jij durft, boefjequote:Op maandag 9 juni 2008 15:32 schreef LasTeR het volgende:
Dan post ik hier ook even, zodat dit sneller op tyft!
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
Echt niet, deze komt ook wel vol binnen een week, huillie!
Absoluut niet. Gert is mijn leider!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], heb jij meer invloed dan Gert, w00000t
.
Uh uhquote:Op maandag 9 juni 2008 15:37 schreef LasTeR het volgende:
Nog een hele fucking week?
u riep?quote:
Ja, vandaar dat ik ff informeerdequote:
Klep dicht!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ff informeerde.
Oppergodinquote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], heb jij meer invloed dan Gert, w00000t
.
Niet dit! Was het maar zo'n feest. Ik mag met me puber dochter mee naar ditte!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef petraa het volgende:
Enne Lobas!! Morgen worden de krassen weggespoten!
Neej das hopeloos! Die zijn al te ver ingekrast!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter, kan dat bij de borderliners alhier ook?
Hij blijft laden en laden en laden en laden, maar nu zie ik dat het Tokio hotel is. Doet ergens een belletje rinkelen, maar volgens mij ben ik niet de doelgroep.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef petraa het volgende:
Niet dit! Was het maar zo'n feest. Ik mag met me puber dochter mee naar ditte!
http://www.musicfrom.nl/m(...)-in-goffertpark.html
Laten ze dan maar opkrassenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej das hopeloos! Die zijn al te ver ingekrast!
Ik ook niet!! Maar Nijmegen is te ver om haar alleen met een vriendinnetje te laten gaan enne ze vallen bij bosjes flauw bij die gasten dusse ben liever maar dichtbij! Achteraan op het veld wel te verstaan!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij blijft laden en laden en laden en laden, maar nu zie ik dat het Tokio hotel is. Doet ergens een belletje rinkelen, maar volgens mij ben ik niet de doelgroep.
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:59 schreef Copycat het volgende:
Dat nr ken ik dan weer wel. Daar is dan ook alles mee gezegd.
Niet mijn kopje thee.
Dat hebben ze gedaan op MIJN nieuwe auto van 4 weken oud! Nou ik heb niks gewonnen!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.
Joh, kid mag nog niet eens op een brommer rijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan op MIJN nieuwe auto van 4 weken oud! Nou ik heb niks gewonnen!
Ja dan ben je eindelijk verlost van al die COS hoeren!!!quote:
Heb ik verder niet zo'n last van hoor, misselijke streken in FB ben ik niet zo'n fan van.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef petraa het volgende:
Ja dan ben je eindelijk verlost van al die COS hoeren!!!
Oh daar kom ik nooit!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik verder niet zo'n last van hoor, misselijke streken in FB ben ik niet zo'n fan van.
Kan ook niet meer, het politiebureau is gesloten en we moeten het de wandelende wijkagenten doen.quote:
Pfffffffffff net op tijd thuis......ook iedereen veel plezier gewenstquote:
Daar ga ik ook voor!quote:
En jij mag ook nog juichen want je woont nog bij ons.quote:
Oh maar ik heb ook heel erg hard gejuigdquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij mag ook nog juichen want je woont nog bij ons.
Iedereen vroeg aan tafel wat er was, ik was nogal stil en zat maar op de klok te kijken en dat toetje kwam maar niet door....quote:
Diarree ook enzo?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen vroeg aan tafel wat er was, ik was nogal stil en zat maar op de klok te kijken en dat toetje kwam maar niet door....![]()
Met 160 naar huis, keurig op tijd........ mèn wat genieten dit![]()
![]()
![]()
genieten met HOOFDLETTERS Cc...quote:Op maandag 9 juni 2008 22:30 schreef Copycat het volgende:
Het gaat goed, geloof ik?
Hier steken ze vuurwerk af in achtertuinen.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ben heel blij voor jullie! En voor Oranje. En voor AH.
Alleen die hufters met die door merg en been gaande kuttoeter hier in de straat mogen wat mij betreft nu spontane handreuma krijgen.
En ik ben blij dat ik niet mee heb gedaan met de poule.
Ik nog steeds niet......vind Roemenië een heel goede counterploeg, ze moeten winnen vrijdag...quote:
Hier ook vuurwerk, zelfs na elke doelpunt, maar goed daar is Enschede sowieso wel scheutig meequote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier steken ze vuurwerk af in achtertuinen.![]()
Geweldig resultaat!![]()
Well hebben de Italianen drie, vier héle grote kansen gehad en werden we in het zadel geholpen door een buitenspelgoal. Maar al met al: het zag er GOED uit.![]()
Dat wordt lekker relaxt kijken vrijdag.
Das beleid toch? Stadsvernieuwingsprojecten........quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier ook vuurwerk, zelfs na elke doelpunt, maar goed daar is Enschede sowieso wel scheutig mee
Dan zijn ze door, maar een gelijkspel is niet meteen dodelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet......vind Roemenië een heel goede counterploeg, ze moeten winnen vrijdag...
Hahaha, ja jullie winnen dik wat dat betreft.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier ook vuurwerk, zelfs na elke doelpunt, maar goed daar is Enschede sowieso wel scheutig mee
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier in R'dam net ook, fantastisch.
Kampioene ole oleeeeeeee, het was gewoon een fantastische wedstrijd, hoe 't EK verder ook gaat verlopen
.
Dat maakte 't juist zo gaaf, die ontlading bij de 3-0quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was prachtig al was de tweede helft af en toe beetje billenknijpen...
Maar gelukkig was daar linksback Gio.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was prachtig al was de tweede helft af en toe beetje billenknijpen...
Geweldig.....allemaal trouwens...eindelijk eens een team waarin ze allemaal voor elkaar gingen....hard werken wordt beloond!quote:
Ja, t kan nu alleen maar tegenvallen hequote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier in R'dam net ook, fantastisch.
Kampioene ole oleeeeeeee, het was gewoon een fantastische wedstrijd, hoe 't EK verder ook gaat verlopen
.
sshht niet zo hard ben nog ff aan het werkquote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Soury, de frikandellen kunnen doorkomen.....
Arme ziel...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
sshht niet zo hard ben nog ff aan het werk
quote:
Tis hier ook een gekkehuis, allemaal oranje aangeschoten gasten. Jemig tis pas de eerste wedstrijdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Zo me kids zijn weer binnen, van de straat afgeplukt ze rende achter de auto's aan als idioten ! Maar mooi!!!!!!!! Hoewel ik totaal nie van voetbal hou!
't Zal idd wel weer doorschieten, al die vreugde....kan alleen maar een deceptie op volgen....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis hier ook een gekkehuis, allemaal oranje aangeschoten gasten. Jemig tis pas de eerste wedstrijd
Geheime voorraad..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Damn muis...lekker![]()
Maar ehm, moet jij niks
Yep weekend dus nuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitgewerkt en lekker thuis?
Ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, lekker genieten van alles dan maar......![]()
Nee hoor Truste latersquote:Op schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry muisje.....de luiken gaan hier dicht en ik ga je alleen laten......![]()
![]()
![]()
Alhoewelquote:
Weekie ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beter laat dan nooit, wanneer gaat ie dicht?
Ben ik ff blij dat ik niet meer drink, die katers hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
AlhoewelIs een beetje rustig wel, iedereen al met een flinke slok op op bed
Nee hoor, present!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
AlhoewelIs een beetje rustig wel, iedereen al met een flinke slok op op bed
Ha die Coosquote:
Die eerste opmerking negeer ik ff oh oeps de rest ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik niet meer drink, die katers hè![]()
Alleen het roken moet ik nog verslaan, dan maar op 1 juli als het rookverbod ingaat, hoop dat het lukt want zo'n lucky kan soms zó lekker smaken, maar het is wel een erg dure hobbie geworden, 4 euro voor een pakje en dan te bedenken dat de kostprijs 8 cent is...
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eerste opmerking negeer ik ff oh oeps de rest ookIk ben schuldig aan één en twee
Wat doe je hier dan Josti?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
kickje en de rest van de nacht doorkicken zodat deze in het stoffige archief kan
Ga ff ergens ander braken, we houden het hier netjes. En bezopen oranje fans zijn zowiezo tamelijk rukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
kickje en de rest van de nacht doorkicken zodat deze in het stoffige archief kan
We, dat betekent wij ook Soury. Dat is toch wel een prettige gedachte.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik voetbal ook niet, de meeste toch niet. Alhoewel ik zag wel vaak dat WE het goed hebben gedaan
Oh ja heb ik wat te vieren !!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
We, dat betekent wij ook Soury. Dat is toch wel een prettige gedachte.
Finale.. Net een potje gespeeld. En als ik net al die oranje bezopen mafkezen zag... Ohhh uhhh ach tis wel lolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ja stil hier. Die voetbalsmurfen liggen allemaal met een harde plasser te dromen van de finale.![]()
Maar hoe hard kan het leven zijn? In de eerste ronde liggen ze eruit.
Truste Coosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
Ik ga m'n laatste beetje wiet in een jonko gooien en maar even lezen.
Trusten Soury en anderen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromWij hebben wel zelf voetballers......
En?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh
Ik spreek je na de poulewedstrijden wel weer
quote:
Stom. Ook met regen enzo?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Stom. Ook met regen enzo?![]()
Ik kijk zelf wel even, ik heb hier ook internet![]()
Ja hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Kan je dan gelijk even nakijken waarom kapsters nooit doen wat je aan ze vraagt?!
Zet een papegaai op je kop. Niemand die maar een woord rept over je nieuwe coupe.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Need i say more?? Gelukkig groeit het wel weer maar het is nu zo'n tokkie aso-coupe geworden![]()
Herman!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet een papegaai op je kop. Niemand die maar een woord rept over je nieuwe coupe.
Wat is een tokkie aso-coupe?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Er moesten weer lagen in vond ik. Eerst ging ze knippen, klaar in 5 minuten en het leek net of er niets gebeurd was.
Dus ik nog een keer er moet een laag in die niet korter mag zijn dan de onderkant van m'n oor
dus.
Need i say more?? Gelukkig groeit het wel weer maar het is nu zo'n tokkie aso-coupe geworden![]()
Ik heb het net eerst maar even gewassen. al dat vet en troep er weer uit. Misschien droogt het nu wel iets schappelijker.(sprak zij hoopvol)
Magoe, twee weken afzien dus. daarna zit het weer prima.
Rachel Hazesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Herman!![]()
![]()
Heb het net toch maar even gefohned. Rachel Hazes eat your heart out![]()
En aan de achterkant mis ik niet 5 maar wel 7 cm![]()
Gelukkig groeit het wel weer aan
Nee! Hanna!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Herman!![]()
![]()
Heb het net toch maar even gefohned. Rachel Hazes eat your heart out![]()
En aan de achterkant mis ik niet 5 maar wel 7 cm![]()
Gelukkig groeit het wel weer aan
Goddank nee. en ook geen aubergine kleurig haar.quote:
Nee, niks geworden. We waren er eigenlijk wel uit qua prijs maar toen ging manlief voor een interimklus naar Zeeland en dat blijft hij doen tot eind dit jaar. Dit betekent dat ik doordeweeks alleen ben en ergens tussendoor zou ik moeten verhuizen. Daar had ik geen trek in. Nu gaan we voor Duitsland.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
En oh, Noekje is dat nog wat geworden met dat huis?
Dat was jij toch die naar een geweldig leuk huis had gekeken? Met véél grond enzo?
Ja!quote:
Heb jij het al binnen, dus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef CarOnline het volgende:
En even nadenken waar ik mn belastinggeld aan uit ga geven
Oh ja, dat is dan inderdaad lastig. Huis zag er wel geweldig uit!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niks geworden. We waren er eigenlijk wel uit qua prijs maar toen ging manlief voor een interimklus naar Zeeland en dat blijft hij doen tot eind dit jaar. Dit betekent dat ik doordeweeks alleen ben en ergens tussendoor zou ik moeten verhuizen. Daar had ik geen trek in. Nu gaan we voor Duitsland.![]()
Alleen pas over een jaar ofzo. Dan weet ik zeker dat ik genoeg grond kan krijgen om boerin te kunnen worden.
Dan gaan we vlak de grens over. Dan hoeven we ook niet zo gek veel km's verder te verhuizen eigenlijk. Ik woon dan alsnog vlak bij mijn familie en vrienden. Vond ik ook wel wat, hoor.
Ja, vrijdag al. Alleen staat het op een rekening waarvan de pas verlopen isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij het al binnen, dus?
Ik ben heel hard aan het wachten. Net als op mijn vakantiegeld en geld van een laatste klus. En ik moet nog zoveel uitgaven doen.
Bij Hardenberg de grens over. Daar wonen mijn ouders ook nog. Misschien dat zij zelfs wel meegaan, hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan inderdaad lastig. Huis zag er wel geweldig uit!
Ahh ga je echt naar Duitsland? Waar dan ongeveer?
Wat leuk!
Ja ik vind het ook een handige constructie zo.
Ja, ik woon straks idd in Duitsland, in een ander land, ja je 'emigreert' echt. Maar eigenlijk stelt het niets voor. Als ik 14 km de andere kant op was verhuisd had ik in Hengelo gewoond en had er geen haan naar gekraaid. Nu is het echt 'een grote stap', maar meer voor de buitenstaanders dan mezelf. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Zie er wel erg naar uit. Leuk, wat nieuws.
Maar je wil boerin worden? En schaatser?
Ja, dat geef je dan wel op. Daar zou ik ook moeite mee hebben hoor. Mijn ouders wonen nu ook nog gewoon in Enschede net als ik, en ik vind het gewoon prettig dat ik binnen kan vallen wanneer ik wil. We zien elkaar ook echt niet vaak, maar àls het moet, dan kan hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Hardenberg de grens over. Daar wonen mijn ouders ook nog. Misschien dat zij zelfs wel meegaan, hoor.
Nu is het niet zo dat ik enorm aan ze hang maar zij wonen nu ook op het platteland en ik kan daar altijd heen op een warme dag om onder de bomen zitten, kinderen aan het water. Barbeque aan etc. Ik hou van dat ongedwongen zomaar langs kunnen gaan wanneer ik wil en altijd aan kunnen schuiven. Dat had ik dan niet meer gehad. Had ik voor de kinderen ook erg jammer gevonden.
Het was ook écht een mooi huisje. We zijn er drie keer geweest en de laatste keer kregen al mijn twijfels de overhand, die ik toch al had. Een tour door het dorp met wel veel inteelthoofden, hielp ook niet.![]()
Als het ooit zover is dan ga ik je pm-en. Dan wil ik alles weten!
Wanneer ga jij precies?
Aw, nog steeds geen werk of weet je het gewoon nog niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, even een suicidale lijster het pand uitgezet.![]()
Komt hier zo binnenlopen. De kat zit me echt zoaan te kijken.Bedenkt zich vervolgens niet en springt er bovenop. Lijster redt het vege lijf door in het wijnrek te vliegen. Gelukkig gister net de laatste fles eruit gehaald
![]()
dus kat zit aan de ene kant van de spijlen en lijster aan de andere kant. Gelukkig ging het gauw vervelen en ging de kat weg. Wonder boven wonder ging de lijster ook in een keer de goede kant op. Voor hetzelfde had ie m'n hele huis doorgevlogen. Magoe, wat stressstrontjes opdweilen en klaar is klara.
Wie zegt dat het leven van een huisvrouw saai is?
Leuke baas!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, nog steeds geen werk of weet je het gewoon nog niet?
Die van een werkende vrouw is momenteel ook erg saai. Ga uit ellende zo de boel stofzuigen.
Baas kwam net even langs en zei dat het hier stikheet was. Hoe hield ik het vol, vroeg hij.
Huh? Geld natuurlijk. Toen kwam hij met een boekje waar auto's in staan. Schijnbaar krijg ik er ook zo één.
Huh? nr. 2.
Maar goed...
We zijn een klein detacheringsbureau die aan het groeien is en ik doe eigenlijk alles waar hij geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke baas!
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Stofzuigen met een auto onder je reet?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
We zijn een klein detacheringsbureau die aan het groeien is en ik doe eigenlijk alles waar hij geen zin in heeft.
Vorig jaar ben ik zelf gedeeltelijk gedetacheerd geweest bijvoorbeeld. Ik doe alle administratieve rompslomp, P&O, boekhouding en bemiddel af en toe. Dat is het wel.
Eigenlijk enorm saai maar vanuit de zorg komende, is dit dan weer een hemel.
Hier ga ik ook niet ontzettend oud worden maar ik weet nog niet wat ik wil, behalve boerin worden dan dus ik wacht net als Buuf op inspiratie of op een gave.
Een heel goed punt!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
gisteravond janken, dan ben je sowieso kansloos, wat een avond
het was gelukkig niet je laatstequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant doen tegen moffen die het Nederlandsch elftal af lopen te kraken vijf minuten voor de wedstrijd: risicovol.
Moffen erop wijzen dat ze met voetbal misschien wel 's winnen maar met wereldoorlogen toch zeker niet: vrij geil.
Na 90 minuten als een koning IN YOUR FACE!11!! schreeuwen tegen een veld vol moffen in italiaansche shirts: priceless...
Mehehehe, ik kan fucked up hard rennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
En post je nu vanuit je ziekenhuisbed met een rietje in je mond?
Gaat het verder wel goed met jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was echt geniaal
EINZ NU NULL!1!!!
Jaaaa!!1 Italien!!11
NEIN! DIE HOLLÄNDER!11!
![]()
Ian: AAAHHAHAHHAAHHAH!111!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik win gewoon sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[DGK SC] de aller aller allerlaatste, *snik*![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je t over hebt,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja...een soort van buurman van je hé....die belastingontduiker.....
En? Leuk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Weer terug van het clubblad bundelen
Enigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Leuk?
Ben net terug van mn huissie. De hele straat is oranje![]()
En aan die oranje vlaggetjes hangen grote duitse vlaggen.
Sport verbroedert
Haha, wat leujk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Leuk?
Ben net terug van mn huissie. De hele straat is oranje![]()
En aan die oranje vlaggetjes hangen grote duitse vlaggen.
Sport verbroedert
Net het bouwcontract er op nageslagen: blijkt dat we dat zelf moeten laten doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me inderdaad een betere volgorde, eerst plafonds spuiten, dan behangen.
En dan moet er zeker eerst ook nog bouwbehang in? Of ga je gelijk voor een kekke print?
Nee, heb geen foto.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, wat leujk.
Heb je een foto?
En dat zijn dus Nederlanders die hun nieuwe Heimat eer aan doen door ook een vkag van Duitsland op te hangen?
Zal nog wel wennen voor ze worden, zodra het prikkeldraad, de wachttoren en de honden voor jullie tuin bezorgd worden. Integrierung muss sein.![]()
Pavequote:
Gaan we weer met de ouwe koeien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Maar, bij deze, geef me even de toegang tot het afgeschermde gedeelte van Be-Sad![]()
Laat me lachen
Kap nou joh.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Maar, bij deze, geef me even de toegang tot het afgeschermde gedeelte van Be-Sad![]()
Laat me lachen
Dolf, darling, voor jou heb ik alles over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Kap nou joh.![]()
Geef het goede voorbeeld en doe gezellig. [ afbeelding ]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
mannen zijn overbodig![]()
als jezelf de hypotheek kunt betalenvrijheid
WTF hehe lijkt mij wel afgelopen seizoenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.
Ik ben bang voor een RickRoll, dus ik klik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.
lekker gesoptquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een RickRoll, dus ik klik niet![]()
Godver, wat was die wedstrijd geil
Sinds die vibrator bij de Da te verkrijgen is.. No man about my housequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds die vibrator bij de Da te verkrijgen is.. No man about my house![]()
![]()
Weekends en vrije dagen uitgezonderd
Ik stikte in een bitterbal die daarvoor 5 meter door de kamervloog ik was zeau blijquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwam ik bijna klaar, werd er weer gescored...ik heb mijn grenzen![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
WTF hehe lijkt mij wel afgelopen seizoen
Fijn dat je je nog steeds niet weet te gedragen, Godstering wat een trieste toestand zeg, in de SC wordt je verteld dat je moet nokken, en in de COS ga je heel volwassen een hele normale post van mij quoten met zo'n reactie.quote:
Bitterballen..wat zet ik daar nu graag mijn tanden inquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik stikte in een bitterbal die daarvoor 5 meter door de kamervloog ik was zeau blij
Met de vriendelijke groet van de Kut uit Grunnquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn dat je je nog steeds niet weet te gedragen, Godstering wat een trieste toestand zeg, in de SC wordt je verteld dat je moet nokken, en in de COS ga je heel volwassen een hele normale post van mij quoten met zo'n reactie.
Ik heb je ook echt zoveel aangedaan hè, mens ga toch eens normaal doen.
ken r nog wel iets leuks meequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sorry, ik geil niet op een strijkbout
En tóch doorgaan hè, ondanks een vriendelijk verzoek om hiermee te kappen. OK, laatste waarschuwing. Gedragen of wat mij betreft een hele tijd opzouten hier. Kun je lekker op besaid gaan posten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Sorry hoor, maar zo hilarisch dit, op een ander Be-Sad forum alles en iedereen voor alles uitschelden, en hier doen alsof je neus bloedt?Buikpijn van het rollenbollen.
Maar hier moet het gezellig zijn, dus ik lach jullie gezellig in je schjmoel uit
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Gert het volgende:
En tóch doorgaan hè, ondanks een vriendelijk verzoek om hiermee te kappen. OK, laatste waarschuwing. Gedragen of wat mij betreft een hele tijd opzouten hier. Kun je lekker op besaid gaan posten.
En daar meedoen met die idioten om jou aan de schandpaal te nagelen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch doorgaan hè, ondanks een vriendelijk verzoek om hiermee te kappen. OK, laatste waarschuwing. Gedragen of wat mij betreft een hele tijd opzouten hier. Kun je lekker op besaid gaan posten.
ik dop m'n eigen boontjes wel. Ik ben hier mod en niet daar, en je loopt de boel hier op te fokken. Ik wil mijn 'macht' helemaal niet doen gelden, maar je gaat gewoon door en hebt er blijkbaar schijt aan als ik je vraag om op te houden. Of niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En daar meedoen met die idioten om jou aan de schandpaal te nagelen?![]()
Je weet dondersgoed waar ik het over heb, maar als jij je macht wil doen gelden, ga je gang, ik heb niks te verliezen
Ik ben al gestoptquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
ik dop m'n eigen boontjes wel. Ik ben hier mod en niet daar, en je loopt de boel hier op te fokken. Ik wil mijn 'macht' helemaal niet doen gelden, maar je gaat gewoon door en hebt er blijkbaar schijt aan als ik je vraag om op te houden. Of niet?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben al gestoptSorry.. kiss and make up?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We zien je tandjes niet, pics please
hé Lombascootje kom weer effe buurten hier, ben je aan het rellenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Oww, het was een laatste waarschuwing.. ik gedraag me Dolf. kan niet zonder je
Leen je mannetje maar aan mij uit, ben dol op Grieksquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Lombascootje kom weer effe buurten hier, ben je aan het rellen![]()
mijn mannetje is sad, Griekenland heeft verloren 2-0![]()
maar gelukkig is ie maar een ''halve'' Griek dus de andere helft doet het nog
ja ik hou weer even pauze......... van eh...... jeweetwelquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leen je mannetje maar aan mij uit, ben dol op Grieks![]()
Nice to see you Fanny. Right time, right place
Ik weet niet waar jij me voor aan zietquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat dig geen thuis filmpje van jou is hé
nee hoor geintjequote:Op woensdag 11 juni 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij me voor aan ziet, maar even wachten en de hopelozen checken weer in
I knowquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hoor geintje![]()
waar is iedereen, beetje leeg hier.........
ga maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I know
ongedierte leeft pas, als de mensen slapen![]()
ik moet dus nodig mijn bed in
Hé mijn relalert ging plots af.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ongedierte leeft pas, als de mensen slapen![]()
Die ouwe flubberkut heeft weer teveel gezopen zo te zien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar even wachten en de hopelozen checken weer in
No way, geen belang bij ongeleide projectielen [ edit ]quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Disana mag hier afgeblaft worden, beschuldigd worden in de FB van weet ik veel wat, ik snap het wel. Noekje had beter kleuterjuf kunnen worden, dan mod![]()
Doooooooooooooolf, neem die telefoon nu eens op, ik wil cammen....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
(K)leuterjuf Noekje. was een betere TT geweest.
't Is mijn humor hé.....gewoon een deel uit m'n dagelijks Fok dagboek.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
boeiend verslag...........
oh........ ik snap er geen reet van maar zal wel goed zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 05:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mijn humor hé.....gewoon een deel uit m'n dagelijks Fok dagboek.....
quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh........ ik snap er geen reet van maar zal wel goed zijn
oke. xquote:Op woensdag 11 juni 2008 05:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]of het goed is weet ik echt niet, werd wakker en voelde even de behoefte om een dagboekdeel hier te plaatsen.....
Maar joh, ik spoor niet, neem het maar niet serieus.....
Een trol met een knipoog Dementor.....nu jij nog met een knipoog......quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:18 schreef Dementor het volgende:
Goh er blijft snachts ook weinig van Fok over
Ik zie dat onze nacht trol ook weer langs is gekomen.
Oke snel dan voordat de zon op komt en wij allebei in steen veranderen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een trol met een knipoog Dementor.....nu jij nog met een knipoog......
ff een beetje ochtend oefeningenquote:
Hendig sjiek!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff een beetje ochtend oefeningen
[ afbeelding ]
tomaat met een mossel en wat witte wijn geen slecht comboquote:
mag de mossel een oester zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
tomaat met een mossel en wat witte wijn geen slecht combo
Geregeld ! gymen dan maarquote:
Hier niet!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh sorry Piet![]()
![]()
maar evengoed regent het wel
Beetje sneu!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus kom maar op met de laatste paar posts![]()
eindelijk een slotje op DGK
Hij mag alles, hij heeft tenslotte een gave avaquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij mag alles, hij heeft tenslotte een gave ava.
Waarom ben je voor Frankrijk?!quote:
En antwoord geven ho maarquote:
Mkay!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:24 schreef Pavement het volgende:
moggel !
wat kunnen mensen toch happen. Maar ik ga nu snel naar mn andere forum kan ik mezelf weer zijn en kom ik hier weer terug de onschuld spelen ok ?
muhahahaahahahahahahah ITS THE END OF THE WORLD mkay !
Oh! Ik ben onschuldig!quote:
Ja, we gaan toch bijna sluiten en zo rond September is iedereen het toch vergetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Laat je je ware aard nu ook op dit forum zien?![]()
Gelukkig hebben ze de screenprints dan nogquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, we gaan toch bijna sluiten en zo rond September is iedereen het toch vergeten
Gut so Caro! Da's echt een zéér toffe plaat.quote:
ROFLOLquote:
quote:
Op elk YT linkje heb ik gejumpt. Die traditie ga ik niet zomaar verbreken door een Jungle Brother.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef Copycat het volgende:
Je moet niet jumpen, gek! Breakbeatdancen ftw!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de screenprints dan nog
'With Lyrics' is altijd goedquote:
Sepiaal voor jou!quote:
Awwwquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sepiaal voor jou!![]()
nu echt keuken poetsen gaat![]()
Lieverd, Yvonne zei Eind van de week. En het is nog maar woensdag. Dus als deze vol is gaan we gewoon weer verderquote:
Die is ook fijn ja. Dat album heb ik trouwens in een speciale uitvoering: als dubbel-LP op 45 toeren.quote:
We gaan lekker dóó'rrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |