maar hier mag je jankenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen engelse BB volgen, en in het engels posten, that sucks too.
Met dank aan yvonne.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
[..]
hey... je bent weer terug, zoals je was .... beter
heb ik ook.... en voordat ik eens vertaald heb hoe ik iets in het engels moet neerkalken, is het al lang niet meer van belangquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis gewoon kut daaro. Maar 1 striempje, om de haverklap reclame en het engels dat die lui spreken ontgaat me voor de helft. Plat Engels is veel moeilijker dan het Amerikaans dat ik gewend ben van films en tv en zo...
Alright then, here I am to keep you company.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef 2live het volgende:
Met dank aan yvonne.![]()
Ik wil dat de rest ook terugkomt hier.
That's anoraxic Steph.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Disana heeft maar "lol"![]()
Vind er weinig lol aan
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alright then, here I am to keep you company.![]()
You've got your name back.
1. De geposte plaatjes maken het veel leuker.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom?
Wanneer gaat daar iemand naar huis?
Ik ook niet, wat een geouwehoer daar zeg. Leuk voor even maar doe mij FOK! maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Disana heeft maar "lol"![]()
Vind er weinig lol aan
daarom, het kan nu nog en al gezien dat Alex mij lief vindquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een geouwehoer daar zeg. Leuk voor even maar doe mij FOK! maar.![]()
Nog een paar dagen hè?
Je meent het.....wat heb je gedaan om T-lex te pleasen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:17 schreef blomst het volgende:
daarom, het kan nu nog en al gezien dat Alex mij lief vind
Tot en met zondag nog......................... was er nou al een plekkie voor onsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |