weer iemand die overal de Huub de schuld van geeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:20 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Ja lachen dit, vrouw kan niet meezingen want ze is doorgerookt, zegt Sly: je bent toch geen paling?? Ze heeft van Huub geleerd zoveel te roken.
Heyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
Hoi!!!
Haha ik swing ook effe meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey
stap ik op de trekker, scheur wat heen en weer..... JAAAA dat is mooi, mooi mooi man
Japie toch.Lag echt in een deuk toen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:35 schreef Desii het volgende:
Quizvraag..... wie begon dit liedje ineens te zingen??
quote:
Hij is op now live aan het posten.Bram en Palma ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
.... superleuk liedje, vooral toen ze dat bij Dennis zijn bed gingen zingen
edit: hoe weet jij nou Huub terug is van de schim![]()
nee hoor.... sing me, sing me a chaison... chalalalalalalalaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:37 schreef rooie3 het volgende:
En we swingen verder op nooit meer naar huis.
Heb nu bier en tietenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
[..]
nee hoor.... sing me, sing me a chaison... chalalalalalalala
ik heb nu konijntje wiebelen.... en huppelen alsof je in het bos bentquote:
Kijk alleen naar Oranje en morgen naar portugal.Bij portugal zitten wel lekkere mannenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Gaat iemand mij nog de voetbaluitslagen van vanaaf vertellen? Ik had het zomaar druk in mijn privéleven![]()
En ik blijf een lui wijf
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk alleen naar Oranje en morgen naar portugal.Bij portugal zitten wel lekkere mannen
Trustels Giertje, keep the uils alivequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:48 schreef Giertje het volgende:
ik kijk wat mij uitkomt blijf er niet speciaal voor zitten maar voor nu ga ik mijn bed opzoeken en de binnenkant van mijn ogen bekijken
We zijn heel niet verslaafd gelukkigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
Palma gaat zo zingen op radio NL .........
Huub mocht ook bellen, ben benieuwd zou wel tof zijn
Thuissssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:49 schreef chelsepels het volgende:
Iemand zin in een supergrote taart van Bram? Bram geeft namelijk een grote taart weg aan degene die het beste kan zingen op NL radio.
Tien kleine visjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:35 schreef Desii het volgende:
Quizvraag..... wie begon dit liedje ineens te zingen??
ahhhhh Lobasca... je hebt je radio-debuut al gemaakt, ga eens een liedje zingen voor ons op radio NLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thuissssssssssssssssssssssssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |