Wel leuk! Maar veel werk lijkt me, als het eenmaal gaat lopen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet niet overdrijven, ben samen met een oud-collega een webwinkeltje aan het opstarten in de schaarse vrije tijd, leveren van typisch nederlandse producten aan expats. Gewoon wat ervaring opdoen, als we uit de kosten komen is het voorlopig wel ok. Maar het winkeltje is nog niet voor een kwart vol, we timmeren nog niet aan de weg en er is dus al een klant.
We zien verder wel waar het schip strand, 't is gewoon een probeersel.
Nee hoor.....kwestie van organiseren.....maximaal anderhalf uur per dag.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel leuk! Maar veel werk lijkt me, als het eenmaal gaat lopen.
Und auch hier:gratuliere!quote:
Oh, dan valt het mee idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor.....kwestie van organiseren.....maximaal anderhalf uur per dag.
Sow.....dat was het hier al een paar uur geleden...., bij sommigen komt het schijnbaar met vertraging binnenquote:
Zwei zu null siegen heißt bier trinken en feiern, mein freundquote:Op maandag 9 juni 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow.....dat was het hier al een paar uur geleden...., bij sommigen komt het schijnbaar met vertraging binnen
So eine Schweinerei!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zwei zu null siegen heißt bier trinken en feiern, mein freund
Als je dronken bent klinkt het wel geil, vermoedelijk drinken ze daarom zo veel....quote:Op maandag 9 juni 2008 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kuttaal.
Is er iets vanavond dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben nerveus voor vanavond......
Ow shit, was dat vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij zou toch langskomen...
![]()
ZWEI ZU NUUUUHUIUUUULLLL!1!!1!!11quote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
Sjezus.. zitten jullie nou nog wakker te doen?
Nah zitten, zeg maar hangenquote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
Heb geen slaap, was te laat uit bed, omdat ik er te laat in ging vanwege gebrek aan slaap.....quote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |