Thee!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, morgen heb je weer een nieuwe kans![]()
Ik ben vandaag wel into tropische vruchten denk ik..quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoek er maar eentje uit
[ afbeelding ]
* Sm0keZ gooit een kopje, wat kokend water en een paar tropische vruchten richting DVquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel into tropische vruchten denk ik..
Doe het zelf - thee, heerlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een kopje, wat kokend water en een paar tropische vruchten richting DV
Ik vind het al erg om m'n eigen voicemail te horenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef Leanne het volgende:
* Leanne heeft een voicerecorder gekocht
best grappig, zo'n ding
gek altijd om je eigen stem terug te horen
Wel thuis kerelquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en aar huis![]()
fijne avond allemaal
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en aar huis![]()
fijne avond allemaal
Tsjechië-Portugalquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Toen was t weer stil
Vanavond maar ff voetbal kijken op m'n werk, ben benieuwd wie er spelen
Oh, die begint om 18:00 al!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tsjechië-Portugal![]()
Zwitserland-Turkije
Jaquote:
Lastig... Al m'n collega's zijn al naar huis dus ik kan vanaf 18:00 m'n plek niet verlaten.quote:
Kan ook geen kwaad.. Is niet zo dat oranje hoeftquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lastig... Al m'n collega's zijn al naar huis dus ik kan vanaf 18:00 m'n plek niet verlaten.
En dan moet ik ook nog eten voor t begint
Naja, dan ga ik wel een half uurtje later kijken
Da's waarquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan ook geen kwaad.. Is niet zo dat oranje hoeft
Trouwens, daar mis ik ook de eerste helft van vrijdag![]()
Vrijdagavond koopavond is not done
Da's toch zo'n turkse pizza?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ondertussen ga ik beginnen met m'n turkse durum (dat breekt zo lekker de week op woensdag)
Start dat ding net op, bios even gerest... normaal gestart ipv veilige modus... en boot gewoonquote:
Is kip met appel en paprika en dan in van die kleine pannenkoekflapjesdingetjes met yoghurtsaus..quote:
Geen bier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Ik heb afgelopen maandag ook helemaal niets van oranje kunnen zien... Na het eten was ik nogal moe, en moest nog veeel te veel leren, dus besloot ik even te gaan slapen. Ja, leuk, wordt je vervolgens weer wakker om 11 uur!
Vrijdag kan ik het wel allemaal zien! Helaas hier op m'n werk, dus géén gezelligheid en ook geen bier
Gelukkig ging het tegen Italië zo goed dat het steeds weer werd herhaald, dus heb je uiteindelijk ook niks gemistquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar
Ik heb afgelopen maandag ook helemaal niets van oranje kunnen zien... Na het eten was ik nogal moe, en moest nog veeel te veel leren, dus besloot ik even te gaan slapen. Ja, leuk, wordt je vervolgens weer wakker om 11 uur!
Vrijdag kan ik het wel allemaal zien! Helaas hier op m'n werk, dus géén gezelligheid en ook geen bier
Uh... volgens mij moet je dat echt gewoon zien en ruiken... want het klinkt nogal frappant!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is kip met appel en paprika en dan in van die kleine pannenkoekflapjesdingetjes met yoghurtsaus..
Klinkt en ruikt tot nu toe best lekker!
Daar is het dan ook turks voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... volgens mij moet je dat echt gewoon zien en ruiken... want het klinkt nogal frappant!
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is kip met appel en paprika en dan in van die kleine pannenkoekflapjesdingetjes met yoghurtsaus..
Klinkt en ruikt tot nu toe best lekker!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen bier?
Net als bij ons toen in de avond dienst man, gewoon zuipen en smoken
Weeg jij 180 kilo?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, ik vind t nogal raar om in je eentje te gaan zitten zuipen eigenlijk... Er is hier wel bier hoor, maar ik moet ook nog weer terug naar huis rijden met de motor.
En 145pk (op 180kg) + alcohol = niet verstandig
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, je moeder m'n motor weegt 180kg..
Ik ben maar 89.6
2.03m?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei de weegschaal gisterochtend iig
(Ben 2.03m hoor, dus zo zwaar is dat dan niet)
Ach een biertje... alleen als je nog op je moeder brommert moetquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, ik vind t nogal raar om in je eentje te gaan zitten zuipen eigenlijk... Er is hier wel bier hoor, maar ik moet ook nog weer terug naar huis rijden met de motor.
En 145pk (op 180kg) + alcohol = niet verstandig
Eetze Tinus!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweettoch
Maar ik ben ff eten, tot straks
Jeweetzellufquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweettoch
Maar ik ben ff eten, tot straks
Oja, da's waar ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:10 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD KUT PORTUGAL!
Oeh, werkt ie ook op smartphones?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:12 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan zelfs online kijken hehhttp://ek2008.nos.nl/live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |