Importeer dan ook een poolquote:Op maandag 9 juni 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel door een import Pool hé.....
![]()
Ze kunnen ook nix zelluf, die Duitsers...
Waaromquote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leer de polen die je hebt dan gewoon voetballen.
Wat stond daar eigenlijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:47 schreef PC eend het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd, maar gert is me eindelijk zat
Ik gaf nog niet eens half gas
It just comes natural
Uhuhquote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromWij hebben wel zelf voetballers......
Hoezo is hij je zat, zo erg ben je toch nietquote:Op maandag 9 juni 2008 02:47 schreef PC eend het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd, maar gert is me eindelijk zat
Ik gaf nog niet eens half gas
It just comes natural
Straks gaat de SC ook op slotquote:Op maandag 9 juni 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo is hij je zat, zo erg ben je toch niet
't Is wel iedere keer gezeik, hij zal er in z'n algemeenheid wel goed flauw van zijn....
Dan moet 'ie maar lekker opstappen als mod en net als vroeger zelf harder zieken dan er nu gedaan wordt.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoezo is hij je zat, zo erg ben je toch niet
't Is wel iedere keer gezeik, hij zal er in z'n algemeenheid wel goed flauw van zijn....
+1quote:Op maandag 9 juni 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar lekker opstappen als mod en net als vroeger zelf harder zieken dan er nu gedaan wordt.
Ik vind "zieken" in z'n algemeenheid geen probleem, zolang de intentie deugt. Aan dat laatste mankeert nu zo af en toe wel iets......Daar heeft hij af en toe wel gelijk in.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar lekker opstappen als mod en net als vroeger zelf harder zieken dan er nu gedaan wordt.
Deze bewaren we even.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind "zieken" in z'n algemeenheid geen probleem, zolang de intentie deugt. Aan dat laatste mankeert nu zo af en toe wel iets......Daar heeft hij af en toe wel gelijk in.
Ik heb geen onvertogen woord van eend gelezen, wel van diequote:Op maandag 9 juni 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind "zieken" in z'n algemeenheid geen probleem, zolang de intentie deugt. Aan dat laatste mankeert nu zo af en toe wel iets......Daar heeft hij af en toe wel gelijk in.
Ik zeg enkel:quote:Op maandag 9 juni 2008 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er wat vlees an.......?
quote:Op maandag 9 juni 2008 02:59 schreef petraa het volgende:
Oi! Kan nie slapen, mag hier ff zitten!
Schoppen dan verdomme!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen onvertogen woord van eend gelezen, wel van die![]()
![]()
, de verrader en hun NSB-holmaatje.
Oeps hou je me in de gaten ofzo!quote:Op maandag 9 juni 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, wat loop jij te randaleren in het EK forum!?
Ik vind eend eigenlijk ook nooit over de schreef gaan, meestal is ie akelig scherp en raak. Maar goed, ik ben het meestal met hem eens dus m'n bril zal wel gekleurd zijn.....quote:Op maandag 9 juni 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen onvertogen woord van eend gelezen, wel van die![]()
![]()
, de verrader en hun NSB-holmaatje.
Disclaimer: de gewiste post van eend heb ik niet kunnen lezen.
Nah, ik zat een beetje te lezen en kwam je 15 keer tegenquote:Op maandag 9 juni 2008 03:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Oeps hou je me in de gaten ofzo!
Ik mot toch ergens heen! Dus dan maar daarheen!
Gaat het nou om dat Wanneer Gaat Dit Subforum Dicht topique!?quote:Op maandag 9 juni 2008 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
[DGK FB #20] Feedback, zou dit de laatste zijn?
Doe je best.
Net als de bril van Davids in '96 waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind eend eigenlijk ook nooit over de schreef gaan, meestal is ie akelig scherp en raak. Maar goed, ik ben het meestal met hem eens dus m'n bril zal wel gekleurd zijn.....
Duh daar heb ik wat aan! Ik zit NIET stil en als ik ergens aan wil komen dan doe ik dat! Dat zijn mijn EISSEN.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stil zitten en nergens aankomen
Zit je je nou bij Eendt in te likken?quote:Op maandag 9 juni 2008 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind eend eigenlijk ook nooit over de schreef gaan, meestal is ie akelig scherp en raak. Maar goed, ik ben het meestal met hem eens dus m'n bril zal wel gekleurd zijn.....
2 ijsjes in Duitsland?quote:Op maandag 9 juni 2008 03:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Duh daar heb ik wat aan! Ik zit NIET stil en als ik ergens aan wil komen dan doe ik dat! Dat zijn mijn EISSEN.
Ik heb nog ergens zo'n ding liggen.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Net als de bril van Davids in '96 waarschijnlijk.
Laatste regel: "Je mag er zelluf ook eentje openen"quote:Op maandag 9 juni 2008 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het nou om dat Wanneer Gaat Dit Subforum Dicht topique!?
Want daar haal ik weinig uit
Okay, ik snap er officieel geen kont meer vanquote:Op maandag 9 juni 2008 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laatste regel: "Je mag er zelluf ook eentje openen"
Heb weinig vrienden meer over hiero.....moet toch wat, uit wanhoop gedreven...quote:Op maandag 9 juni 2008 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je je nou bij Eendt in te likken?
Je vergeet een komma!quote:Op maandag 9 juni 2008 03:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Lul nu ga ik aan me Nederlands twijfelen!
De context, my dear, de context.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog ergens zo'n ding liggen.
Kon je winnen bij Pepsi ofzo?
quote:Op maandag 9 juni 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En op de BBQ zal die best fikken![]()
Jezus, sinds wanneer is de SC hier zo teringingewikkeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
De context, my dear, de context.![]()
Zoek maar op Hiddink, Davids, 1996.
Duitsers hé....geen historisch besef aanwezig daar....quote:Op maandag 9 juni 2008 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
De context, my dear, de context.![]()
Zoek maar op Hiddink, Davids, 1996.
Waar heeft ie anders die knopjes voor....ik zou d'r ook mee spelen...quote:Op maandag 9 juni 2008 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, sinds wanneer is de SC hier zo teringingewikkeld.
Geen wonder dat Gert alle topiques één voor één gaat sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |