En Huub luistert mee,dus sla je slagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ahhhhh Lobasca... je hebt je radio-debuut al gemaakt, ga eens een liedje zingen voor ons op radio NL
10 kleine visjes of zo![]()
edit: kijk Mazaru heeft de tekst al voor je neergezet![]()
ik vind het leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
Huisvrouwen radio ten top?
de NL-terror is totaal.... arme jij en Smash-it is er ook al nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik niet
Tis toch fucking niet normaal dit?
Ik heb geen intruducing meer nodig, na anderhalf jaar nog genoeg fansquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ahhhhh Lobasca... je hebt je radio-debuut al gemaakt, ga eens een liedje zingen voor ons op radio NL
10 kleine visjes of zo![]()
edit: kijk Mazaru heeft de tekst al voor je neergezet![]()
Zo ziet ze eruit helemaal op de tweede fotoquote:
Klopt.Ze gingen de dag erna toch naar het gemeentenhuis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Grappig die foto's van van Tellingen, vooral die van het trouwboekje... was het huwelijk in DGK dus toch niet echt want de datum in het trouwboekje is de 24ste...... een dag na "het grote DGK huwelijk"
Ja ik mis haar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:02 schreef Desii het volgende:
[..]
de NL-terror is totaal.... arme jij en Smash-it is er ook al niet
klopt wel hoor, want de dag daarna zijn ze naar het gemeentehuis geweest voor het officiele huwelijkssluitingquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Grappig die foto's van van Tellingen, vooral die van het trouwboekje... was het huwelijk in DGK dus toch niet echt want de datum in het trouwboekje is de 24ste...... een dag na "het grote DGK huwelijk"
En jij bent de joke of dgkquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het meer Claire en af en toe een duetquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef chelsepels het volgende:
Huub nu op Nowlive Radio
ja he, leuke knul ... Clairtje ook trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt oke.Mis de kooi nu nog meer.
Zou uren kunnen luisteren.Maar hij is weer weg.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ja he, leuke knul ... Clairtje ook trouwens
Palma is ook vet grappig op het topic
Ja vind het ook erg leuk, jammer, hoop dat ze dadelijk weer verbinding hebben..'k wil niet dat DGKgedeelte dicht gaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou uren kunnen luisteren.Maar hij is weer weg.
Huub moet dat ding downloaden,dan kan hij uren blijven hangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:22 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg leuk, jammer, hoop dat ze dadelijk weer verbinding hebben..'k wil niet dat DGKgedeelte dicht gaat
Ja kan hij de hele uitzending blijven hangenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet dat ding downloaden,dan kan hij uren blijven hangen.
zit jij ook bij NL???quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet dat ding downloaden,dan kan hij uren blijven hangen.
Ik zit er wel,maar heb daar pas 9 berichten geplaatst.Vind het een ingewikkeld forum.Hier heb je alles in een topic,dat leest prettiger.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
zit jij ook bij NL???
hoe heet jij daar ??
Mazaru zie ik wel al voorbij komen.... die blijft maar roepen 3-0
helemaal met je eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zit er wel,maar heb daar pas 9 berichten geplaatst.Vind het een ingewikkeld forum.Hier heb je alles in een topic,dat leest prettiger.
Kan je via internet bellen.Dus Huub hoppa downloaden en bellen maar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:34 schreef Desii het volgende:
Huub gaat voip buster installeren (wat dat ook wezen mag)
Maar dan zou hij gratis met Sly kunnen bellen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
zit jij ook bij NL???
hoe heet jij daar ??
Mazaru zie ik wel al voorbij komen.... die blijft maar roepen 3-0
gooi het maar in heur...... vind het wel gezelliequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nog steeds helemaal blij daarvan
![]()
Zo, er staat er weer 1quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
gooi het maar in heur...... vind het wel gezellie
zullen we saampies ff 3-nullen
Die Sly gaat stoppen.Is hij nu helemaal gek gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:43 schreef Desii het volgende:
Huub heeft nu voip geinstalleerd en komt weer in de uitzending
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zag het.... lees nog eens verder daaro
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zag het.... lees nog eens verder daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |