Nope... gisteren nog wat pinda's gegeten, die vielen niet echt goed zeg maar...quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je nog last van "het kanon" ?
Gisteren ging dat al vanzelf zeg maar hahahahquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ah das behoorlijk kut dan man!
misschien beter om ff je vinger in je strot de duwen, dna ben je er wel vanaf! (dat is mijn methode dan! )
ah das minder dan ja. nou ff wat te eten halen bij de ikea dan maar ? voel je je gelijk wat beter door.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren ging dat al vanzelf zeg maar hahahah
Zit hier nu brak, 3,5 uur geslapen en een lege maag![]()
p.s
07. 137 draculettetje
15. 109 DrakenVlieg
23. 100 Sm0keZ
69. 058 WhiteLightning
71. 057 Dr.Droxz
mogge sgele!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Sodeju weer maar 2 uur geslapen vannachtIk geef het op..
Ik ga straks inderdaad wel even wat halen, maar ik helaas voorlopig niet van mijn plek.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das minder dan ja. nou ff wat te eten halen bij de ikea dan maar ? voel je je gelijk wat beter door.
en gvd sta ik nog boven jouw met de stats
Nee absoluut niet..ik ben doodmoe wanneer ik m'n bed in ga..maar na een uur ofzo slapen ben ik klaarwakkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge sgele!
je zit toch niet te piekeren snachts heh ?
Hoezo slaap je zo slecht dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Sodeju weer maar 2 uur geslapen vannachtIk geef het op..
What's the fucking use? Alsof dat lomp stuk mens ook maar een kans heeft met zo'n examenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga straks inderdaad wel even wat halen, maar ik helaas voorlopig niet van mijn plek.
Kut collega heeft besloten examen te doen... en zijn vervanger komt pas rond half 11
das kut ja dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga straks inderdaad wel even wat halen, maar ik helaas voorlopig niet van mijn plek.
Kut collega heeft besloten examen te doen... en zijn vervanger komt pas rond half 11
Als ik dat zou weten ...quote:
Ik heb ook geen brood bij...zal zo eens naar m'n baas lopenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut ja dan!
nou ik had geen zin om mn brood te smeren vandaag, dus ik neem maar ene halve snipperdag![]()
althans als die mogoliede collega van mij op komt dagen!
nou dan zou ik maar s naar de dokter gaan man, receptje halen voor slaaptabletten ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee absoluut niet..ik ben doodmoe wanneer ik m'n bed in ga..maar na een uur ofzo slapen ben ik klaarwakker
net of je baas beslist of het "legitiem" is of jij vrij mag nemen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb ook geen brood bij...zal zo eens naar m'n baas lopenKijken of het lukt
"mag ik een halve dag vrij?"
Baas: "hoezo?"
"omdat ik geen brood bij heb"
Hij gaat het wel halen hoor, gaat hij weer doen alsof hij meer weet dan ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
What's the fucking use? Alsof dat lomp stuk mens ook maar een kans heeft met zo'n examen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Kan ik niet maken vandaag... ik heb zitten zeuren dat hij niet weg kan, en mij alleen kan achterlaten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut ja dan!
nou ik had geen zin om mn brood te smeren vandaag, dus ik neem maar ene halve snipperdag![]()
althans als die mogoliede collega van mij op komt dagen!
Ja da's dan ook weer zo, maar ik ben niet in de positie om op dezelfde ochtend zomaar een middag vrij te kunnen nemen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of je baas beslist of het "legitiem" is of jij vrij mag nemen!
het zijn jouw uren hoor!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij gaat het wel halen hoor, gaat hij weer doen alsof hij meer weet dan ik
je laat hem wel trakteren als hij het haalt toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Gevalletje PwnedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ben niet zo van de "groenten" zeg maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan zou ik maar s naar de dokter gaan man, receptje halen voor slaaptabletten ofzo.
of anders gewoon naar "de groenteboer"
dan zou ik maar even langs de dokter gaan man, voordat je er zo uitziet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben niet zo van de "groenten" zeg maar
muhahahah!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
OMG
Nieuw-Zeelanders carpoolen met opblaaspop
Natuurlijk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je laat hem wel trakteren als hij het haalt toch ?
haha, nou zo te horen groei jij helemaal dicht danquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ook al hij weer eens te laat is enzo
LOL, leuk pak voor carnavalquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik maar even langs de dokter gaan man, voordat je er zo uitziet!
[ afbeelding ]
klopt! gister meneer zaagmans gemist!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:51 schreef TommyGun het volgende:
Gaap.
2 volle dagen nog en dan weer weekend...
das wel erg zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Zelfmoorden door EK
In Roemenië hebben de afgelopen dagen zeker twee vrouwen en twee mannen geprobeerd zelfmoord te plegen in verband met het Europees kampioenschap voetbal. Dat zei een arts van een plaatselijk ziekenhuis vandaag.
De twee vrouwen, 27 en 51 jaar oud, waren wanhopig omdat hun echtgenoten de televisie hadden ingepikt om het EK te zien. De dames moesten bier en sigaretten kopen, terwijl ze niet naar hun favoriete soapserie konden kijken. Twee mannen van 26 en 59 jaar probeerden juist de hand aan zichzelf te slaan omdat ze het EK niet mochten zien.
Ja niet normaal, daar leeft het heel erg. M'n Roemeense collega's (hier in Boxtel EN in Boekarest) zijn geweldig fanatiek! Ik had bijna volgende week in Roemenie gezeten...dan had het wel lachen geweest...ik als enige Nederlander tussen al die Roemenen voetballen kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Zelfmoorden door EK
In Roemenië hebben de afgelopen dagen zeker twee vrouwen en twee mannen geprobeerd zelfmoord te plegen in verband met het Europees kampioenschap voetbal. Dat zei een arts van een plaatselijk ziekenhuis vandaag.
De twee vrouwen, 27 en 51 jaar oud, waren wanhopig omdat hun echtgenoten de televisie hadden ingepikt om het EK te zien. De dames moesten bier en sigaretten kopen, terwijl ze niet naar hun favoriete soapserie konden kijken. Twee mannen van 26 en 59 jaar probeerden juist de hand aan zichzelf te slaan omdat ze het EK niet mochten zien.
Gister en eergisteren halve dagenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt! gister meneer zaagmans gemist!
Huisvrouwen tijdenquote:
ik ben vandaag ook huisvrouw! alleen ga ik geen soaps kijkenquote:
Uitzonderingen daargelatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |