Die eend is anders ook opeens verdwenen, dus ik weet nog steeds niet of het helemaal zuivere koffie was wat hij schreef.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duitsers hé....geen historisch besef aanwezig daar....
quote:Op maandag 9 juni 2008 03:12 schreef APK het volgende:
Anyways, er moet nog even aan de kamperfoelie geroken worden voor het slapen gaan.![]()
Cheerio.
Zitten we hier nu nog samen? Offe is die Duitser er ook nog!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 03:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zitten we hier nu nog samen? Offe is die Duitser er ook nog!
quote:Op maandag 9 juni 2008 03:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zitten we hier nu nog samen? Offe is die Duitser er ook nog!
Trustels. ik ga ook maar weer een poging wagen!quote:Op maandag 9 juni 2008 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit samen met die Duitser.....ik ben er ook van tussen....
![]()
Slaap lekker strakkies, die Duitser ook
Edit: en natuurlijk ook NZ....![]()
Daar stond zeker geen screenshot van in de FBquote:Op maandag 9 juni 2008 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er wat vlees an.......?
Hoi Buuv!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh CarO!![]()
Yes het zwembad is eindelijk open! dus ik ben even sportief doen
We gaan sluitenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooooo daar ben ik weer. Het is inderdaad heerlijk buiten al haske warm!![]()
Ik wachtte al vanaf 8.30. Vind ik wel zo lekker, gelijk na het naar school brengen door. Magoe, nu een kilometer gezwommen, ff bijgebept koffie gezet. Ga ik nu even douchen.
Je was gewoon nog nat van het zwembad....quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Yvonne zegt dat het nog wel een week duurt![]()
Want ze is Dagonet niet.
![]()
Dus!
*tranen weer droogt*
check haar laatste berichten op COS,quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Yvonne zegt dat het nog wel een week duurt![]()
Want ze is Dagonet niet.
![]()
Dus!
*tranen weer droogt*
Pokeren wordt hetquote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot ziens bij het pokeren (of daarna) (of in het hiernamaals) (of in een volgend leven)![]()
Oh so truequote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bij DGK2 bij je mooi van je buurvrouw af.....
Yvonne kan niet eens zonder de COS, een uur nadat ze het dicht heeft gegooid loopt ze al met haar ziel onder de arm en verdrietig rond. Nog een uur later is het weer open....quote:Op maandag 9 juni 2008 11:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
check haar laatste berichten op COS,
het is over en uit. Dat was niet makkelijk voor dr
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
check haar laatste berichten op COS,
het is over en uit. Dat was niet makkelijk voor dr
Deze bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, dat rekken we nog wel een week, ik heet geen dagonet
uh...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bij DGK2 bij je mooi van je buurvrouw af.....
SSSST!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was gewoon nog nat van het zwembad....
Eind deze week? Maar je mag nu ook afscheid nemen hoor Pietjequote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al een datum bekend? Moeten we al afscheid nemen
?
Lees overigens verontruste berichten over jequote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al een datum bekend? Moeten we al afscheid nemen
?
Het onderwijs in nederland, daar raken ze de komende 20 jaar nog niet over uitgeschrevenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees overigens verontruste berichten over je![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_nodig___.html?p=2,1
Daarna is het dan ook echt wel afgelopen en kán men niet meer schrijven (of lezen)quote:Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het onderwijs in nederland, daar raken ze de komende 20 jaar nog niet over uitgeschreven.
Dan kan ik over twintig jaar met pensioenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarna is het dan ook echt wel afgelopen en kán men niet meer schrijven (of lezen)
Ben jij nog zo jong danquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan kan ik over twintig jaar met pensioen.
Ja! Ik ben nog onder de veertig (okay, nog tot aanstaande vrijdag, maar dat is bezijden het punt)! Dus over twintig jaar heb ik bij lange na nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.quote:
Tegen die tijd mag je nooit meer met pensioen, 't zal dan wel 70 jaar zijn en kun je al schuifelend met je rollator op weg naar je job.....quote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik ben nog onder de veertig (okay, nog tot aanstaande vrijdag, maar dat is bezijden het punt)! Dus over twintig jaar heb ik bij lange na nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.
Ik ben er ook bang voor ... Ik koop tegen die tijd wel zo'n elektrisch karretje.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tegen die tijd mag je nooit meer met pensioen, 't zal dan wel 70 jaar zijn en kun je al schuifelend met je rollator op weg naar je job.....
Dank je! Vrijdag de dertiende. Ik neem vrij en ga de hele dag in bed liggen. Met de dekens over me heen. In foetushouding, duim in mijn mond en huilen maar.quote:Alvast van harte gefeliciteerd voor aanstaande vrijdag (enne, je voelt er nix van, van die veertig jaren)
Ik ook. Van te voren deed ik heel stoer, maar toen de dag was aangebroken, raakte ik bijna in een depressie. Bijna, want 's avonds had ik een leuk feest geregeld en maakte de drank me weer vrolijk.quote:
Nog een paar jaar te gaan, dan zit je in "de overgang", hormonen gierend door je lichaamquote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dank je! Vrijdag de dertiende. Ik neem vrij en ga de hele dag in bed liggen. Met de dekens over me heen. In foetushouding, duim in mijn mond en huilen maar.
Oh nee.
Echt? Dus het ergste heb ik al gehad zeg maar?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die deed bij mij ook meer pijn dan het opschuiven naar 40
Je doet 't erom, hè? Je wilt mij gewoon in een midlife crisis lullen!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef CarOnline het volgende:
Maar 40 lijkt me vréselijk!
Toen m'n pa 40 werd vond ik hem toch echt een ouwe lul......zullen ze nu ook wel van mij vindenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Dus het ergste heb ik al gehad zeg maar?
Fijn![]()
Maar 40 lijkt me vréselijk!
Nou ja, ik moet het nog zien te halen natuurlijk. Eerst de 34 maar eens proberen over 17 dagen
Het beste vriendje van mijn neefje van 17 dacht dat ik 29 wasquote:Op maandag 9 juni 2008 12:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen m'n pa 40 werd vond ik hem toch echt een ouwe lul......zullen ze nu ook wel van mij vinden
Midlife is cool, 't is de eerste fase van "herboren" worden....quote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet 't erom, hè? Je wilt mij gewoon in een midlife crisis lullen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |