Ik stikte in een bitterbal die daarvoor 5 meter door de kamervloog ik was zeau blijquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwam ik bijna klaar, werd er weer gescored...ik heb mijn grenzen![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
WTF hehe lijkt mij wel afgelopen seizoen
Fijn dat je je nog steeds niet weet te gedragen, Godstering wat een trieste toestand zeg, in de SC wordt je verteld dat je moet nokken, en in de COS ga je heel volwassen een hele normale post van mij quoten met zo'n reactie.quote:
Bitterballen..wat zet ik daar nu graag mijn tanden inquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik stikte in een bitterbal die daarvoor 5 meter door de kamervloog ik was zeau blij
Met de vriendelijke groet van de Kut uit Grunnquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijn dat je je nog steeds niet weet te gedragen, Godstering wat een trieste toestand zeg, in de SC wordt je verteld dat je moet nokken, en in de COS ga je heel volwassen een hele normale post van mij quoten met zo'n reactie.
Ik heb je ook echt zoveel aangedaan hè, mens ga toch eens normaal doen.
ken r nog wel iets leuks meequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sorry, ik geil niet op een strijkbout
En tóch doorgaan hè, ondanks een vriendelijk verzoek om hiermee te kappen. OK, laatste waarschuwing. Gedragen of wat mij betreft een hele tijd opzouten hier. Kun je lekker op besaid gaan posten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Sorry hoor, maar zo hilarisch dit, op een ander Be-Sad forum alles en iedereen voor alles uitschelden, en hier doen alsof je neus bloedt?Buikpijn van het rollenbollen.
Maar hier moet het gezellig zijn, dus ik lach jullie gezellig in je schjmoel uit
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Gert het volgende:
En tóch doorgaan hè, ondanks een vriendelijk verzoek om hiermee te kappen. OK, laatste waarschuwing. Gedragen of wat mij betreft een hele tijd opzouten hier. Kun je lekker op besaid gaan posten.
En daar meedoen met die idioten om jou aan de schandpaal te nagelen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch doorgaan hè, ondanks een vriendelijk verzoek om hiermee te kappen. OK, laatste waarschuwing. Gedragen of wat mij betreft een hele tijd opzouten hier. Kun je lekker op besaid gaan posten.
ik dop m'n eigen boontjes wel. Ik ben hier mod en niet daar, en je loopt de boel hier op te fokken. Ik wil mijn 'macht' helemaal niet doen gelden, maar je gaat gewoon door en hebt er blijkbaar schijt aan als ik je vraag om op te houden. Of niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En daar meedoen met die idioten om jou aan de schandpaal te nagelen?![]()
Je weet dondersgoed waar ik het over heb, maar als jij je macht wil doen gelden, ga je gang, ik heb niks te verliezen
Ik ben al gestoptquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
ik dop m'n eigen boontjes wel. Ik ben hier mod en niet daar, en je loopt de boel hier op te fokken. Ik wil mijn 'macht' helemaal niet doen gelden, maar je gaat gewoon door en hebt er blijkbaar schijt aan als ik je vraag om op te houden. Of niet?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben al gestoptSorry.. kiss and make up?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We zien je tandjes niet, pics please
hé Lombascootje kom weer effe buurten hier, ben je aan het rellenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Oww, het was een laatste waarschuwing.. ik gedraag me Dolf. kan niet zonder je
Leen je mannetje maar aan mij uit, ben dol op Grieksquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé Lombascootje kom weer effe buurten hier, ben je aan het rellen![]()
mijn mannetje is sad, Griekenland heeft verloren 2-0![]()
maar gelukkig is ie maar een ''halve'' Griek dus de andere helft doet het nog
ja ik hou weer even pauze......... van eh...... jeweetwelquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leen je mannetje maar aan mij uit, ben dol op Grieks![]()
Nice to see you Fanny. Right time, right place
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |