niet zo dat oranje hoeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lastig... Al m'n collega's zijn al naar huis dus ik kan vanaf 18:00 m'n plek niet verlaten.
En dan moet ik ook nog eten voor t begint
Naja, dan ga ik wel een half uurtje later kijken
Da's waarquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan ook geen kwaad.. Is niet zo dat oranje hoeft
Trouwens, daar mis ik ook de eerste helft van vrijdag![]()
Vrijdagavond koopavond is not done
Da's toch zo'n turkse pizza?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ondertussen ga ik beginnen met m'n turkse durum (dat breekt zo lekker de week op woensdag)
Start dat ding net op, bios even gerest... normaal gestart ipv veilige modus... en boot gewoonquote:
Is kip met appel en paprika en dan in van die kleine pannenkoekflapjesdingetjes met yoghurtsaus..quote:
Geen bier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Ik heb afgelopen maandag ook helemaal niets van oranje kunnen zien... Na het eten was ik nogal moe, en moest nog veeel te veel leren, dus besloot ik even te gaan slapen. Ja, leuk, wordt je vervolgens weer wakker om 11 uur!
Vrijdag kan ik het wel allemaal zien! Helaas hier op m'n werk, dus géén gezelligheid en ook geen bier
Gelukkig ging het tegen Italië zo goed dat het steeds weer werd herhaald, dus heb je uiteindelijk ook niks gemistquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Ik heb afgelopen maandag ook helemaal niets van oranje kunnen zien... Na het eten was ik nogal moe, en moest nog veeel te veel leren, dus besloot ik even te gaan slapen. Ja, leuk, wordt je vervolgens weer wakker om 11 uur!
Vrijdag kan ik het wel allemaal zien! Helaas hier op m'n werk, dus géén gezelligheid en ook geen bier
Uh... volgens mij moet je dat echt gewoon zien en ruiken... want het klinkt nogal frappant!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is kip met appel en paprika en dan in van die kleine pannenkoekflapjesdingetjes met yoghurtsaus..
Klinkt en ruikt tot nu toe best lekker!
Daar is het dan ook turks voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... volgens mij moet je dat echt gewoon zien en ruiken... want het klinkt nogal frappant!
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is kip met appel en paprika en dan in van die kleine pannenkoekflapjesdingetjes met yoghurtsaus..
Klinkt en ruikt tot nu toe best lekker!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen bier?
Net als bij ons toen in de avond dienst man, gewoon zuipen en smoken
Weeg jij 180 kilo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, ik vind t nogal raar om in je eentje te gaan zitten zuipen eigenlijk... Er is hier wel bier hoor, maar ik moet ook nog weer terug naar huis rijden met de motor.
En 145pk (op 180kg) + alcohol = niet verstandig
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, je moeder m'n motor weegt 180kg..
Ik ben maar 89.6
2.03m?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei de weegschaal gisterochtend iig
(Ben 2.03m hoor, dus zo zwaar is dat dan niet)
Ach een biertje... alleen als je nog op je moeder brommert moetquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, ik vind t nogal raar om in je eentje te gaan zitten zuipen eigenlijk... Er is hier wel bier hoor, maar ik moet ook nog weer terug naar huis rijden met de motor.
En 145pk (op 180kg) + alcohol = niet verstandig
Eetze Tinus!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweettoch
Maar ik ben ff eten, tot straks
Jeweetzellufquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweettoch
Maar ik ben ff eten, tot straks
Oja, da's waar ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:10 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD KUT PORTUGAL!
Oeh, werkt ie ook op smartphones?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:12 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan zelfs online kijken hehhttp://ek2008.nos.nl/live
Een avond diertjuh!quote:
DUDE!quote:
Niet specifiek, ik kan altijd heel slap ouwehoeren door gewoon het eerste te zeggen wat in me opkomtquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!
Ik lees/hoor je actie nu pas van vorige week van radio 1!
Leuke stad had je weer uitgekozen, moest je weer aan me denken ofzo ?!![]()
Je kan altijd goed slap ouwerhoeren hoor... meesterlijk gedaan hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet specifiek, ik kan altijd heel slap ouwehoeren door gewoon het eerste te zeggen wat in me opkomt
Whehe thnxquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan altijd goed slap ouwerhoeren hoor... meesterlijk gedaan hoor
Daar zag ik het toenstraks pas aan! Precies in de week dat ik natuurlijk weer op vakantie was...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe thnx
Check dat artikel dan (die speciaal aan mij is gewijd) op de FP die in m'n sig staat, ruim 22k bekeken ook
Neehoor, slechts een kratje bierquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zag ik het toenstraks pas aan! Precies in de week dat ik natuurlijk weer op vakantie was...
Je had zeker weer gebruikt gemaakt van de NL groente?
Dat valt dan wel weer mee moet ik zeggen! Je klonk redelijk nuchter hoorquote:
Ook dat is heel simpel, gewoon zacht praten, dan hoor je niet dat iemand bezopen isquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee moet ik zeggen! Je klonk redelijk nuchter hoor
Dat is verrekte moeilijk uitleggen aan iemand die daar niet van op de hoogte is hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb me ouders net moeten uitleggen wat "rickrollen" was
Hooi en stroquote:
Voor deze keer danquote:
Dus heb ik jou op de radio maar een stukje laten luisteren, ik vond het toch echt een stuk grappiger dan mijn oudersquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is verrekte moeilijk uitleggen aan iemand die daar niet van op de hoogte is hoor..
Ok, uitleggen is niet zo moeilijk, maar om ook uit te leggen wat er grappig aan is...
Ik ken wel leenrolledquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus heb ik jou op de radio maar een stukje laten luisteren, ik vond het toch echt een stuk grappiger dan mijn ouders
M'n pa kon er wel om lachen (maar die vind dingen al snel grappig), m'n moeder (ja je leest het goed) vond het wel erg knap dat ik zo serieus kon blijven, m'n lach kon inhouden etc., maar dat was het dan ook welquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus heb ik jou op de radio maar een stukje laten luisteren, ik vond het toch echt een stuk grappiger dan mijn ouders
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik ruik vuur hier... helemaal als een gek me pc checken...
staat er 30 meter verderop een hooibaal in de henshele straat staat blauw, brandweer....
uhquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
* Ziet helemaal voor zich hoe jij in paniek je pc checkt en snuffelt en dan opgelucht uit het raam kijkt *
Had je misschien mee kunnen beginnen: uit het raam kijken
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh![]()
Vorig jaar:
Droxz zet nieuwe pc inelkaar, gelijk overclocken enzo (opvoeren zeg maar...)... zet hem aan.. gelijk brand lucht!
Ik alles weer uitelkaar halen enzo... zit me broertje met de BBQ te spelen![]()
Had ik eigenlijk van moeten leren![]()
p.s wat denkt hier iedereen wel niet van me
Whaha hoe bedenkt ie het!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh![]()
Vorig jaar:
Droxz zet nieuwe pc inelkaar, gelijk overclocken enzo (opvoeren zeg maar...)... zet hem aan.. gelijk brand lucht!
Ik alles weer uitelkaar halen enzo... zit me broertje met de BBQ te spelen![]()
Had ik eigenlijk van moeten leren![]()
p.s wat denkt hier iedereen wel niet van me
Ventilator hoger zetten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
En, heb je er nu wat van geleerd?
Ik ben trouwens tv kijken, later!![]()
zwaard.png?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tinus ik ben zwaar noob in Maya, maar je ziet wel wat dit zijn toch?
Moet er nog extreem veel aanpassingen in maken hoor, maar ik zit even lekker te klooien...quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
zwaard.png?
Maar was ook wel duidelijk zonder de titel hoor
Kon hem wel openen, maar dat zwaard.png in de link geeft natuurlijk al meteen prijs wat er op het plaatje staatquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet er nog extreem veel aanpassingen in maken hoor, maar ik zit even lekker te klooien...
Maya is best moeilijk moet ik toegeven![]()
(p.s kan je hem niet openen dan?)
Lekker, biertje graagquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:23 schreef Leanne het volgende:
alles goed met de heren/dames hier?
wat drinken, anyone?
* Leanne biedt aan drankjes te halen
Ik zit lekker aan "Het kanon" van Grolschquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:23 schreef Leanne het volgende:
alles goed met de heren/dames hier?
wat drinken, anyone?
* Leanne biedt aan drankjes te halen
quote:
Ken dat probleem ergens van, ik probeer al de hele avond wat te maken maar dat lukt niet.quote:
Nope... gisteren nog wat pinda's gegeten, die vielen niet echt goed zeg maar...quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog last van "het kanon" ?
Gisteren ging dat al vanzelf zeg maar hahahahquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ah das behoorlijk kut dan man!
misschien beter om ff je vinger in je strot de duwen, dna ben je er wel vanaf! (dat is mijn methode dan! )
ah das minder dan ja. nou ff wat te eten halen bij de ikea dan maar ? voel je je gelijk wat beter door.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren ging dat al vanzelf zeg maar hahahah
Zit hier nu brak, 3,5 uur geslapen en een lege maag![]()
p.s
07. 137 draculettetje
15. 109 DrakenVlieg
23. 100 Sm0keZ
69. 058 WhiteLightning
71. 057 Dr.Droxz
mogge sgele!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Sodeju weer maar 2 uur geslapen vannachtIk geef het op..
Ik ga straks inderdaad wel even wat halen, maar ik helaas voorlopig niet van mijn plek.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das minder dan ja. nou ff wat te eten halen bij de ikea dan maar ? voel je je gelijk wat beter door.
en gvd sta ik nog boven jouw met de stats
Nee absoluut niet..ik ben doodmoe wanneer ik m'n bed in ga..maar na een uur ofzo slapen ben ik klaarwakkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge sgele!
je zit toch niet te piekeren snachts heh ?
Hoezo slaap je zo slecht dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Sodeju weer maar 2 uur geslapen vannachtIk geef het op..
What's the fucking use? Alsof dat lomp stuk mens ook maar een kans heeft met zo'n examenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga straks inderdaad wel even wat halen, maar ik helaas voorlopig niet van mijn plek.
Kut collega heeft besloten examen te doen... en zijn vervanger komt pas rond half 11
das kut ja dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga straks inderdaad wel even wat halen, maar ik helaas voorlopig niet van mijn plek.
Kut collega heeft besloten examen te doen... en zijn vervanger komt pas rond half 11
Als ik dat zou weten ...quote:
Ik heb ook geen brood bij...zal zo eens naar m'n baas lopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut ja dan!
nou ik had geen zin om mn brood te smeren vandaag, dus ik neem maar ene halve snipperdag![]()
althans als die mogoliede collega van mij op komt dagen!
nou dan zou ik maar s naar de dokter gaan man, receptje halen voor slaaptabletten ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee absoluut niet..ik ben doodmoe wanneer ik m'n bed in ga..maar na een uur ofzo slapen ben ik klaarwakker
net of je baas beslist of het "legitiem" is of jij vrij mag nemen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb ook geen brood bij...zal zo eens naar m'n baas lopenKijken of het lukt
"mag ik een halve dag vrij?"
Baas: "hoezo?"
"omdat ik geen brood bij heb"
Hij gaat het wel halen hoor, gaat hij weer doen alsof hij meer weet dan ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
What's the fucking use? Alsof dat lomp stuk mens ook maar een kans heeft met zo'n examen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Kan ik niet maken vandaag... ik heb zitten zeuren dat hij niet weg kan, en mij alleen kan achterlaten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut ja dan!
nou ik had geen zin om mn brood te smeren vandaag, dus ik neem maar ene halve snipperdag![]()
althans als die mogoliede collega van mij op komt dagen!
Ja da's dan ook weer zo, maar ik ben niet in de positie om op dezelfde ochtend zomaar een middag vrij te kunnen nemen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of je baas beslist of het "legitiem" is of jij vrij mag nemen!
het zijn jouw uren hoor!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij gaat het wel halen hoor, gaat hij weer doen alsof hij meer weet dan ik
je laat hem wel trakteren als hij het haalt toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Gevalletje PwnedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ben niet zo van de "groenten" zeg maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan zou ik maar s naar de dokter gaan man, receptje halen voor slaaptabletten ofzo.
of anders gewoon naar "de groenteboer"
dan zou ik maar even langs de dokter gaan man, voordat je er zo uitziet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben niet zo van de "groenten" zeg maar
muhahahah!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
OMG
Nieuw-Zeelanders carpoolen met opblaaspop
Natuurlijk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je laat hem wel trakteren als hij het haalt toch ?
haha, nou zo te horen groei jij helemaal dicht danquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ook al hij weer eens te laat is enzo
LOL, leuk pak voor carnavalquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik maar even langs de dokter gaan man, voordat je er zo uitziet!
[ afbeelding ]
klopt! gister meneer zaagmans gemist!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:51 schreef TommyGun het volgende:
Gaap.
2 volle dagen nog en dan weer weekend...
das wel erg zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Zelfmoorden door EK
In Roemenië hebben de afgelopen dagen zeker twee vrouwen en twee mannen geprobeerd zelfmoord te plegen in verband met het Europees kampioenschap voetbal. Dat zei een arts van een plaatselijk ziekenhuis vandaag.
De twee vrouwen, 27 en 51 jaar oud, waren wanhopig omdat hun echtgenoten de televisie hadden ingepikt om het EK te zien. De dames moesten bier en sigaretten kopen, terwijl ze niet naar hun favoriete soapserie konden kijken. Twee mannen van 26 en 59 jaar probeerden juist de hand aan zichzelf te slaan omdat ze het EK niet mochten zien.
Ja niet normaal, daar leeft het heel erg. M'n Roemeense collega's (hier in Boxtel EN in Boekarest) zijn geweldig fanatiek! Ik had bijna volgende week in Roemenie gezeten...dan had het wel lachen geweest...ik als enige Nederlander tussen al die Roemenen voetballen kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Zelfmoorden door EK
In Roemenië hebben de afgelopen dagen zeker twee vrouwen en twee mannen geprobeerd zelfmoord te plegen in verband met het Europees kampioenschap voetbal. Dat zei een arts van een plaatselijk ziekenhuis vandaag.
De twee vrouwen, 27 en 51 jaar oud, waren wanhopig omdat hun echtgenoten de televisie hadden ingepikt om het EK te zien. De dames moesten bier en sigaretten kopen, terwijl ze niet naar hun favoriete soapserie konden kijken. Twee mannen van 26 en 59 jaar probeerden juist de hand aan zichzelf te slaan omdat ze het EK niet mochten zien.
Gister en eergisteren halve dagenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt! gister meneer zaagmans gemist!
Huisvrouwen tijdenquote:
ik ben vandaag ook huisvrouw! alleen ga ik geen soaps kijkenquote:
Uitzonderingen daargelatenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |