Nee, heb geen foto.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, wat leujk.
Heb je een foto?
En dat zijn dus Nederlanders die hun nieuwe Heimat eer aan doen door ook een vkag van Duitsland op te hangen?
Zal nog wel wennen voor ze worden, zodra het prikkeldraad, de wachttoren en de honden voor jullie tuin bezorgd worden. Integrierung muss sein.![]()
Pavequote:
Gaan we weer met de ouwe koeien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Maar, bij deze, geef me even de toegang tot het afgeschermde gedeelte van Be-Sad![]()
Laat me lachen
Kap nou joh.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Maar, bij deze, geef me even de toegang tot het afgeschermde gedeelte van Be-Sad![]()
Laat me lachen
Dolf, darling, voor jou heb ik alles over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Kap nou joh.![]()
Geef het goede voorbeeld en doe gezellig. [ afbeelding ]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
mannen zijn overbodig![]()
als jezelf de hypotheek kunt betalenvrijheid
WTF hehe lijkt mij wel afgelopen seizoenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.
Ik ben bang voor een RickRoll, dus ik klik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.
lekker gesoptquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een RickRoll, dus ik klik niet![]()
Godver, wat was die wedstrijd geil
Sinds die vibrator bij de Da te verkrijgen is.. No man about my housequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds die vibrator bij de Da te verkrijgen is.. No man about my house![]()
![]()
Weekends en vrije dagen uitgezonderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |