Op mijn 30e verjaardag won NL van Zweden. Met penalties.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Van te voren deed ik heel stoer, maar toen de dag was aangebroken, raakte ik bijna in een depressie. Bijna, want 's avonds had ik een leuk feest geregeld en maakte de drank me weer vrolijk.
En dan zul je zien dat nu vrijdag Nederland ook nog verliest.
Sociaal wenselijke prietpraat van die puberquote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het beste vriendje van mijn neefje van 17 dacht dat ik 29 was.
Ja, jou en nog iemandquote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet 't erom, hè? Je wilt mij gewoon in een midlife crisis lullen!
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk leef ik onmeunig met je mee
Nah, dat klinkt niet hoor!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is Twents.......
Wij zeggen hier "onmundig"
Je moet strakkies lekker "ziemlich" zeggen.....quote:Op maandag 9 juni 2008 12:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah, dat klinkt niet hoor!![]()
Tukkers ftw
Nou!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sociaal wenselijke prietpraat van die puber
Mooie manne hoor, dat Italië.quote:
Staat me goed hoor!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, Noekie weer ganz geil in 't zwart.
Nu ineens weer nóg een week?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:02 schreef noekje het volgende:
Neehee, nog een week toch?
Ik schrik hier onmeunig van!
Natuurlijk ga ik vanavond kijken. Zo even langs de winkel!
Ik zit aan de chips en pinda's te denken. Rosé en bier.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu ineens weer nóg een week?![]()
Wat gaat het vanavond worden Noek?
Nee niet de uitslag, maar qua hapjes en kleur schoenen.
Ja? Als ze maar niet allemaal geëpileerde wenkbrauwen hebben ...quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef Gert het volgende:
Mooie manne hoor, dat Italië.
En je moet vrijdag ook al bitterballen serveren aan een huiskamer vol, dus grijp je kans.
Vond je dit niet een lekkertje?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
Die Turken waren anders ook niet onaardig om naar te kijken.
Ja toen had ie er een zwart streepje in ookquote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je dit niet een lekkertje?
Gisteren zat zijn haar nog fouter.
[ afbeelding ]
* nachtzuster zet Noekje's schoenen vast klaarquote:Op maandag 9 juni 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit aan de chips en pinda's te denken. Rosé en bier.
Ik hoop op rode schoenen!
Doe's een pic van een leuke Italiaan die vanavond meespeelt?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitgroeiquote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef CarOnline het volgende:
Ja toen had ie er een zwart streepje in ook
Alhoewel ik geen problemen met blonde mannen heb, laat ik deze aan mij voorbij gaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
* nachtzuster zet Noekje's schoenen vast klaar![]()
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe's een pic van een leuke Italiaan die vanavond meespeelt?
Alsjeblieft, uiteraard.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Alhoewel ik geen problemen met blonde mannen heb, laat ik deze aan mij voorbij gaan.
Wat voor kleuren schoenen heeft die eigenlijk? Ik ben nl bezig met een psychologisch project.
Mooi! .quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
Witte voetbalschoenen!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:18 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit natuurlijk, met een zwart streepje.
Ik ben voor!quote:
Volgens mij hadden die schoenen ene blauw streepje!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Witte voetbalschoenen!Ik wist het!
Die Calvindude!
Een Zwöd (Ljungberg)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Wie is het eigenlijk en van welk land?
Zeer goede vragen!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Wie is het eigenlijk en van welk land?
Dat zijn toch geen negatieve dingen?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is een relatie met een voetballer uiterst ongezond, ze duwen, trekken, spugen, knijpen, hebben om de haverklap blessures, willen steeds meer geld, eerbiedigen geen contracten, staan iedere dag met andere mannen onder de douche en ga zo maar door......
Jamaar op de BBQ?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, ik zal je nooit meer een hitsig compliment geven
Nou is die Ljungberg behalve voetbalmiljonair, óók nog een keer fotomodel, dus de concurrentie is ook nog eens moordend.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is een relatie met een voetballer uiterst ongezond, ze duwen, trekken, spugen, knijpen, hebben om de haverklap blessures, willen steeds meer geld, eerbiedigen geen contracten, staan iedere dag met andere mannen onder de douche en ga zo maar door......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |