Importeer dan ook een poolquote:Op maandag 9 juni 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel door een import Pool hé.....
![]()
Ze kunnen ook nix zelluf, die Duitsers...
Waaromquote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leer de polen die je hebt dan gewoon voetballen.
Wat stond daar eigenlijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:47 schreef PC eend het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd, maar gert is me eindelijk zat
Ik gaf nog niet eens half gas
It just comes natural
Uhuhquote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromWij hebben wel zelf voetballers......
Hoezo is hij je zat, zo erg ben je toch nietquote:Op maandag 9 juni 2008 02:47 schreef PC eend het volgende:
Het heeft een tijdje geduurd, maar gert is me eindelijk zat
Ik gaf nog niet eens half gas
It just comes natural
Straks gaat de SC ook op slotquote:Op maandag 9 juni 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo is hij je zat, zo erg ben je toch niet
't Is wel iedere keer gezeik, hij zal er in z'n algemeenheid wel goed flauw van zijn....
Dan moet 'ie maar lekker opstappen als mod en net als vroeger zelf harder zieken dan er nu gedaan wordt.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoezo is hij je zat, zo erg ben je toch niet
't Is wel iedere keer gezeik, hij zal er in z'n algemeenheid wel goed flauw van zijn....
+1quote:Op maandag 9 juni 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar lekker opstappen als mod en net als vroeger zelf harder zieken dan er nu gedaan wordt.
Ik vind "zieken" in z'n algemeenheid geen probleem, zolang de intentie deugt. Aan dat laatste mankeert nu zo af en toe wel iets......Daar heeft hij af en toe wel gelijk in.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet 'ie maar lekker opstappen als mod en net als vroeger zelf harder zieken dan er nu gedaan wordt.
Deze bewaren we even.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind "zieken" in z'n algemeenheid geen probleem, zolang de intentie deugt. Aan dat laatste mankeert nu zo af en toe wel iets......Daar heeft hij af en toe wel gelijk in.
Ik heb geen onvertogen woord van eend gelezen, wel van diequote:Op maandag 9 juni 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind "zieken" in z'n algemeenheid geen probleem, zolang de intentie deugt. Aan dat laatste mankeert nu zo af en toe wel iets......Daar heeft hij af en toe wel gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |