quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Kijken jullie ook soccer in the mean while?
Kunnen we bij Fok niet zo lang een BB9UK topic krijgen? Dan houden we het oude clubje (inclusief de afzeikerds) lekker bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een geouwehoer daar zeg. Leuk voor even maar doe mij FOK! maar.![]()
Nog een paar dagen hè?
Disana mag hier afgeblaft worden, beschuldigd worden in de FB van weet ik veel wat, ik snap het wel. Noekje had beter kleuterjuf kunnen worden, dan modquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Disana heeft maar "lol"![]()
Vind er weinig lol aan
nee, wie spelen er?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
Kijken jullie ook soccer in the mean while?
wat hebben wij gemist???quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Disana mag hier afgeblaft worden, beschuldigd worden in de FB van weet ik veel wat, ik snap het wel. Noekje had beter kleuterjuf kunnen worden, dan mod![]()
nu ook op de chat geloof ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Een relletje? Ik word er nieuwsgierig van.
Laat maar Blommeke, en als je het echt wilt weten....check de SC's.quote:
Ach meis, nog een paar dagen en dan mag men elkaar weer afmaken in SHO. Ik heb wel begrepen dat static een behoorlijk strenge mod is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:24 schreef Lobasca het volgende:
Lees de gesloten FB, allemaal fijne beschuldigingenOok aan mijn adres, maar ik weet welke zielepoten dit soort dingen posten
Aaaah, dat vind ik toch zo schattig....gathangen.quote:
In de index.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:30 schreef Flabberguest het volgende:
euhmmm waar kenne we de FB eigenlijk vinden?
Is gesloten, Cossers werden door een infantiele WJ voor borderliners uitgemaaktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:30 schreef Flabberguest het volgende:
[DGK FB #20] Feedback, zou dit de laatste zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:30 schreef Flabberguest het volgende:
Ach wie zitten er nu nog in de COS en wie niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is gesloten, Cossers werden door een infantiele WJ voor borderliners uitgemaakt
dat zegt nix, Alex vindt Brian & Amanda ook lievvvvquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:17 schreef blomst het volgende:
[..]
daarom, het kan nu nog en al gezien dat Alex mij lief vind
ojee, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:36 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zegt nix, Alex vindt Brian & Amanda ook lievvvv
Jou ook hoor Desii...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:36 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zegt nix, Alex vindt Brian & Amanda ook lievvvv
Sommigen komen alleen om te zeiken over de Cossers, lijkt me duidelijk, maar Noekje vindt het prima, niet zeikenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wie zitten er nu nog in de COS en wie niet?
Lijkt me duidelijk niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |