Wat rek eruit, omdat de sc zit te morrenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef petraa het volgende:
Yvon heeft wel een beetje gelijk! De rek is eruit!
Die ene muis klopt, om 04.31 uur.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik lees daar ook even mee en ze zeggen dat er vannacht maar 1 muis is gegeten door Jaap.
Mogguh![]()
Ik lees dat Yvonne het zat is, begrijpelijk wel maar ook jammer.
Neeeeeeeee......please.........laat ons niet alleen...........quote:Op maandag 9 juni 2008 07:57 schreef yvonne het volgende:
Ik denk hè, ik denk dat de DGK-rek eruit is, zullen we gaan kussen en zwaaien?
De mods willen op vakantiequote:Op maandag 9 juni 2008 07:57 schreef yvonne het volgende:
Ik denk hè, ik denk dat de DGK-rek eruit is, zullen we gaan kussen en zwaaien?
Oh, ik ben het niet zat hoor, maar imho is de nazit-rek er een beetje uit, de ex-bewoners hebben het te druk om te posten, EK is begonnen, de uilen zijn bijna uitgevlogen en de afri-cam gaat nog wel een poosje door.En: we moeten straks wel weer fit zijn voor DGK2 natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik lees daar ook even mee en ze zeggen dat er vannacht maar 1 muis is gegeten door Jaap.
Mogguh![]()
Ik lees dat Yvonne het zat is, begrijpelijk wel maar ook jammer.
Nee joh, dat rekken we nog wel een week, ik heet geen dagonetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Omdat het zomaar de laatste kan zijn ...
TVP
Je hebt gelijk, maar er zijn toch een aantal die hards die het subforum niet graag zien verdwijnen. Daar ben ik er één van, maar dat had je wrs al door.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:35 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik ben het niet zat hoor, maar imho is de nazit-rek er een beetje uit, de ex-bewoners hebben het te druk om te posten, EK is begonnen, de uilen zijn bijna uitgevlogen en de afri-cam gaat nog wel een poosje door.En: we moeten straks wel weer fit zijn voor DGK2 natuurlijk
Als we zo doorgaan hebben we elkaar al (verbaal)vermoord voor DGK uberhaupt begint
Vertel!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, dat rekken we nog wel een week, ik heet geen dagonet
Van wie niet?quote:
Kijk, dat is klare taal!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
Dagonet is FA en die kwakte hoplakee opeens BB dicht terwijl BB-Hotel nog moest beginnenquote:
eerst even afkickenquote:
Jup, ik vond DGK leuker dan welk BB forum dan ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:44 schreef Lobasca het volgende:
Morning!![]()
![]()
yvon, herhaal nog ff dat je DGK leuker vond, dan welk BB-forum ook
o gelukkig pffffquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de uitleg. Ook wel een beetje dom van dagonet hè?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:
Dagonet is FA en die kwakte hoplakee opeens BB dicht terwijl BB-Hotel nog moest beginnen
En dat moet ie tot in lengte van dagen aanhoren
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik vond DGK leuker dan welk BB forum dan ook!
De eikelquote:
Hij zit nu tegenover me en kijkt soms over zijn scherm heen. Oh men, wat live ik on the edge!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |