niets daarvan, ik heb ook de vroege dienstquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, ja, zoiets...
Hoewel, ik heb m'n collega van de vroege dienst net naar huis gestuurd, dus ja, er kan er maar één naar huis natuurlijk!
Blijf nog maar ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Nou zeg, doe eens even lief!quote:
1+1 = ?quote:
quote:
Zo makkelijk kom je er niet van afquote:
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af
ja dat weet ik allemaal niet hoorquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dus..
Ik ga eens even in m'n tuin liggen en filmpje kijken
Fijne middag enzo!![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dus..
Ik ga eens even in m'n tuin liggen en filmpje kijken
Fijne middag enzo!![]()
81?quote:
quote:
whehehehe het zal eens niet zo wezen:Pquote:
the bastard!! netwerk berichten versturen met het bericht dat er geen internet meer is totdat het welpje terug is!!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:04 schreef tripack het volgende:
[..]
the bastard!! netwerk berichten versturen met het bericht dat er geen internet meer is totdat het welpje terug is!!
en hebben ze em terug gebracht?quote:
Waarschijnlijk heeft 1 van de schoonmaaksters 'm weggeflikkert vanmorgenquote:
wat een trut.... zeker een italiaanse of turkquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft 1 van de schoonmaaksters 'm weggeflikkert vanmorgen
jaloers isquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
zooooooo.... nog 15 minuten, en ik ben pleite!
Als ik thuis ben moet ik eerst nog even een pc fixen waar ik geen zin in heb... ruilen?quote:
wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik thuis ben moet ik eerst nog even een pc fixen waar ik geen zin in heb... ruilen?
Oude P3 met win2k... win2k is op zijn bek gegaan en moet er opnieuw opquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan?
miss kan ik het zelf fixxen
alleen dat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oude P3 met win2k... win2k is op zijn bek gegaan en moet er opnieuw op
Nog 5 minuten dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
zooooooo.... nog 15 minuten, en ik ben pleite!
Fijne avond!quote:
de mazzel Droxzquote:
nou ik blijf gewoon tot 5 uurquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
He, gaat iedereen nú al naar huis?
Mogguh dracu!
Alles is oke!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
hey smokez! alles oke= Hoe gaat get met leren=
maar jij bent ook niet begonnen om kwart over 8quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, ik ga hier niet eerder dan 22:30 weg
Nope, ik kwam dan ook pas om 12:30 m'n bed uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet begonnen om kwart over 8
hmmm dat zou ik wel willenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, ik kwam dan ook pas om 12:30 m'n bed uit
Nou, morgen heb je weer een nieuwe kansquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm dat zou ik wel willenecht lekker uitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |