Hoorde al dat je ook kut hebt geslapen vannacht?quote:
nu heb ik helemaal geen zin meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
Geen zin meer
koffieee!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Volgens mij is er ook geen zin om te posten vandaag![]()
![]()
Koffie/thee iemand?
Praat ik zo hard?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoorde al dat je ook kut hebt geslapen vannacht?
Doe maar een emmer van je sterkste espressoquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
Volgens mij is er ook geen zin om te posten vandaag![]()
![]()
Koffie/thee iemand?
Ik ook niet.. weet hoe je je voelt..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Praat ik zo hard?
Maar klopt, bijna niet eigenlijk, en als je dan de hele dag meetings hebt enzo is het een heule lange dag![]()
Samen strompelen we de dag doorquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ook niet.. weet hoe je je voelt..
* espresso zet in emmer, heul heul sterk *
Voelt echt alsof iemand voor de lol met een baksteen op m'n hoofd zit te timmerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Samen strompelen we de dag door
Die emmer is zo leeg
Nog meer emmers? Dan zit ik weken op de plee denkquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Voelt echt alsof iemand voor de lol met een baksteen op m'n hoofd zit te timmeren![]()
Ik kan nog veel meer emmers zetten hoor!
Mooi..heb ik toch nog wat bereikt vandaagquote:
bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi..heb ik toch nog wat bereikt vandaag
Je moet vaker niet slapen, maakt je een heel sociaal persoonquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog meer emmers? Dan zit ik weken op de plee denk
* Sgele gooit een pakje Advil richting drakenvlieg
400mg... neem er 2 van en het gedreun is weg
Sociaal?? kut..ik val uit m'n rol hierquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je moet vaker niet slapen, maakt je een heel sociaal persoon![]()
Dank je wel
Dat bedoel ik..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sociaal?? kut..ik val uit m'n rol hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |