Ik weet niet waar jij me voor aan zietquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat dig geen thuis filmpje van jou is hé
nee hoor geintjequote:Op woensdag 11 juni 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij me voor aan ziet, maar even wachten en de hopelozen checken weer in
I knowquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hoor geintje![]()
waar is iedereen, beetje leeg hier.........
ga maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I know
ongedierte leeft pas, als de mensen slapen![]()
ik moet dus nodig mijn bed in
Hé mijn relalert ging plots af.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ongedierte leeft pas, als de mensen slapen![]()
Die ouwe flubberkut heeft weer teveel gezopen zo te zien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar even wachten en de hopelozen checken weer in
No way, geen belang bij ongeleide projectielen [ edit ]quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Disana mag hier afgeblaft worden, beschuldigd worden in de FB van weet ik veel wat, ik snap het wel. Noekje had beter kleuterjuf kunnen worden, dan mod![]()
Doooooooooooooolf, neem die telefoon nu eens op, ik wil cammen....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
(K)leuterjuf Noekje. was een betere TT geweest.
't Is mijn humor hé.....gewoon een deel uit m'n dagelijks Fok dagboek.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
boeiend verslag...........
oh........ ik snap er geen reet van maar zal wel goed zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 05:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mijn humor hé.....gewoon een deel uit m'n dagelijks Fok dagboek.....
quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh........ ik snap er geen reet van maar zal wel goed zijn
oke. xquote:Op woensdag 11 juni 2008 05:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]of het goed is weet ik echt niet, werd wakker en voelde even de behoefte om een dagboekdeel hier te plaatsen.....
Maar joh, ik spoor niet, neem het maar niet serieus.....
Een trol met een knipoog Dementor.....nu jij nog met een knipoog......quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:18 schreef Dementor het volgende:
Goh er blijft snachts ook weinig van Fok over
Ik zie dat onze nacht trol ook weer langs is gekomen.
Oke snel dan voordat de zon op komt en wij allebei in steen veranderen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een trol met een knipoog Dementor.....nu jij nog met een knipoog......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |