Héé Buuf zag je in dat Funda topic leuk is dat he?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh... Kan een van de moddertjes de d van dutchies veranderen in een D?
Hoe dan? Genant? Heb je een linkje?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit echt met stijgende verbazing te kijken hoe mensen hun huis te koop durven zetten![]()
En als je er dan op gaat letten
Echt buikpijn gehad van het lachen.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[deel 16] Opmerkelijke foto's van Funda
Deeltje 16 pas
De eerste zijn wel de leukste btw
En dan zag ik net in de zoektocht naar wat anders een lijst van een of andere VS "makelaar" over hoe je je huis van binnen en van buiten moet fatsoeneren om de boel snel te verkopen... "zorg dat de spoelbak schoon is"quote:Op zondag 8 juni 2008 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt buikpijn gehad van het lachen.![]()
vooral die met die vieze beddenOm te gruwelen... *ril*
De tweede order Buuf, deze naar Hongarije. De eerst was 100 euro koffiepads naar Roemenië.....nooit aangekomenquote:
Daar zit een douanebeambte nu strak van de koffie stempels te zettenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De tweede order Buuf, deze naar Hongarije. De eerst was 100 euro koffiepads naar Roemenië.....nooit aangekomen![]()
Bluf.......quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef CarOnline het volgende:
Wat, heb je een postorder bedrijf?
Wat leuk, als ik in Duitsland woon ga ik ook bij je bestellen
Er zijn in Bucarest maar drie Senseo machines......op 2 miljoen inwoners. Ze kunnen er niets mee..quote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zit een douanebeambte nu strak van de koffie stempels te zetten
Zonder gekheid, heb je dat echt?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bluf.......![]()
Maar hey, we leveren alles, van bed tot boek en van computer tot hoer.....![]()
Als je maar betaald![]()
Doe mij er dan ook gelijk een paar.quote:
Ik moet niet overdrijven, ben samen met een oud-collega een webwinkeltje aan het opstarten in de schaarse vrije tijd, leveren van typisch nederlandse producten aan expats. Gewoon wat ervaring opdoen, als we uit de kosten komen is het voorlopig wel ok. Maar het winkeltje is nog niet voor een kwart vol, we timmeren nog niet aan de weg en er is dus al een klant.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zonder gekheid, heb je dat echt?
Wat leuk![]()
En ja, tis bluf. Ik woon zo dicht bij NL dat dat echt niet nodig is. Maar misschien die hoer een keer
Oe, die topicreeks ziet er uit als lekker kijkvoer.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[deel 16] Opmerkelijke foto's van Funda
Deeltje 16 pas
De eerste zijn wel de leukste btw
Wel leuk! Maar veel werk lijkt me, als het eenmaal gaat lopen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet niet overdrijven, ben samen met een oud-collega een webwinkeltje aan het opstarten in de schaarse vrije tijd, leveren van typisch nederlandse producten aan expats. Gewoon wat ervaring opdoen, als we uit de kosten komen is het voorlopig wel ok. Maar het winkeltje is nog niet voor een kwart vol, we timmeren nog niet aan de weg en er is dus al een klant.
We zien verder wel waar het schip strand, 't is gewoon een probeersel.
Nee hoor.....kwestie van organiseren.....maximaal anderhalf uur per dag.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel leuk! Maar veel werk lijkt me, als het eenmaal gaat lopen.
Und auch hier:gratuliere!quote:
Oh, dan valt het mee idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor.....kwestie van organiseren.....maximaal anderhalf uur per dag.
Sow.....dat was het hier al een paar uur geleden...., bij sommigen komt het schijnbaar met vertraging binnenquote:
Zwei zu null siegen heißt bier trinken en feiern, mein freundquote:Op maandag 9 juni 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow.....dat was het hier al een paar uur geleden...., bij sommigen komt het schijnbaar met vertraging binnen
So eine Schweinerei!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zwei zu null siegen heißt bier trinken en feiern, mein freund
Als je dronken bent klinkt het wel geil, vermoedelijk drinken ze daarom zo veel....quote:Op maandag 9 juni 2008 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kuttaal.
Is er iets vanavond dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben nerveus voor vanavond......
Ow shit, was dat vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij zou toch langskomen...
![]()
ZWEI ZU NUUUUHUIUUUULLLL!1!!1!!11quote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
Sjezus.. zitten jullie nou nog wakker te doen?
Nah zitten, zeg maar hangenquote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
Heb geen slaap, was te laat uit bed, omdat ik er te laat in ging vanwege gebrek aan slaap.....quote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |