* nachtzuster zet Noekje's schoenen vast klaarquote:Op maandag 9 juni 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit aan de chips en pinda's te denken. Rosé en bier.
Ik hoop op rode schoenen!
Doe's een pic van een leuke Italiaan die vanavond meespeelt?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je dit niet een lekkertje?
Gisteren zat zijn haar nog fouter.
[ afbeelding ]
Uitgroeiquote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef CarOnline het volgende:
Ja toen had ie er een zwart streepje in ook
Alhoewel ik geen problemen met blonde mannen heb, laat ik deze aan mij voorbij gaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je dit niet een lekkertje?
Gisteren zat zijn haar nog fouter.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
* nachtzuster zet Noekje's schoenen vast klaar![]()
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe's een pic van een leuke Italiaan die vanavond meespeelt?
Alsjeblieft, uiteraard.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
Alhoewel ik geen problemen met blonde mannen heb, laat ik deze aan mij voorbij gaan.
Wat voor kleuren schoenen heeft die eigenlijk? Ik ben nl bezig met een psychologisch project.
Mooi! .quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
Witte voetbalschoenen!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:18 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit natuurlijk, met een zwart streepje.
Ik ben voor!quote:
Volgens mij hadden die schoenen ene blauw streepje!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Witte voetbalschoenen!Ik wist het!
Die Calvindude!
Een Zwöd (Ljungberg)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Wie is het eigenlijk en van welk land?
Zeer goede vragen!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Wie is het eigenlijk en van welk land?
Dat zijn toch geen negatieve dingen?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is een relatie met een voetballer uiterst ongezond, ze duwen, trekken, spugen, knijpen, hebben om de haverklap blessures, willen steeds meer geld, eerbiedigen geen contracten, staan iedere dag met andere mannen onder de douche en ga zo maar door......
Jamaar op de BBQ?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, ik zal je nooit meer een hitsig compliment geven
Nou is die Ljungberg behalve voetbalmiljonair, óók nog een keer fotomodel, dus de concurrentie is ook nog eens moordend.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is een relatie met een voetballer uiterst ongezond, ze duwen, trekken, spugen, knijpen, hebben om de haverklap blessures, willen steeds meer geld, eerbiedigen geen contracten, staan iedere dag met andere mannen onder de douche en ga zo maar door......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |